Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kanadassa olis tapeltu!
Huudetaan kaduilla "pelastuimme". ½ tunnin päästä olen Kauppakeskus Kampin edessä, oliko se nyt Narikkatori.Mä en ymmärrä tällaista passiivista nettiseurantaa. Lähdetään jatkisporukoilla kaupunkien keskustoihin lurjustelemaan. Heittäytykäämme hampuuseiksi kaikki. Nyt jos ikinä.
Minä olen tällä hetkellä Helsingissä, kohta olisi tarkoitus lähteä Hämeenlinnaan joulun viettoon. Voin liittyä lurjuspartioihin kummassa paikassa vain, tai vaikka molemmissa.
Joku yhteinen tunnusmerkki tulisi keksiä jotta tunnistamme toisemme.
Nyt selvisi sekin, että on olemassa myös kuoleman jälkeistä elämää! Omalta osalta olen tyytyväinen, että homma pysyi samanlaisena kuoleman jälkeenkin.
Ethän sinä kuollut, maailma vaan loppui ja näemmä alkoi uudestaan. Ja samanlaisena. Pitäisiköhän tarkistaa tilin saldo, ettei joku maya ole tehnyt killeriä.
MISSÄ SE OTTELUVALVOJA ON? EIKÖS SEN KUULUISI OLLA TÄÄLLÄ PAIKALLA?
Itse ainakin näin elämäni pyörivän filminauhana silmissäni juuri maailmanlopun hetkellä. Tai sitten se oli Quantum of Solace, jota katsoin.Voihan se olla, että kuolemakin korjasi, kun ei tuota restarttia nähnyt, niin miksei ei sitten perkele voinnut olla tuntematta kuolemaansa? Mayat.. pirun nerokasta.
Nyt selvisi sekin, että on olemassa myös kuoleman jälkeistä elämää! Omalta osalta olen tyytyväinen, että homma pysyi samanlaisena kuoleman jälkeenkin
Ei ole tulta eikä kirkuvia syntisiä.