Säännöt on tehty rikottaviksi:)Jos lukisit säännöt Apu-lehdestä niin tietäisit ettei kaksiosaisia (tai enemmän) sanoja hyväksytä. Sen sijaan yhdyssanat ja erisnimet käy meillä. Juudas olisi ollut ihan nerokas vastaus.
Säännöt on tehty rikottaviksi:)Jos lukisit säännöt Apu-lehdestä niin tietäisit ettei kaksiosaisia (tai enemmän) sanoja hyväksytä. Sen sijaan yhdyssanat ja erisnimet käy meillä. Juudas olisi ollut ihan nerokas vastaus.
Speden mielestä termodynamiikka on tehty rikottavaksi.Säännöt on tehty rikottaviksi:)
Pahoittelen, että nyt jäi kristinuskon tarinat horoskooppien varjoon. 30 hopeista jeniä antaisin vastauksestasi jos voisin.Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
Kai teillä nyt Porissa on SYP, KOP tai Osuuspankki. Senkus menet pahvikantisen pankkikirjan kanssa tekemään konttoriin tilisiirron.Pahoittelen, että nyt jäi kristinuskon tarinat horoskooppien varjoon. 30 hopeista jeniä antaisin vastauksestasi jos voisin.
No siinä mielessä oli myrkyllinen, että kavalsi ja petti Jeesuksen.Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.
Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:
Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI
Hah! Mun Henri Hipossa on vain pennejä ja markkoja.Kai teillä nyt Porissa on SYP, KOP tai Osuuspankki. Senkus menet pahvikantisen pankkikirjan kanssa tekemään konttoriin tilisiirron.
P.S. Minä kuulun maapallokerhoon. Sain sieltä heppajulisteen ja kasetin, missä on Matkaan lähde -biisi.
Minulla on vitosen seteleitä joskus, mutta osaan kaivaa ne pois sieltä.Hah! Mun Henri Hipossa on vain pennejä ja markkoja.
Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?Aivan oikea vastaus kummaltakin. Hienoa! Etenkin suhteutettuna siihen, että väärällä väärällä vastauksella olisi saattanut saada ikibannit palstalle.
Ai hitto että keksin muuten tästä hyvän keihäänheittoaiheisen vitsin:Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?
Näki varmasti. On muuten lupaava urheilija tämä nuorukainen. Muutaman vuoden kuluttua en yllättyisi vaikka ottaisi Tokiossa olympialaisissa mitalin. Silloin meidän formaattikin on jo kuuluisa siellä, eli ala nyt vaan kerätä niitä jenejä.Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman
Akkkka.Heitetään kevennys. Korttipakan kirjaimista muodostuva 6 kirjaiminen sana. Miinuspiste sille joka sanoo ruman sanan.
JARKKA.Heitetään kevennys. Korttipakan kirjaimista muodostuva 6 kirjaiminen sana. Miinuspiste sille joka sanoo ruman sanan.