Jeps, sopimus tuli Brocklelle.
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/07/1152077
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/07/1152077
Jos nyt Pitsiturnauksen perusteella pitäisi sanoa niin en antaisi Aaronille sopimusta. Minusta Pernaa olisi ihan yhtä hyvä kuudennen pakin eli Rantasen paikalle.
Mieluummin näkisin tuolla paikalla jonkun ison ja pahan kanukin heittelemässä vastustajien hyökkääjiä jään pintaan. Varsinkin kun muistelee viime kevättä, jolloin Lukko oli jatkuvasti helisemässä omalla puolustusalueellaan.
Pieni huomio. Kätisyydet olivat ylivoimassa niin, että Brockle toimi lähinnä kiekon nopeana kääntäjänä ja jakajana esim. Aallolle suoraan laukaukseen tai McLeanille. Ei tehnyt viivalla virheitä ja vaikutti mielestäni muutenkin kiekkovarmalta. Pari vetoa taisi olla kokonaissaldo. Itse olen jopa hieman positiivisesti yllättynyt hänen otteistaan, tosin odotukset eivät olleet korkealla. Tosin laitoin vielä muutamat virheet ja pelinluvussa omassa päässä tapahtuneet erheet sen piikkiin, että uudet kuviot vaativat aikansa että homma lähtee rullaamaan.- Brocklehurst. Ei mitään erikoista, muutama harhasyöttö. Kai tuo kuudentena pakkina menettelee, mutta ylivoimallekaan ei tuonut vielä mitään mitä ei pettinenkin jo osaisi. Mahtoiko laukoa edes kertaakaan maalia kohti. Liike hyvää, mutta ei vielä ulkkaripaikan arvoinen.
Näinpä juuri. Itseasiassa Pernaakin näytti paremmalta paketilta.
Brockle toimi lähinnä kiekon nopeana kääntäjänä ja jakajana esim. Aallolle suoraan laukaukseen tai McLeanille. Ei tehnyt viivalla virheitä ja vaikutti mielestäni muutenkin kiekkovarmalta. Pari vetoa taisi olla kokonaissaldo. Itse olen jopa hieman positiivisesti yllättynyt hänen otteistaan, tosin odotukset eivät olleet korkealla. Tosin laitoin vielä muutamat virheet ja pelinluvussa omassa päässä tapahtuneet erheet sen piikkiin, että uudet kuviot vaativat aikansa että homma lähtee rullaamaan.
Ei tehnyt viivalla virheitä ja vaikutti mielestäni muutenkin kiekkovarmalta. Pari vetoa taisi olla kokonaissaldo. Itse olen jopa hieman positiivisesti yllättynyt hänen otteistaan, tosin odotukset eivät olleet korkealla. Tosin laitoin vielä muutamat virheet ja pelinluvussa omassa päässä tapahtuneet erheet sen piikkiin, että uudet kuviot vaativat aikansa että homma lähtee rullaamaan.
Terveiset porista. Aaron ollut ylivoimaisesti kaukalon huonoin pakki. Paljon pitää parantaa jotta hänet uskaltaa päästää liigajäille.