TBK:n juttuja ei kannata kauhean vakavasti ottaa varsinkin kun keskustellaan HIFKistä. Kaverin antipatiat HIFKiä kohtaan näyttävät olevan sitä luokkaa. Paras mitä minä olen lukenut tältä samalta jampalta oli maajoukkue ketjussa jossa hän sanoi, että Tuomo Ruutu on leijuja. Hauskaa miten ihmiset voi nähdä erilailla tilanteet kun itse pidän Ruutua yhtenä eniten jalat maassa pitävänä jannuna. Ruutu on itsekin, niin lätkäfani henkeen ja vereen kuin vain voi olla joten en usko, että leijumista tapahtuu. Kertoi seuranneensa HIFKin pelejäkin jännittyneenä ylen nettisivujen kera istuen jännityneenä koneen vieressä. No, mitäpä voisi odottaa kun kaverin joukkue jota kannattaa on Kahvara jonka pelaajat ei edes tiedä mitä taklaaminen on.
Mitä tulee tuohon Machuldan taklauksen, niin käykää katsomassa vielä uudelleen se clippi tuolta Kiekko-Kalevan sivuilta. Itsekin ihmettelin tuota tuomiota ennen kuin näin sen oikean tilanteen josta jäähy annettiin. Mtv3 pätkässäkin näkyy, ettei H.H. nosta vielä kättään tuosta poikkarista vaikka katsookin tilanteen suuntaisesti.
Edit:
Mitä tulee tuohon Machuldan taklauksen, niin käykää katsomassa vielä uudelleen se clippi tuolta Kiekko-Kalevan sivuilta. Itsekin ihmettelin tuota tuomiota ennen kuin näin sen oikean tilanteen josta jäähy annettiin. Mtv3 pätkässäkin näkyy, ettei H.H. nosta vielä kättään tuosta poikkarista vaikka katsookin tilanteen suuntaisesti.
Edit:
Viimeksi muokattu: