Addressi: Raipe, please!

  • 5 740
  • 85

Jet-Ace

Jäsen
Minä voin aloittaa myöntämällä, että Helminen pelasi nappiin hänelle annetun roolin ja sai jopa hyökkäyspäässä aikaan asioita.

Hyvä, Raipe!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Huuhaa
Jos siltä tuntuu, niin tämän kyseisen adressin allekirjoittaneet voivat tästä viestistä eteenpäin myöntää olleensa väärässä....

>>> Enpä kyseistä adressia koskaan ole allekirjoittanut. Täytyy ikämiesten tukea toisiaan, nääs.
Raimo oli tänäänkin MIES Känädää vastaan! Huomasit varmaan, että meinasi tehdä maalinkin... noh, meinaamiseksi se touhu sitten jäi koko jengiltä...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Arvosana 8

Joo, minäkin myönnän, että Raipe ylitti odotukseni. Ei kuitenkaan ollut mitenkään ylimaallinen, vaan teki sen, mitä tuolla tasolla pitääkin. Suomen 2. paras sentteri Kurpitsapään jälkeen, arvosana noin 8. Eli jos odotat kaverilta nelosen suoritusta, niin kasi on iloinen yllätys, mutta ei kymppi....you see.

Nyt piste kv-uralle, oli sopivan kunniakas päätös? Ja käsi lippaan aina kun Helmisen nimi tulevaisuudessa mainitaan. Nousee samaan ikonikategoriaan kuin Juti, Teemu, Saku....
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En jaksa enää lainata tekstiäni, olin jälleen oikeassa ja monet näyttivät tyhmyytensä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti vilpertti
En jaksa enää lainata tekstiäni, olin jälleen oikeassa ja monet näyttivät tyhmyytensä.

-Siis tyhmyys tässä yhteydessä tarkoittaa samaa asiaa kuin mielipide tai näkemys, joka poikkeaa omastasi? Minä en uskonut Raipen mahdollisuuksiin SLC:ssa ja olin väärässä. En silti tunne itseäni tyhmäksi, missä vika?

PS. "Ihminen, jonka täytyy itse todeta olleensa oikeassa, on yleensä harvoin oikeassa." Näin Albert Einstein
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Kannatusviestit kielletty mutta ...

Itse odotin Raipen pettävän, mutta ehkä se olinkin minä jonka ODOTUKSET pettivät.

Myönnän tyhmyyteni mikäli "Raipe" on se mittari millä sitä mitataa, tosin voitaisiin aloittaa myös keskustelu on vallanhalu ja toisen alistaminen ja nöyryytäminen se joka ajaa ihmiskunnan ongelmiin.

Siis tyyliin "allekirjoittaneet, myöntäkää"

Minä myönnän!

Rauhaa!
 

Huuhaa

Jäsen
Aika vähän on tullut näköjään allekirjoituksensa perujia, mutta en toki uskonutkaan, että läheskään kaikista olisi miestä/naista myöntämään virheensä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti JHag


-Siis tyhmyys tässä yhteydessä tarkoittaa samaa asiaa kuin mielipide tai näkemys, joka poikkeaa omastasi? Minä en uskonut Raipen mahdollisuuksiin SLC:ssa ja olin väärässä. En silti tunne itseäni tyhmäksi, missä vika?

PS. "Ihminen, jonka täytyy itse todeta olleensa oikeassa, on yleensä harvoin oikeassa." Näin Albert Einstein
Olen vaan niin ylivertaisen viisas ihminen, että viisaudellani ei ole rajoja!

Sanoinko, että sinä osoitit tyhmyytesi? Mielestäni tyhmiä olivat ne, ketkä lukivat otsikon ja ruksuttivat noin sekunnin tuhannesosan jonka jälkeen totesivat: "Joo kyl se Raipe on jo ihan huono eikä varmasti tuu onnistumaan". Kritiikit suoritusten jälkeen. Sinä sentään vaivauduit pistämään muutakin kuin yhden vaivaisen rivin, eikö?

Joka vuosi on tämä sama virsi. Jopa minun rajallisella käsityskyvylläni on mahdollista huomata se suoraan sanottuna puhdas typeryys joka näissä asioissa vallitsee. Huudellaan omien lempipelaajien perään, vaikka joukkueeseen valitaan näistä asioista sata kertaa paremmin perillä olevien henkilöiden mukaan pelaajat. Kuka täällä luulee tietävänsä kansainvälisestä jääkiekosta enemmän kuin Hannu Aravirta? Kuka täällä luulee tietävänsä maajoukkueen pelaajista enemmän kuin Hannu Aravirta?

Veikkaan, että näitä henkilöitä on suhteellisen vähän.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
nonni

kyllä se taas nähtii.... Raipee ilman hommat kusee ja pahasti!!! Kyllä näio!!! Torino kutsuu, herra Helminen. Ja mikäs sitä on joukkueessa pelata, kun peli sujuu tohon tyyliin? Kumma kun mikää änäritiiim ei ol viime vuosin ottanu helmistä höntsäileen kentälle:D


Minun puolestani syön omat sanani, jos olen johonkin sellaisia kirjoittanut! Tässä ja nyt! Raipe oli helvetin hyvä kaikissa neljässä pelissä...

Se on kuitenkin tosiasia, että Suomella ei ole tällä hetkellä senttereitä tolle tasolle tarjota kovinkaan montaa, niin näin ollen siellä jotkut viipyy sitten kauemmin.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Myönnettävä se on

Olin väärässä, Raipe hoiti hommansa luotettavasti. Onko HuuHaa nyt tyytyväinen?
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Hyvä Raipe! Ei tarvinnut hävetä. Anteeksi, kun epäilin kykyjäsi. Olin väärässä.

Toivottavasti palaat jälleen SM-liigassa olympiakisoja edeltäneelle tasollesi. Hyvää jatkoa ja kohtuullista menestystä Ilves-paidassa.

Ike
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös