Addressi: Raipe, please!

  • 5 738
  • 85

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Myönnän heti alkuun, etten tule koskaan sanomaan yhtä ainutta sanaa joka vähättelee Leijonakunigas Raimo Helmistä. Sen tekia en myöskään allekirjoita. Niin kauan kun joukkueessan on Antti Aallon tasoisia senttereitä, on Raimon paikka joukkueessa.

Rike
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Ilves fanit, nöyrtykää

suurin osa 'ei allekirjoittajista' on Ilves faneja (poikkeus vahvistaa säännön parin muun kohdalla), ei se raimo enään mitään voi auttaa, Aatokin turha, mutta pärjää sentään luultavasti fyysisessä pelissä paremmin NHL:n pelien ja nuoren ikänsä takia paremmin kuin raipe(joojoo, on seki änärissä pelannu) mutta raipe ulos, allekirjoitan.

Turnauksessa jokaisen _pitäisi_ olla NHL tason pelaaja tai NHL:llässä pärjäävä, jotta joukkue voi menestyä, väitän että Raipe ei pärjäisi.
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Niin suuresti, kuin Raipea ja hänen komeaa uraansa kunnioitankin, on tähän pakko vetää nimi alle. Tämä ratkaisu olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alllekirjoitan! Tämä ei ole missään nimessä kettuilua Ilveksen miehiä kohtaan, mutta unohtakaa nyt se Raipen palvominen kisojen ajaksi. Siellä jäällä pelaa Suomen maajoukkue eikä Ilves. Vanhuuden kumaraan painunut Raipe on joukkueessa vain hidaste. Pärjääminnen SM-liigassa ei tarkoita sitä, että samanlainen ihme tapahtuisi olympialaisissa ja täysin erilaisessa roolissa. Tosin samaan hengenvetoon totean, että allekirjoittaisin samanlaisen adressin, jos kyseessä olisi Jyrki Lumme ja Antti Aalto.

Raipella on huikea ura takanaan, mutta pitäisi itsekin tajuta jättäytyä koneesta pois. Elät Raipe muistoissamme aina, älä nolaa nyt itseäsi vaan laskeudu kunniakkaaseen lepoon muiden kiekkolegendojen seuraan!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En koskaan!!!
Jääkiekko ei ole luistelukilpailu.
 

Huuhaa

Jäsen
Lapsellinen adressi.... En tosin kyllä ymmärrä sitä Raipen ylistystä, jota jotkut Ilves-fanit tekevät=Vertaavat Raipea Jumalaan. Kukaan ihminen ei voi olla Jumala, eikä edes jumala.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
ADDRESSI

ALLEKIRJOITAN MIELELLÄNI TÄMÄN ADDRESSIN. RAIPE JÄÄ POIS KISOISTA, NIIN VARMISTAT KUNNIALLISEN PÄÄTÖKSEN URALLESI!
 
Viimeksi muokattu:

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Legendaarista!

Viestin lähetti Abu
En allekirjoita missään nimessä - onhan siellä Aalto, Lind ja Lummekin. Kahta parempaa sentteriä ei mistään tilalle saada ja Aalto pitää pudottaa ennen Raipea.

Sen sijaan Janne Ojanen Salt Lake Cityyn Antti Aallon tilalle -adressin voisin kyllä allekirjoittaa.

Raipe on legenda. Katsotaanpa vaan kisojen jälkeen niin Raipe ei ole se, jota eniten mollataan. Suostun allekirjoittamaan ainoastaan Abun kommentin.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Niin kauan kuin yksikin seuraavista toteutuu, ei minulta allekirjoitusta tule:
1) Antti Aalto on joukkueessa
2) Aravirta aikoo peluuttaa Kapasta sentterinä
3) Saku Koivu on sairaana
4) Parempaa vaihtoehtoa puolustavaan rooliin ei ole esittää. (Vastaus puolustavan sentterin rooliin ei ole Janne Ojanen)
 

Kaivanto

Jäsen
Allekirjoita!

Viestin lähetti Ghost
Niin kauan kuin yksikin seuraavista toteutuu, ei minulta allekirjoitusta tule:
...
4) Parempaa vaihtoehtoa puolustavaan rooliin ei ole esittää. (Vastaus puolustavan sentterin rooliin ei ole Janne Ojanen)

Ylönen puolustamaan ja Ojanen hyökkäämään.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Re: Allekirjoita!

Viestin lähetti Kaivanto


Ylönen puolustamaan ja Ojanen hyökkäämään.

Näin minä sen nimenomaan olisin sen toivonut tapahtuvan SLC:ssä, mutta silti joukkueessa on se herra nimeltä Aalto, joten Raipea Ojanen ei edelleenkään tiputtaisi.
 

Kaivanto

Jäsen
Re: Re: Allekirjoita!

Viestin lähetti Ghost
Näin minä sen nimenomaan olisin sen toivonut tapahtuvan SLC:ssä, mutta silti joukkueessa on se herra nimeltä Aalto, joten Raipea Ojanen ei edelleenkään tiputtaisi.

Looginen pointti aiempiin neljään teesisi nähden.

Kiitos ettet ruvennut naureskelemaan minulle, vaikka unohdin tuon viestistäsi edellisessä viestissäni lainaamani pätkän ensimmäisen rivin jo kolmen pisteen kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Vesku
En allekirjoita tällaista paskaa.

Raimo on pelannut mielestäni viime aikoina myös muutaman huikean pelin, eilen ei. So fucking what. Raimo on välillä näyttänyt kovan harjoituskuurinsa väsyttämänä, että hänestä on vielä vahvistukseksi SLC:iin.

Myös Pekka Tirkkonen on pelannut tällä kaudella muutaman huikean pelin. Silti en halua Tirkkosta SLC:n kisakoneeseen.

Minä kauhulla odotan sitä, kun finaalin toisella jatkoajalla Raimo Helminen nousee laidalta oman siniviivan yli ja jakaa loistavan lätyn Olli Jokisen lapaan keskelle. Olli kuitenkin ottaa hieman kovan kosketuksen kiekkoon ja kiekko pomppaa sen verran, että Luc Robitaille pääsee katkaisemaan hyökkäyksen ja säntää puolittaiseen läpiajoon. Alimpana miehenämme Helminen spurttaa samalta linjalta Robitaillen kanssa mutta ennen b-pisteiden ympyröiden yläreunaa on Raipe jäänyt niin paljon, ettei pysty edes hyppäämällä huitaisemaan Lucky Lucin jalkoihin. Luc harhauttaa ja ratkaisee olympiakullan Kanadalle luvuin 4-3 ajassa 97.42.
 

Arttu_A

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Inter, TuTo, TPS
Raipella oli eilisessä pelissäkin syöttöpiste. Hän syötti Kaitsu Nurmisen maalin :)
 

Costanza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Arsenal
Allekirjoitan mielihyvin.

Minkähänlaiset mahtaa olla Raipen tilastot kymmenestä viime pelistä? Viittiskö joku kaivaa ne esiin?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Allekirjoita!

Viestin lähetti Kaivanto


Ylönen puolustamaan ja Ojanen hyökkäämään.

-Juuri näin. Lisäksi Toni Sihvonenkin (!) olisi ollut Raipea käyttökelpoisempi. Nuorempi (30v), ahkerampi ja vahvempi. Tämä ei todellakaan ole Sihvosen kehumista, vaan Suomen surkean sentteritilanteen voivottelua. Jos minä olisin Ipa-fani, niin en haluaisi oman legendan nolaavan itseään. Vähän samasta syystä, pienemmässä mittakaavassa, toivon Köllin ja Saken lopettavan. Aikansa kutakin. Ja aina kun Sakke oli maajoukkueessa, olin erityisen huolissani HIFKin maineen vuoksi.

Hei! Keke Rosberg oli F1 -maailmanmestari -82. Miksei se tarjoa itseään McLarenille?
 

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ohi meni...

Viestin lähetti JHag

Jos minä olisin Ipa-fani, niin en haluaisi oman legendan nolaavan itseään.

Jos minä vain sen vuoksi, että kannatan Suomen liigassa Ilvestä, ajattelisin näin ("Älä nyt hyvä Ilves-legenda lähde nolaamaan itseäsi"), totisesti toivoisin, että joku herättäisi minut ja käskisi minun äkkiä hankkia elämän. Eli siis ainakaan minulle, vaikka kannatan sitä Ilvestä, sillä ei ole peenkään väliä, pelaako tai "nolaako" Helminen itsensä Suolajärvellä vai onko hän sankari. Ei vaikuta yhtään pätkää minun elämääni eikä sen puoleen kyllä horjuta tai kohota Ilves-egoanikaan. Helminenhän siellä pelaa enkä minä tai Ilves. (Jos ihan tarkkoja ollaan, joukkueessa mukana pelaamassa on myös n. 20 muuta.)

Ei ole Helminen kummoisesti pelannut viime aikoina. Toivotaan kuitenkin, että Arajuuri tiesi mitä teki. Jos ei tiennyt, jälkipyykki on varmasti kovaa tältäkin osin. Pelataan silti ottelut alta pois, ja annetaan sitten vasta palaa.

Pisteet kuitenkin Ikelle siitä, että hän oli muotoillut adressinsa tekstin jonkinmoisella tyylillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös