Viestin lähetti heki
EDIT: kahvasuomalainen, voiko enää huonompaa ja epätoivoisempaa läppää olla. Huomaa, että alkaa asia-argumentit loppua ja hätä olla suuri, kun yritetään väistää faktat naurettavilla provoilla. Koko JHag:n uskottavuus on karissut moisten naurettavien pohjanoteerausten vuoksi täysin.
No voi vittu, eikö nää aikamiespojat osaa yv:tä lähettää? Kuules heki, kuka ikinä sitten lienetkin, Jatkoajan nickien uskottavuudella on niin vähän tekemistä todellisen maailman kanssa, että tuollaisia asioita ei oikeasti opiskellut ja elänyt henkilö edes mainitse. Vedä itse jokuasia-argumentti. Nyt vingut asioista mutu-pohjalta. Asioista, joista et tiedä mitään, ainoastaan luulet ja voin uskoa, että sinua on helppo viilata linssiin. Sanoin asia-argumenttinani tuntevani ja tietäväni lukuisia henkilöitä, joiden veloituksettomia acn-puheluita ei ole rajoitettu mitenkään. Ymmärsitkö? Se oli asia-argumentti.
No, nolaan lisää itseäni julkisesti: 1. Olen itsekin siviilikoulutukseltani KTM. 2. En ole ammattiverkostomarkkinoija. En ole tienannut mitään verkostomarkkinoinnilla suhteessa muuhun liiketoimintaan. acn ei ole bisnekseni, jonka mukana nousen tai kaadun. Tajusitko? Osoittaa älyllisen kapasiteetin puutosta leimata acn:ää kannattava ihminen suoralta kädeltä vm-ihmiseksi ylipäätään. Yhtä hyvin voisin leimata Pelicans-kannattajan automaattisesti idiootiksi liimanhaistelijaksi, koska lahtelaiset kuulemma ovat sellaisia.
Miksi acn miellyttää? Satun vain luonnostani pitämään kaikista asioista, jotka rikkovat kaltaistesi laput silmillä kulkevien suomalaisten käsityksiä vapaasta kilpailusta. Ostan ihan periaatteessa safkat Lidlistä ja kodinkoneet Gigantista. Enkä saa siitäkään palkkaa. Näitäkin ovat karvalakkikarpot vinkuneet poistuviksi liikeideoiksi, eivät ole poistuneet. Lyön vetoa, että ei poistu acn:kään. Ja olen toki hävinnytkin monta vetoa, ei siinä mitään.
Luulen, että olet ystävämme Tommyn tapaan niitä henkilöitä, jotka ovat privaatissa seinäpaperin veroisia seuramiehiä sanavalmiudeltaan ja ulosanniltaan. Netissä pituutesi kasvaa ja tarinaa löytyy. Silti ei ole munaa tulla herjaamaan yv:n muodossa. Ja tuskin on munaa tulla koskaan juttelemaankaan. Olen päätynyt monien palstalla tapaamieni tyyppien kanssa mainoihin väleihin privapuolella, vaikka liigaketjuissa rapa lentää. Niin siellä kuuluukin lentää, tämä oli joskus muinoin jääkiekkosaitti. Nyt Vapaan keskustelun acn-ketju, joka kilpailee kaikkien aikojen PASKIMMAN, TURHIMMAN, VASTENMIELISIMMÄN JA LIKAISIMMAN Jatkoaika-ketjun tittelistä ylhäisessä yksinäisyydessään, leimaa monet kirjoittajat ja heidän koko Jatkoaika-tuotantonsa. Aivan mielettömän valtavaa ja hienoa, lisää näitä. Onanoinnin aarreaitta on löytynyt.
Pari sanaa Jatkoajasta:
Minusta JA on jääkiekkosaitti, jossa on lisäelementtinä Vapaa keskustelu, jonka poistaisin oitis, jos saitti olisi minun. Saitti ei kuitenkaan ole minun, vaan suuresti arvostamani Jatkoaika ry:n. Ei provoa.
Mielestäni mikään Jatkoajan tai muun keskustelupalstan ketju ei voi eikä saa olla olemassa kirjoittajien omia vaikkapa bisnestarkoituksia varten. Sm-liigapuoli on paljon suojatumpaa tässä mielessä. Vapaa on ihan ff-tasoa pikkuhiljaa, ainoastaan kirjoittajat ovat monta astetta parempia. Acn-ketjuun kirjoittaa moni acn-dealeri, mutta tiesittekö, että eräät ketjun aktiivisimmista kirjoittajista (yksi tapaus on ainakin varma) saavat kuukausipalkkaa Saunalahdelta ja kirjoittavat ymmärrettävästi reaaliajassa kaiken mahdollisen disinformaation ja huhun acn:stä tänne esiintyen turvallisen nickinsä takana "huolestuneena kuluttajana". Tämäkö on moraalisesti ja eettisesti kestävää toimintaa? Luonnollisesti Saunalahden kirjoituksiin (en viitsi edes leikkiä että kirjoittajana olisivat nickit) vastaavat acn-dealerit ja acn-asiakkaat. Se ero acn-dealerissa on kuitenkin Saunalahden työntekijään, että acn-dealeri ei ole töissä palkansaajana ACN Communications Finland OY;ssä, koska yhtiöllä ei ole tämän alan työntekijöitä. Sen sijaan monelle acn-dealerille toiminta on elinkeinonharjoittamista teoriassa vapaassa maassa. Niinpä tällaisissa ketjuissa, jotka on naamioitu keskusteluiksi, tappelevat elinkeinonharjoittajat ja palkansaajat, jotka saattavat olla 20-vuotiaina elämänsä ensimmäisessä työpaikassa silmät suitsirenkaina uskoen kaiken, mitä työnantaja suuhun tunkee. Aivan fantsun mahtavaa jee.
Onko kännykän sim-kortti näin vakava asia? Onko se jollekin kellarissa kasvaneelle äidin pikkupojalle vakava paikka, kun joku muu saa valita erilaisen elinkeinon kuin mitä olet itse valinnut? Puhumattakaan siitä, että kuluttajakin saa ihan itse mennä mihin miinaan tahansa. Ja jos kuluttajaa vedetään linssiin, hän saa mennä takaisin, sinne mistä on lähtenyt. Suomessa on eräs maailman parhaimmista kuluttajasuojista. Suomi on yleisesti ottaen kuitenkin paikka, jossa napalmille olisi käyttöä kaikkien rakenteiden suhteen. Missään ei asu näin urpoa kansaa, ei herranjumala voi asua.
Tätä kirjoitettaessa en ole vieläkään saanut acn:ltä infoa, jonka mukaan 500 minuutin raja olisi olemassa. Jos se tulee, olkaa iloisia. Maailma on jälleen parempi paikka elää.