Mustoselle on mielestäni annettu jo aivan tarpeeksi siimaa. Ei minkäänlaisia merkkejä pelin kehittymisestä. Ei niin mitään.
Kuka nyt mitään potkuista on puhunut? Pelatkoon vaikka Mustonen sitten nelosketjussa Sillin ja Oden kanssa. Ei noilla näytöillä pitäisi muuta irrota, kuin paikka nelosketjusta, tai katsomosta.
En sano, että Räty olisi myöskään saanut samalla vastuulla mitään maagista aikaan. Sen vain kyseenalaistan, että Rädylle ei annettu pidemmän pätkän mahdollisuutta onnistua esimerkiksi Mustosen vastuulla. Mustonen on saanut epäonnistua, Räty ei.
Ja mitä tuohon väitteeseesi Mustosen harjoituskaudesta tulee, niin sehän oli aivan paskapuhetta. Eikös vaan?
Tässä minä kyllä olen samaa mieltä ja vaikka yritänkin nyt vetäytyä vastakkainasettelusta puolustan sua siinä, että ihan aiheellisesti korjasit tuon asiavirheen "onnistuneesta harjoituskaudesta". Eli @McTorso tässä olisi hyvä paikka osoittaa että huomaat ja myönnät virheen omassa viestissäsi eli käsi pystyyn virheen merkiksi ja asia asiana. Näitä sattuu itse kullekin. Toki ymmärrän mitä ajoit takaa isommalla kuvalla, mutta olen sitä mieltä että ei lähes 30 ottelua (harjoituskausi mukaanluettuna) voida pitää isolla vastuulla noilla esityksillä ja tehoilla.
Sen verran näistä "peliaika pitää ansaita", että esim. Sailio on pelaaja, jonka peliaika on automaatio. Niin sen varmaan kuuluu ollakin tällä kokoonpanolla, tai siis kokonaisuus on juuri ja juuri pelipaikan arvoinen, mutta hänkin on pelannut 16 ottelua ilman maalin maalia. Vaikka Sailio tekee töitä joukkueen eteen, tosin paikoin myös sellaista josta minä en tykkää, käytettäisiin tuota nollan maalin saldoa taatusti Rätyä vastaan. Siksi on ihan reilua huomioida myös mm. Sailion ja Metsävainion nollasaldot. Ja joo, rooli toki erilainen, mutta saisi niitä tehojakin tehdä.