Viestin lähetti Foik
Anteeksi avautumiseni, mutta lainaamani teksti rohkaisi minut pitkästä aikaa ilmaisemaan mielipiteeni. Jälleen studion vuoro.
Asiaa Foik, asiaa! Mä olen aina samanlainen natsi joukkueesta riippumatta, jos valmentaja ei mielestäni ole joukkueen arvoinen. Aivan samaa shittiä sataisi Heikkilälle, vaikka hän valmentaisi HIFKiä. Ja tiedän, mistä puhun. Ika Lehkonen, Heikki Mälkiä, Alpo Suh.... no tuota nimeä ei näppäimistöni suostu suoltamaan. Olin ehkä niiden kolmen skitsofreenikon joukossa, jotka keväällä -00 samaan aikaan iloitsivat Tapparan pudottamisesta pleijareissa pyöritellen kuitenkin epäuskoisina päätään: "Vittu, nyt se Kuulapää saa jatkoa...". Ja loppu onkin legendaa, tammikuussa -01 loppui Kuulan leijuminen ja yliarvostus yhden onnistuneen playoffpudotuksen takia! Ja entäs Ape sitten? Äijällä oli Ruudun Tuomo ykkösenä, Pärä ja Kuhta laidoilla, polvivaivaisenakin liigan eliittiä oleva Simicek ja nykyistä ei-niin-kauheasti-huonompi pakisto mukana kuitenkin Zidlicky, Kantor, Saarinen (joka sai pelata koko kauden Hedbergin parina)...ja toivotonta söherrystä, linjatonta paskaa.
Sama tauti on Kärpillä nyt ja Heikkilän ottelunaikainen toiminta on suoraan Alpo Suhosen oppikirjasta; seiso hiljaa, seiso oikein hiljaa, niin kukaan ei ehkä huomaa sinua. Toimintaa mies! Tai sitten Tenkratille tuplapalkka; hyökkääjän ja valmentajan. Kalliille ja suhteellisen hyvällä silmällä (puolustus osittain poislukien) kootulle joukkueelle ei pidä hankkia valmentajaa lähimmän jäädytetyn kentän vahtimestarista, vaan samasta osoitteesta kuin muutkin avainhankinnat - huipulta.
No, ensi kaudella teilläkin on kai toinen meno aitiossa, ellei nyt sitten tapahdu Lehkosia eli menette jatkoon kuitenkin....
edit; fiilausta