Viestin lähetti foxsixteen
Puhelkaa Karalahdesta, mitä vaan, huudelkaa huume Jereks ym, ym, mutta. On joukkue mikä tahansa Suomi tai HIFK, niin aina tärkeimmissä peleissä ja tärkeimmillä hetkillä Jere näyttää TEOILLA, mikä on miehiään ja mitävarten on JÄÄKIEKKOILIJA.
Nekin jotka tälläkaudella ovat Jerelle vit..noilleet katsomosta käsin hehkuttavat tsekin kisoissa Jeren viivavetoja ja omanmaalin suojelua. Yrittäkääpä joskus itse hoitaa oma työnne tommosen paineen alla ja silti onnistua siinä kiitettävästi.
Loistavaa Jermu !
Juuri näin! Oulussa oon käyny katsomassa kummankin Kärpät - IFK runkosarjamatsin ja kyllähän sille Jerelle soitetaan suuta, mutta hymyillen saa itse katsella, kun hän puolustaa niin mallikkaasti. Tuntuu, että Jere saa tästä kaikesta v-ttuilusta vain lisää taisteluntahtoa. Maajoukkuekamaa ehdottomasti, Jere on parhaimmillaan juuri oikeaan aikaan. Hyvä fyysinen pakki, eikä kiekollisenakaan tepsimpi, lisäksi kova rightilta lähtevä veto.
Pelistä sen verran, että voittaja oli helppo arvata, kun IFK voittaa aina kun minä pistän tänne tulosveikkauksen vastustajan hyväksi(hoksasin sen kun oltiin 3-1 häviöllä Ipalle, kun otettiin Kärpiltä turpiin, en muistanut tänne käydä ennen peliä höpöttämässä). 0-5 ei auta mikään. Tuomari oli hukassa, eikä Machuldalle kuulunut millään noin iso rangaistus. Joka tapauksessa IFK oli mielestäni paljon parempi.
Leijumaan ei saa ruveta, sillä tilanne on perjantaina taas 0-0. Hirveä henki vaan päälle, niin finaalipaikka on lähellä. Hengen luulisi löytyvän helposti.
IFK on ehkä yhden kentän joukkue, jos maaleja katsotaan, mutta mitä sillä on väliä? Mulle sopii ihan hyvin, että samat jätkät tekee maalit, kunhan vaan voitetaan.
edit: joitakin kirjoitusvirheitä pois