Se on ohi nyt
Niin. Pelistä mulla on vaan kolme asiaa sanottava.
- Pointsit turkulaisille "Remember 2004" -lakanasta. Hyvä kuitti.
- 3800 kuulutettiin. Ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Silmämääräisesti 5000 katsojaa.
- Koivu ja Vykoukal. Syvä UUUUH. Pihlströmille pointsit loistavasta pelistä.
Näyttäisi nyt kausi olevan paketissa. Sanokaa te muut mitä tahansa ja naurakaa vaikka maanrakoon, mutta mä olen helvetin ylpeä Bluesista.
Blues taisteli loistavasti kapealla materiaalilla. Kukaan ei antanut periksi ja joka jätkä veti sata lasissa joukkueelle. Suomussalmen taistelu ei ollut pelkkää puhetta, vaan ihan totista totta.
Sarjan ollessa 2-2 sanoin että olen tyytyväinen Bluesin pleijareihin vaikka TPS voittaisi loput matsit. Niin kävi ja olen vieläkin samaa mieltä.
Käsi ylös, kuka olisi reilu kuukausi sitten uskonut että Blues pudottaa hallitsevan mestarin ja ottaa kaksi voittoa runkosarjan voittajasta? Ei näy käsiä... ei sielläkään... hei sä, laske kätes, kyl mä tiiän et sä et uskonut... joo ei oo sielläkään käsiä pystyssä.
Lyhyesti sanottuna surkea runkosarja, erinomaiset pleijarit.
Nyt on kai sitten aika vetäytyä takavasemmalle, kiittää kaikkia Jatkoajan kirjoittajia tästä kaudesta, ja mennä beachille kattomaan telkkareista kun paremmat pelaavat mitaleista.
Kiitokset siis kaikille ja palataan ens kaudella asiaan. Vielä kerran haluan sanoa että olen pirun ylpeä tästä joukkueesta.
Tää on mun Blues!