Mainos

6. ottelu Blues-TPS 23.3.2004 klo 18.30, LA -arena

• 19 312
  • 267

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jes

Jos "IZI" olisi tällä kaudella pelannut Blegissä, niin täällä olisi kiva lukea kommenttejasi siitä miten hieno ja tärkeä pelaaja Vyko oli tällä kaudella joukkueelle!

Näin varmasti sanoisinkin, jos mies tänne olisi jäänyt. Silloinhan hän ei olisi sitä miksi häntä nyt väitän.

TPS - Blues. Kaikki varmasti tietävät että TPS on menestyneempi firma kuin Blues.

Yhdentekevä seikka, jos muut asiat olisivat kunnossa. Palkka ajaa tämän seikan ohi 100-0.

Vyko näki, mitä Bluesin valmentajakuviot ovat. Oli varmasti myös tietoinen Jursin kiekkokoulusta, jossa Koivukin vaikutti ja sai oppinsa Jursilta. Kehittyminen on varmasti Koivun ja TPS:n organisaation alaisuudessa todennäköisempää, kuin BLUESin.

Näki varmasti. Oliko niissä mielestäsi jotain vikaa? Hannu Kapanenhan oli helvetin hyvä koutsi. Huumorintajuakin löytyi. Lisäksi Blues pelasi kenties kautta aikojen parhaan kautensa. TPS yhden historiansa paskimmista. Ei mitään syytä vaihtaa. Kehittyminen? Ei liene ensimmäinen prioriteetti seuraa vaihdettaessa 33-vuotialla pelaajalla.

Samanlaista rutiinia varmasti. Mutta eri ympäristössä, eri ihmisten ja metodeiden kera. Useammin voittoja, kuin jatkuvaa rämpimistä ja satunnaisia valonpilkahduksia. Kun normaaliissa duunissakin kyllästyy hommmiinsa, niin onko se väärin jos hakee haasteita muualta?

Ja mihin mies tämän perusti? Ei ainakaan edelliseen kauteen. Mikään ei viitannut Bluesin rämpimiseen tällä kaudella. Jos IZI oikeasti oli kyllästynyt hommiinsa ja halusi hakea muualta haasteita niin se olisikin jo suhteellisen hyvä syy.

Kuka oikeasti on niin lapsellinen että kuvittelee, että raha ei liikuta urheilijoita? Tavallisia ihmisiä, jotka monesti ovat myös pankin talkareita kuten minäkin

No totta helvetissä liikuttaa. En sitä ole väittänytkään. Mielestäni on kuitenkin kyseenalaista vinkua palkankorotusta, jos omat otteet heikentyvät kausi kaudelta, ja edellinenkin palkka oli todella kova. Toki saa lähteä jos joku muu taho haluaa parempaa palkkaa maksaa, mutta nyt tullaankin jo koko homman alkulähteille. IZI lähti, ja minä sanoin, että ahne rotta. Mikä tässä on ongelmallista?

Sinulle on näköjään turha vastata. Kehtaatko kertoa minkä ikäinen olet? Maailmankatsomuksesi kuulosta vain niin nuoren miehen puheelta. Miehen, jota ei elämä ole vielä opettanut.

Kyllä minulle voi vastata jos ei väittelyä pelkää. Itsehän vastaan aina muille jos tarvitsee. Tuo koko kappale vaan on aika turhaa tekstiä, joka ei liity aiheeseen mitenkään, vaan vie koko homman pikemminkin henkilökohtaisuuksiin. Asia, jota pyrin itse viimeiseen saakka välttämään, mutta jota monet eivät koskaan ymmärrä. No, ehkä elämä opettaa vielä toisin.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Jes

Viestin lähetti Cannibal
Kyllä minulle voi vastata jos ei väittelyä pelkää. Itsehän vastaan aina muille jos tarvitsee. Tuo koko kappale vaan on aika turhaa tekstiä, joka ei liity aiheeseen mitenkään, vaan vie koko homman pikemminkin henkilökohtaisuuksiin.

Ihan mielenkiinnosta kysyin. Ihmettelen vain sitä silmitöntä halveksuntaa ja vihaa jota Vyko sinulta saa. Yleensä aikuinen käsittää asiat hieman toisin..

Mutta ei asiasta sen enempää. Pidetään mielipiteemme.

1. Kehittyminen? Ei liene ensimmäinen prioriteetti seuraa vaihdettaessa 33-vuotialla pelaajalla.

2. Mikään ei viitannut Bluesin rämpimiseen tällä kaudella.

3. IZI lähti, ja minä sanoin, että ahne rotta. Mikä tässä on ongelmallista?

1. Mitä jos kaveri haluaakin seuraavat 2 vuotta ottaa itsestään kaikki irti ja saada tasokkampaa valmennusta ja kehittyä. Kehittymisessä voi olla vaikkapa se asia mielesssä, että lähtee kotiin ja palkkaneuvottelut kotimaassa on helpompi tehdä, jos nimi heiluu sm-liigan puollustajapörssin kärjessa? Vaihteeksi playoffeissakin, joista miehellä ei pahemmin kokemusta ole.

2. Mikään ei monen muunakaan vuotena ole viitannut. Silti tulos on lähes aina ollut sama. Jos Vyko vain yksinkertaisesti sai tarpekseen ainaisista lupauksista?

3. Mies haluaa lisää liksaa, niin se tekee hänestä ahneen rotan. Mielenkiintoinen logiikka. Entä jos ura uhkaa loppua ja muuta ammattia ei ole. Mitä jos saisi säästöön mukavan pesämunan ennen sitä?

K

Viimeksi muokattu:

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Encore

Toi numerointisysteemi on itse asiassa aika hyvä. Jatketaan sen mukaan.

1. En edelleenkään usko valmennuksessa olevan suuria eroja 33-vuotiaan pelaajan kehityksen kannalta. Kenties 20-vuotiaan pelaajan, mutta ei tuon ikäisen. Samankaltaisia teholukemia IZI teki Bluesissakin lähes joka kaudella. Tsekkaa vaikka viime kauden pisteitä. Miksei sama tahti olisi jatkunut? Blueshan pelasi loistokauden. TPS ei. Se, missä IZI heikkeni, olikin juuri puolustuspeli.

2. Miten niin ainaisista lupauksista? Mitä hänelle sitten on muka luvattu? Kyllä kai jokainen pelaaja itsekin tajuaa realiteetit. Blues on joukkue, joka tosiaan on usein flopannut, mutta jolla on joka kausi resurssit menestyä. Ja miksi lähteä erinomaisesti sujuneen kauden jälkeen?

3. Ahneutta se omasta mielestäni on silloin, kun palkkapyyntö ei ole lähelläkään sitä, mitä mies otteiden perusteella ansaitsisi. IZI sai jo silloin liian kovaa palkkaa. Hän ei ansainnut todellakaan siihen enää mitään lisää.

Tottakai saa rahastaa loppuelämää ajatellen. Siinä ei tosiaan minkään sortin seurauskollisuus painakaan vaakakupissa. Kyse kun ei edes ollut siitä, etteikö mies olisi saanut huippupalkkaa Bluesissa.

Miten itse määrittelisit ahneuden? Vai onko sellaista olemassakaan? Itsekkyyshän tosiaan loppupeleissä on tervettä. Miksi ajatella mitään muuta kuin itseään? Totta, kun asiaa tarkemmin ajattelee.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Encore

Viestin lähetti Cannibal
Toi numerointisysteemi on itse asiassa aika hyvä. Jatketaan sen mukaan.

1. TPS ei. Se, missä IZI heikkeni, olikin juuri puolustuspeli.

2. Miten niin ainaisista lupauksista?

3. Ahneutta se omasta mielestäni on silloin, kun palkkapyyntö ei ole lähelläkään sitä, mitä mies otteiden perusteella ansaitsisi. IZI sai jo silloin liian kovaa palkkaa.

1. Jos tämä oli se syy miksi halusi pois. Tiesi pystyvänsä parempaaan, mutta Blues ei tarjonnut siihen mahdollisuutta.
Peter Aholakin oli TPS:n tullessaan melkoinen kehäraakki. Kuinkas kävi? Huippukausi miehelle kunnon valmennuksella.

2. Sitähän emme tiedä mitä hengegennostatuspuheita miehille pidetään, mutta nilllä pelaajabudjeteilla ja kaikella mediatouhulla mitä Bleusin joka kauden alussa on ollut, jokaikinen on vetänyt johtopäätöksiä, että kannua ollaan hakemassa. Joka kerta myös on katajaan kapsahdettu.

3. Vyko on käsittääksen yksi kovimpia harjoittellijoita ja tunnokkaimpia koutsattavia liigassa?
Koivu nimenomaan haki itselleen pelimiehen, joka näyttää muulle porukalle kuinka homma hoidetaan. Siitä että yksi mies antaa kunnon esimerkin muulle joukkueelle pelkälla asenteella ja treenaamisella, kannattaa maksaa hieman extraakin pelitaitohin nähden.
Oikein ajateltuna, Vykon esimerkillinen suhtautuminen kiekkoon, saa muunkin joukkkueen repimään itsestään enemmän. Säästetään sitten muiden liksassa hieman enemmän ja saadaan siten rahoille enemmän vastinetta.

K

Morgoth

Jäsen
Re: Jes

Viestin lähetti Cannibal
Toki saa lähteä jos joku muu taho haluaa parempaa palkkaa maksaa, mutta nyt tullaankin jo koko homman alkulähteille. IZI lähti, ja minä sanoin, että ahne rotta. Mikä tässä on ongelmallista?

Ihan samanlaista tekstiä voisi kirjoittaa "IZIn" kasvattajaseuran innokas fani. Miksi "ahne rotta" lähti Suomeen ja Bluesiin? Luuletko että mies tuli Suomeen, koska jo 2-vuotiaana hän koki
jo palavan haluan edustaa Espoolaista jääkiekkoseuraa Suomessa ja kantaa tämän joukkueen sinistä paitaan hautaan asti!!?!

Hei, realismi käteen!! Tälläistä se jääkiekko on nykyään ja pelaajille on oikeus tehdä omat valintansa, vaikka jotkut ratkaisut faneja kyrpisikin.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Cannibal
Syy siirtoon oli puhtaasti ahneus, vaikkei siihen edes ollut perusteita. Mies halusi lisää rahaa.

Mutta se ei enää ole meidän ongelmamme, vaan TPS:n, joka tyhmyyttään tuollaista summaa tuolle pakille haluaa maksaa.

Vaikka koko kirjoituksesi on tasalaatuisesti yhtä samaa haisevaa jätöstä en malta olla esittämästä tässä perusteluja yllä olevista väitteistäsi.

1) Lyö faktat pöytään tilipussin suuruudesta kontra blues vs tps
2) Perustele palloseuran tyhmyys Vykon hankinnan osalta. Siis maksammeko hänestä mielestäsi yli käyvän arvon? Ota tässä kohdin huomioon se, että Vyko on ollut palloseuran paras pakki tällä kaudella ja mahdollisen mestaruuden osuessa tepsille tulee tästä myös rahaa välittämästi ja välillisesti.

Muutoin viittaan Kaiseriin + muihin. Erikseen kuitenkin vielä, jos tätä peliä pelattaisiin pelkästään rakkaudesta kiekkoon niin miten helvetissä Vyko on ylipäätään tohtinut kasvattajaseuransa hylätä, miksi teillä pelaa esim Elomot?

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuohon väittelyyn koskien Vykoukalin siirtymistä Bluesista TPS:ään ottaisin hieman osaa.

Toki miehen siirtyminen oli kova paikka, etenkin kun kaveri siirtyi "paikallisvastustajan" leiriin, mutta on huomattava, että jotenkin oli viime kaudella pientä motivaation puutetta Jirin otteissa havaittavissa. Tämä lisättynä siihen, että play-offit menivät mieheltä todella huonosti, en itse ollut järin järkyttynyt siirrosta kuultuani. Totuus valkeni vasta tällä kaudella, kun Ruuttu ei hankkinutkaan korvaajia.

Olen itse käsittänyt, että Ruuttu ei puheistaan huolimatta ollutkaan aivan niin innokas tarjoamaan jatkoa Jirille. Toki hän on itse sanonut tarjonneensa kahden vuoden jatkoa 10%:n palkankorotuksella, joka olisi ollut Jirille enemmän kuin hän ansaitsi. Herääkin kysymys, voisiko olla, että vika on enemmänkin täällä Espoon päässä? Jos Ruuttu vetkutteli liian kauan ja Jiri päätti tarttua TPS:n tarjoukseen, eihän Blues mikään ainoa vaihtoehto voinut Jirille olla.

Kuinka hyvä rosteri TPS:llä oli esittää siinä vaiheessa verrattuna Bluesin vastaavaan, on kysymysmerkki, itse en usko, että siinä oli eroa. Ahneeksi en kuitenkaan Jiriä lähtisi haukkumaan. Jos Ruuttu on tosiaan ajoissa tarjonnut sitä kahden vuoden sopimusta palkankorotuksella ja silti Jiri on kieltäytynyt, ahneudesta voisi olla kyse, mutta olisiko TPS muka maksanut vielä enemmän, en usko. Vykoukal sai kuitenkin viimeisten verotustietojen mukaan noin 900 000 markkaa palkkaa ja siihen vielä 10% päälle niin pääsemme jo lähes miljoonan tiliin. En usko, että TPS on taloudellisesti juurikaan kovempaa tarjousta tehnyt, joten itse en ainakaan sanoisi kyseessä olevan ahneuden.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti kausi
, miksi teillä pelaa esim Elomot?
Tästähän me olemme enemmän kuin tyyytyväsiä. Ei teillä Paukkuselle olisi paikkaa?

K

Furillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Viestin lähetti Kapulainen
Olen itse käsittänyt, että Ruuttu ei puheistaan huolimatta ollutkaan aivan niin innokas tarjoamaan jatkoa Jirille. Toki hän on itse sanonut tarjonneensa kahden vuoden jatkoa 10%:n palkankorotuksella, joka olisi ollut Jirille enemmän kuin hän ansaitsi. Herääkin kysymys, voisiko olla, että vika on enemmänkin täällä Espoon päässä? Jos Ruuttu vetkutteli liian kauan ja Jiri päätti tarttua TPS:n tarjoukseen, eihän Blues mikään ainoa vaihtoehto voinut Jirille olla.
Itsekin muistelisin lukeneeni Veikkaajasta(?) tämän kauden aikana Ruutun haastattelun, jossa mies toteaa että olisi ollut halukas pitämään Cory Murphyn, mutta ei niinkään Vykoukalia.

Morgoth

Jäsen
Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Kaiser Soze
Tästähän me olemme enemmän kuin tyyytyväsiä. Ei teillä Paukkuselle olisi paikkaa?
K

Heh, nauroin kyllä itsekseni ja olin enemmän kuin tyytyväinen, että T. Elomo ei enää pelaa TPSssä viimeisessä Blues pelissä.
Kukapa muu otti jäähyn 5 minuuttia ennen loppua kuin TElomo..

Hirvittää kyllä vieläkin muistella sitä kautta, kun TElomo pelasi Rintasen&Co. kanssa.. Uh, apua, miten ne hetket saisi unohdettua?

Ihan ystävän vinkki Bluesille; Hommaatkaa nyt jotain oikeita pelaajia eikä tuota taistelupari-Elomoa. Teillä ei todellakaan mene hyvin jos TElomo kuuluu teidän runkopelaajiin!

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Morgoth
Heh, nauroin kyllä itsekseni ja olin enemmän kuin tyytyväinen, että T. Elomo ei enää pelaa TPSssä viimeisessä Blues pelissä.

.klip.

Ihan ystävän vinkki Bluesille; Hommaatkaa nyt jotain oikeita pelaajia eikä tuota taistelupari-Elomoa. Teillä ei todellakaan mene hyvin jos TElomo kuuluu teidän runkopelaajiin!

Siis miten niin ei mene hyvin, viime kaudella meni ihan hyvin. Ja tällä kaudella Telomo oli Espoon runkosarjan 5. paras pistemies, playoffeissa paras (jos osasin tulkita JA:n tilastoja oikein). Vaikkakin kausi kaikkine asioineen oli mitä oli.

Tuosta jäähystä, taklauksia annetaan kun pelataan asenteella ja joskus niistä tulee jäähyjä. Ei siinä sen ihmeellisempää. Telomon dissaamiseen on varmaan joku syy, mutta Espoon esityksien perusteella vähän kyseenalaista. Mielestäni.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo

Viestin lähetti Morgoth

TElomo kaudella 2002-2003: 54, 13 + 29 = 42.

Tumpelon puutteet tiedostetaan kyllä Espoossakin. Mutta pelaajana Tumpelo on silti ehdottomasti kakkosketjukamaa ja tärkeä runkopelaaja. Se että meillä ei mene hyvin ei mitenkään liity TElomoon. Yrittäkääpä nyt unohtaa teidän Elomo-traumat siellä Turussa, Teemu on nimittäin mennyt eteenpäin tultuaan Espooseen.

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti DanC
Tuosta jäähystä, taklauksia annetaan kun pelataan asenteella ja joskus niistä tulee jäähyjä. Ei siinä sen ihmeellisempää. Telomon dissaamiseen on varmaan joku syy, mutta Espoon esityksien perusteella vähän kyseenalaista. Mielestäni.

Syynä siihen oli Espooseen siirtymistä edeltävä kausi Tepsissä, jolloin hermokontrolli ei hänellä toiminut ja maalia ei saanut millään aikaiseksi. Teemu on kehittynyt pelaajana ja kelpaisi minulle takaisin Tepsiin koska hyvänsä.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia

Viestin lähetti Morgoth
Ei sitä jäähyä tarvinnut ottaa, kun TPS:n mies kaatui omia aikojaan TElomon edestä laitaa päin ja Favorin vihelsi.

Kannattaisi varmaan ennemminkin kiinnittää huomiota omaan pesään ja mikkokoivuun. Tuon jannun olematon hermokontrolli tulee varmasti aiheuttamaan ongelmia TPS:lle jatkopeleissä.

Ymmärrän kyllä purkauksesi, onhan se kova paikka, kun TPS:n kasvatti on aikuisten oikeasti kehittynyt perinteettömässä Espoossa.

Morgoth

Jäsen

Viestin lähetti DanC
Telomon dissaamiseen on varmaan joku syy, mutta Espoon esityksien perusteella vähän kyseenalaista.

No, myönnetään että Elomon on kehittynyt Espoossa, mutta vieläkin hipii painajaisiin, kun mies pelasi Rintasen&Kapasen kanssa ja tulos oli pelkkää nollaa... Se oli aivan hirveää katsottavaa.

Onneksi mies myytiin pois ja toivottavasti pysyykin poissa TPS:n
paidasta ikuisesti (ei nyt liene pelkoa kun sai kerran "potkut").
Sama juttu pätee myös toiseen Elomoon.

Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä, että jos Elomon tasoinen kaveri
yksi joukkueen "ratkaisijoista", niin joukkue pelaa silloin sijoituksista 8-12.

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Viestin lähetti Shayne
Kannattaisi varmaan ennemminkin kiinnittää huomiota omaan pesään ja mikkokoivuun. Tuon jannun olematon hermokontrolli tulee varmasti aiheuttamaan ongelmia TPS:lle jatkopeleissä.
Ainakin Turussa Mikko Koivu on pelannut hyvin ja hänen hermokontrollinsa on pitänyt. Muistaaksen Mikko ei ottanut yhtään tai ainakaan paria enempää jäähyä Turussa iv-finaaleissa 2004, mutta sensijaan Mikko on ollut aika monen maalin "arkkitehtinä". Tilastonikkarit voivat kaivaa jostakin Mikon tehopisteet + jäähyt, jos tämä asia kaipaa jatkokäsitellyä.

Morgoth

Jäsen

Viestin lähetti Shayne

Ymmärrän kyllä purkauksesi, onhan se kova paikka, kun TPS:n kasvatti on aikuisten oikeasti kehittynyt perinteettömässä Espoossa.

Käsi sydämmällä, ei oikeasti harmita yhtään!! Ei yhtään!! Olen
oikeasti todella helpottonut, että mies pelaa muualla kuin Turussa!!

Jos joku seura on tyytyväinen ko. TPS-kasvatin suorituksista,
niin.. Heh, pakko nauraa, hyvä että kelpaa teille, meille ei! :)
Olkootkin, että en nyt mitenkään objektiivisesti pysty miestä
arvioimaan, mutta mies on todella TOP 1-sijalla pelaajista jota
en ikinä TPSiin halua ja syynä on yksinkertaisesti miehen
täydellinen kädettömyys TPSsä ennen kuin sai potkut.

Jos nyt joku pelaaja toivoisi pelaavan TPSssä ja harmittaa kun ei pelaa, niin sanotaan Timo Pärssinen. TElomo ei kyllä todellakaan
kuulu tähän sarjaan.

Ja jos pieni provo sallitaan, niin se kertoo kyllä ihan kaiken miksi Blues ei ikinä menesty jos TElomonn kaltaisiin ollaan tyytyväisiä.

Puolustelkaa vielä MElomoa niin menee kahvit jo väärään kurkkuun :-)

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Alabama Song
Tilastonikkarit voivat kaivaa jostakin Mikon tehopisteet + jäähyt, jos tämä asia kaipaa jatkokäsitellyä.

Aika hyvin on hermo loppujen lopuksi pitänyt, kun tilastoja tuijottaa.. Pisteitä saisi tietenkin olla enemmän.

Mikko Koivu TPS 6 1 + 3 = 4 6 min 0.67

K

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue

Viestin lähetti Alabama Song
Ainakin Turussa Mikko Koivu on pelannut hyvin ja hänen hermokontrollinsa on pitänyt. Muistaaksen Mikko ei ottanut yhtään tai ainakaan paria enempää jäähyä Turussa iv-finaaleissa 2004, mutta sensijaan Mikko on ollut aika monen maalin "arkkitehtinä". Tilastonikkarit voivat kaivaa jostakin Mikon tehopisteet + jäähyt, jos tämä asia kaipaa jatkokäsitellyä.

En ole mikään tilastoniilo, mutta Mikolla on pelatuista pay-off peleistä yhteensä 6 min ja koko kauden jäähypörssissä sijoitus 111 jäähymäärällä 36 min. Muuan Telomo keräsi vastaavissa seteissä luvut 14 + 34 min, toki paremmalla elomolla kolme peliä enemmän.

Olemattomasta hermokontrollista puheet ovat taas sitä laatutavaraa johon alkaa todella väsyä.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue

Viestin lähetti Morgoth
Puolustelkaa vielä MElomoa niin menee kahvit jo väärään kurkkuun :-)
Mulla meni juuri äsken kahvit väärään kurkkuun, mutta sillä hetkellä en lukenut Jatkoaikaa.

Blues-kannattajien mielipiteet Miika Elomosta voit lukea tuolta Blues-osiosta ensi kautta koskevasta ketjusta. Ei liity tähän.

En pidä TElomoa Bluesin tärkeimpänä pelaajana. Koko kuvaa asiasta ei kuitenkaan kerro aiempi vähättelevä kommenttisi TElomon jäähystä ratkaisuhetkillä.

On muuten TElomo pudotuspelien maalipörssissä niin absoluuttisesti kuin ottelumääräänkin suhteutettuna korkeammalla kuin yksikään TPS-pelaaja.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti kausi
Olemattomasta hermokontrollista puheet ovat taas sitä laatutavaraa johon alkaa todella väsyä.
Näkeekö niistä tilastoistasi myös olemattoman hermokontrollin vuoksi menetetyn työpanoksen joukkueen eteen? Toisin sanoen, kuinka paljon huomion keskittyminen sivuseikkoihin on vienyt mikolta tehopisteitä?

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue

Viestin lähetti Shayne
On muuten TElomo pudotuspelien maalipörssissä niin absoluuttisesti kuin ottelumääräänkin suhteutettuna korkeammalla kuin yksikään TPS-pelaaja.

Elomon tilanne kokonaisuutena ottaen voitaneen sanoa Teemun pelanneen ihan mukiinmenevän kauden. Nuoremman Elomon dissaamisen syyt palloseurakantilta juontavat juurensa pitkälti juuri tuohon finaalisarjaan Tapparaa vastaan sekä ehkäpä miehen muuhun käytökseen sikäli kuin sitä oli.

Bluesissa mennyt kuitenkin eteenpäin, voisi sanoa jopa rajusti.

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Shayne
Näkeekö niistä tilastoistasi myös olemattoman hermokontrollin vuoksi menetetyn työpanoksen joukkueen eteen? Toisin sanoen, kuinka paljon huomion keskittyminen sivuseikkoihin on vienyt mikolta tehopisteitä?
Osaatko itse vastata kysymykseesi? Toki Mikolta on odotettu tehoja enempi kuin hänellä on kasassa, mutta eikö siltikin tätä aihetta voisi jo jättää ja keskittyä tuleviin uusiin provoiluihin/asiaan/yms. Jos Mikolla hermot jossakin vaiheessa keväällä pettää niin palataan asiaan, jooko?

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus

Viestin lähetti Shayne

Ei näy, voitko kääräistä tästä tilastot? Älä toki tyydy pelkästään Koivuun vaan arvota samantein kaikki pelihuumorinsa tönimisestä herpaannuttavat. Mä alan täällä päässä laskeskelemaan Bluesin menetettyjä maaleja seurajohdon tiedoitteiden johdosta yms kivakivaa.

Morgoth

Jäsen

Viestin lähetti Shayne
En pidä TElomoa Bluesin tärkeimpänä pelaajana. Koko kuvaa asiasta ei kuitenkaan kerro aiempi vähättelevä kommenttisi TElomon jäähystä ratkaisuhetkillä.

Ei varmaan, mutta jotenkin vain niin osuvaa että jäähy tuli juuri ko. henkilölle. TElomo on ihan omilla suorituksillaan hankinnut maineensa TPS kannattajien keskuudessa. Osa sietää ko. herraa ja osa ei. Syy on yksinkertaisesti, että miehet olivat aivan sysipaskoja TPSssä pelatessaan. Mitään katkerututa tai vitusta siihen ei liity, että miehet "menestyvät" Espoossa. Blueslaiset osaavat varmaan suhtautua mieheen toisella tavalla.

Tuntuipa vain helvetin hyvältä, kun ko. herra sai sen jäähyn (olkootkin että se oli ehkä vähän kyseenalainen) ja pilasi Bluesin hyvän tilaisuuden. Tulipa edes jotain lohtua niille antipatioille jota mies aiheutti mm. TPS-Tappara finaalisarjassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy