Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ontuva vertaus
Olen tätä koivua nyt pari kautta seurannut oikein erityisellä lämmöllä ja muodostanut mielipiteeni, että jannusta voisi olla joukkueelleen huomattavasti enemmän hyötyä, mikäli ei provosoituisi niin herkästi eikä sekoittaisi peliään sivuseikkojen vuoksi.
Tämän toin (taas) esille vain ja ainoastaan siksi, että tuossa aiemmin dissattiin TElomoa mielestäni harhaanjohtavalla kommentilla.
Niinpä niin. Täällä vastattiin väitteeseeni lyömällä tilastot pöytään, jonka jälkeen perustelin väitettäni korostamalla tilastojen vääristävää vaikutelmaa.Viestin lähetti Alabama Song
Osaatko itse vastata kysymykseesi? Toki Mikolta on odotettu tehoja enempi kuin hänellä on kasassa, mutta eikö siltikin tätä aihetta voisi jo jättää ja keskittyä tuleviin uusiin provoiluihin/asiaan/yms. Jos Mikolla hermot jossakin vaiheessa keväällä pettää niin palataan asiaan, jooko?
Olen tätä koivua nyt pari kautta seurannut oikein erityisellä lämmöllä ja muodostanut mielipiteeni, että jannusta voisi olla joukkueelleen huomattavasti enemmän hyötyä, mikäli ei provosoituisi niin herkästi eikä sekoittaisi peliään sivuseikkojen vuoksi.
Tämän toin (taas) esille vain ja ainoastaan siksi, että tuossa aiemmin dissattiin TElomoa mielestäni harhaanjohtavalla kommentilla.