Viestin lähetti Tommy
Mistä vitun väitteistä?
Oletko sä joku puupää kun et ymmärrä. Mielestäni kirjoitin "raaka veikkaukseni". Uhh.
Vittu mitä itkua isolta mieheltä.
Eikö siitäkin vielä vähän aikaa ollut kun tuomitsit tämän ketjun Jatkoajan historian synkimmäksi ja huonoimmaksi? Silti sama itku jatkuu päivästä toiseen.
Jänskää, Tommy uskalsi sanoa 2x vittu nettipalstalla siis :) Itkusta tässä(kin) ketjussa on vastannut aika moni, esim sinä outoine "tietoinesi". Asiallisesti totean, että mulla ei ole Saunalahti-liittymää, joten en ole kompetentti kommentoimaan sen laskutusta ym. Olen siitäkin huolimatta sanonut; Saunalahti on oikeasti todella edullinen liittymä, ei kahta sanaa tästä edelleenkään. Viimeksi asiasi oli K-suomalaisen juttu, jonka mukaan laskit jo 500 minsan päivämäärän todeten "tämä oli tässä". Ei ollutkaan. Nyt asianasi on liittymämäärien keskinäinen kilpailu? Voi luoja sentään, mitä seuraavaksi? Erään espoolaisen kiekkojoukkueen omistaja puhuu muuten tietäkseni acn-liittymään, tee hänestä saunislainen noin niinkuin aluksi. Huomaat, että ei se määrä, vaan se laatu :) Ja kerro myös, mitä järkeä kuluttajan on ottaa "saunalahtelainen" esimerkiksi 29.4.04? Saa puhua 1000 minuuttia veloituksetta toisiin saunalahden liittymiin päivän verran, niinkö?
mirasane; Kyllähän Saunalahti asemoi itsensä acn:ää vastaan, koska sen koko mainonta hakee vertailukohtaa acn:n tuotteista - mekin halutaan 0 euron keskinäiset! Jne. Mainosmiehen näkemystähän tämä.
heki; acn on kaukana virheettömästä tuotteesta, 100% asiakaspalvelusta ynnä muusta. Tietenkin ymmärrettävääkin alkukasvussaan olevasta yrityksestä. Mutta jostain syystä kovin moni on valinnut acn:n liittymäkseen, koska on tyytyväinen saamiensa laskujen kokoon. Samasta syystähän Saunalahtikin valitaan. En käsitä, mikä siinä häiritsee, että ihmiset valitsevat ja pysyvät kuitenkin asiakkaina? Vaikka kuinka tekisi töitä sen eteen, että he lähtisivät pois. Olen aivan varma, että mikäli acn:n laskut osoittautuvatkin todellisiksi miinoiksi, joukkopako äiti-soneralle etc. tapahtuu pikaisesti. Omakin acn:ni vaihtuu pois tuolloin. Olet huolissasi siitä, että moni kuitenkin puhuu ja pitää liittymänsä, vaikka pystytkin todistamaan systeemin mädäksi? Minäkin olin aikoinani todella huolissani, että Suomessa on mahdottomasti jokerifaneja, vaikka pystyn aukottomasti todistamaan, että he maksavat tuotteestaan (jokerikausarit, fanikama ym) liikaa :). Itse maksaisin 0 euroa moisesta. Siltikin se menee näin, en minä sille mitään mahda. Koeta kestää, ei ketään pakoteta pysymään millään operaattorilla. Luojan kiitos. Ja mielipiteeni vm:stä yleensä tiedätkin, ei meillä kauheaa eroa siinä näkemyksessä ole. Tämän acn:n otan ihan puheluhintojen vertailuna ja uskon monen lähteneen tähän siksi - siis asiakkaaksi. En tiedä miksi joku lähtee edustajaksi 700 egen maksulla, jos hänen realistinen mahdollisuutensa on saada 4 asiakasta. Ko. ihminen on tuolloin ääliö, myönnän ensimmäisenä.
Mike; Juurikin noin. Itse sanoin vasta tänä keväänä irti ikivanhan Telia-liittymäni, josta meni vain pieni kk-maksu. Kuulin vasta irtisanomisen yhteydessä, että liittymä oli ollut dna:n jo pari vuotta. Joten minäkin olin yksi 650.000:sta jo pari vuotta, jippii!
edit: Tommy; vielä sen verran, että mulla on pokkaa tulla tänne myöntämään kaikki, mikä omissa arvioissani acn:n suhteen onkin mennyt pieleen. Olisin laittanut tänne myös tiedon acn:n alasajosta. Toivon mukaan oma pokkasi kestää, mikäli Saunalahti takkuilee? En itse asiassa pidä tilanteesta, että veivaamme ja tappelemme täällä tähän tyyliin, ihan aikuisten oikeasti siis. Minun piti laittaa tämä yv:nä, mutta laitan harkinnan jälkeen kuitenkin tänne: Kävisikö, että pidetään tämä (jos tarpeen) operaattorien välisenä? Henkilökohtaisuudet pois? Olet oikeastaan aika roisi jätkä, joko olet saanut ponnarin takaisin..? terveisin "Mies jonka elämässä on muutakin tekemistä kuin pohtia sim-korttien saloja"