-2000 on maksimi eli kummallakin kierroksella kosahtanut keravalainen ja muiden kysymyksiin vastaa väärin.Voi nyt helvetti sentään. Finaalissa tavoitteena ennätysmiinukset
Onko niin, että et saanut Kerava-korttia vaan kaverikortin?Ei ole minun vuoroni vielä mutta kysymykseen en vastaa: Kymppitonnin koppi. Ollaan Eveliinan kanssa päätetty erota ystävinä. Häntä kiinnosti enemmän tämä kopin kuntosalipuoli, mikä on hyvä asia ensi kauden 800 metrin kisoja ajatellen. Eiköhän sieltä 1.58-alkuinen napsahda.
Tuli siinä samalla myös Kerava-kortti, sillä Eveliina on syntynyt Keravalla ja työskentelee keravalaisessa apteekissa.Onko niin, että et saanut Kerava-korttia vaan kaverikortin?
Katsojat saapuvat paikalle ja visailijat luuhaavat ties missä. Mä häpeän!@Barney vaan lähettelee filmirulla-postauksia keskieurooppalaislta kaljaterasseilta vaikka kausi on vielä käynnissä eikä häntä ole ilmoitettu edes loukkaantuneeksi. Se se on kun on suljettu sarja, ei ole minkäänlaista tulosvastuuta, kunhan käy vasemmalla aivolohkolla vähän osallistumassa.
Kyllä me olemme sen verran reiluja, että 24 tuntia odotellaan ennen kuin hylätään tai aloitetaan elvytys.@Barney Näyttää nyt niin nuutuneelta, että kannattaisi kokeilla häneen ensin Heimlichin otetta. Jos ei se auta, niin toisena kokeilisin peräsuolihuuhtelua, se kuulemma auttaa moneen eri vaivaan. Tai sitten vaan punalamppua soimaan.
Olen miettinyt, että pitäisikö alkaa taputtaa rytmikkäästi ja huutaa @Barney Barney Barney….Kyllä me olemme sen verran reiluja, että 24 tuntia odotellaan ennen kuin hylätään tai aloitetaan elvytys.
Kyllä Barney tarvitsisi nyt kaiken yleisön tuen. Voisi tehdä itseluottamukselle hyvää.Olen miettinyt, että pitäisikö alkaa taputtaa rytmikkäästi ja huutaa @Barney Barney Barney….
Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:
Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI
Naapuri?Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:
Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI
Jos lukisit säännöt Apu-lehdestä niin tietäisit ettei kaksiosaisia (tai enemmän) sanoja hyväksytä. Sen sijaan yhdyssanat ja erisnimet käy meillä. Juudas olisi ollut ihan nerokas vastaus.Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
Onko niin, että et saanut Kerava-korttia vaan kaverikortin?