21.12.2012: Maailmanlopun liveseurantaketju

  • 27 703
  • 234

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ai niin, hakekaa tänään pikaluottoja ja muita lainoja niin kauan kuin niitä vielä saa - ei tarvitse ikinä maksaa takaisin! En ole vieläkään lakannut ihmettelemästä sitä, että 9/11 -tapahtuman yhteydessä kuvattiin kaksi terroristia ennen tuhonlentoa pankkiautomaatilla. Siinä ilmeisesti Mohamed halusi maksaa Azizille sen 60 taalan velkansa, ettei jäisi kaihertamaan tuonpuoleisessa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olisi suotavaa, että se tulisi iltapäivään mennessä, ettei tarvitsisisi mennä joululahjaostoksille. Pinna on kireällä jo pelkästä ajatuksestakin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ai niin, hakekaa tänään pikaluottoja ja muita lainoja niin kauan kuin niitä vielä saa - ei tarvitse ikinä maksaa takaisin! En ole vieläkään lakannut ihmettelemästä sitä, että 9/11 -tapahtuman yhteydessä kuvattiin kaksi terroristia ennen tuhonlentoa pankkiautomaatilla. Siinä ilmeisesti Mohamed halusi maksaa Azizille sen 60 taalan velkansa, ettei jäisi kaihertamaan tuonpuoleisessa.

Jos he halusivat ostaa koneesta tuliaisia?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ai niin, hakekaa tänään pikaluottoja ja muita lainoja niin kauan kuin niitä vielä saa - ei tarvitse ikinä maksaa takaisin! En ole vieläkään lakannut ihmettelemästä sitä, että 9/11 -tapahtuman yhteydessä kuvattiin kaksi terroristia ennen tuhonlentoa pankkiautomaatilla. Siinä ilmeisesti Mohamed halusi maksaa Azizille sen 60 taalan velkansa, ettei jäisi kaihertamaan tuonpuoleisessa.
Ehkä avain paratiisiin maksaa 60 taalaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Shaatana, pitäisi käydä auto katsastamassa tänään, kun menee joulunpyhinä leima vanhaksi. Vaan kannattaako sitä. Pitäisi saada varmaa tietoa, jo riittää spekulointi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Toistaiseksi ei merkkejä maailmanlopusta.

Olen kuitenkin asiasta niin aukottoman varma, että irtisanon itseni työpaikastani ja lähden tuhlaamaan viimeiset rahat kylille ennen maailman loppumista.

...and I feel fine!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos he halusivat ostaa koneesta tuliaisia?

Tämä kävi myöskin mielessäni.

-Saisinko kolme Tobleronea ja Hugo Bossin tuoksun, kiitos. Ai niin, tämä kone on kaapattu ja otamme sen nyt haltuumme. En tarvitse vaihtorahaa, pitäkää loput. Allah Akhbar!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kukkuu, kuuleeko muu Suomi? Turun tähystysasemallani päivystän, ei merkkejä maailmanlopusta toistaiseksi. Turku kuittaa.

Mikko Alatalo -- Maailmanlopun meininki - YouTube

Maailmanlopun meininki!

Oikeasti täällä ukkostaa ihan vitusti ja kadulla juoksee Darth Vader -pukuisia miehiä. Kaarinan puolella yksi tulivuori kuuleman mukaan ihan ratkeamispisteessä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siirsin vapaan puolen yleispätevästä maailmanloppuketjusta. Tämä pikku muisto sopii paremmin tänne:

Nyt kun lopun ajat ovat lähellä, uskallan tunnustaa erään nuoruusaikani suuren synnin, jonka kanssa olen tuskaillut kymmeniä vuosia. Taisin olla siinä 16-vuotias ja menossa oli mielen avartamisen aika, johon kuului myös pössyttelyn kokeileminen. Ne hipit, joilta me tätä ruskeaa ainetta hankimme, painottivat että älkää nulikat käyttäkö tätä alkoholin kanssa, sillä kannabis ei pääse silloin oikeuksiinsa. No, me käytimme sitä nimenomaan alkoholin vaikutuksen lisäämiseksi. Kävi niin, että jouluaattoaamuna huomasin taskun pohjalle jääneen pikku biitin ja päätin, että nytpä kokeilen tätä sitten pelkiltään. Mulle oli tulossa hyvä aikaikkuna tälle kokeilulle. Mutsi, faija ja mummo olivat lähdössä klo 16 joulukirkkoon ja oli pikkubroidin vuoro olla siellä mummon iloksi. Meillä oli vuorojoulut tässä. Mummo oli jo sen verran höppänä, että hän aina kuvitteli molempien poikienkin olevan kirkossa. Kirkkoon oli matkaa vajaa kilometri ja matka käveltiin mennentullen. Mummo ei ollut enää 11 sekunnin satasen kunnossa ja hänen kanssaan kävely edestakaisin kesti sellaiset 50 minsaa.

Näistä asetelmista lähdettiin siitä, että mutsi jätti laatikot uuniin ja perunat hiljaiselle tulelle ja kotiinjäävänä se jäi mun tehtäväkseni pistää uuni päälle, levy kakkoselle ja sammuttaa ne siinä 45 minuutin kuluttua. No, kauan odotettu kirkkoreissu alkoi ja meikäläinen väänsi sätkän samantien. Pistin uunin ja levyn päälle ja painuin takapihalle avartamaan aistimaailmaani tämän jointin välityksellä. Olin nukkunut edellisenä yönä sellaiset 3 tuntia. Polteltuani sen biitin tunsin selittämätöntä ilon tunnetta, johon liittyi kuitenkin voimakas väsymys. Päätin, että kyllä tässä ehtii vähän oikaista ja menin huoneeseeni sängylle selälleni makaamaan ja laitoin David Bowieta soimaan. Suora leikkaus: kaikkialla leijuu kaamea haju ja faija repii meikäläistä sängystä: "Oot polttanut laatikot ja perunat!" Keittiössä mutsi ja mummo pelastivat mitä pelastettavissa oli ja broidilla oli hauskaa. Enpä ollut laittanut munakelloa päälle. Koska oli joulu, niin tokihan ihmisillä oli iloinen mieli ja hyvä tahto, eikä mulle pahemmin suututtu. Mutsi oli sen verran kettu, että tajusi tähän liittyvän jotain muutakin kuin viaton nukahtaminen. Silloin pelimiehenä tunnustin, että olin napannut vähän viiniä ja joulukonjakkia ja asiasta päästiin yli. Nyt on paljon kevyempi olo, kun sain tämän jaettua kanssanne. Tötsyjen vetäminen jäi sinne nuoruuteen. Musta se oli typerää, unettavaa tavaraa ja preferoin alkoholin aikaansaamaa nousua kuitenkin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
On todella mukavaa viettää viimeisiä hetkiä kanssanne arvon palstatoverit. Elämämme saa arvoisensa päätöksen liveseurannassa. Tulipas mieleen, että olinpas tyhmä kun käytin rahojani joululahjoihin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mutta ennen kuin ollaan suolina puunoksilla, niin lisää maailmanlopun sanomaa, tällä kertaa äänessä on Peter Gabriel. Yhteyden jouluun luo lisäksi se, että nauhoite on Kate Bushin jouluerikoisesta vuodelta 1979.

Peter Gabriel - Here Comes The Flood - YouTube

Mä nokitan:

Van der Graaf Generator ja After the Flood. Kaiken varalta. Vaikka biisin nimi antaa vähän liikaa toivoja, kyllä me silti kuollaan.

On tässä vielä aikaa. Voi kyllä hivenen vituttaa jos maailma ei ny vedäkkään itteensä jojoon, mä oon nimittäin poltellu jo siltani takana ja piikittäny suoneen kun kerrahan sitä pitää kaikkee. Myös mummuusa, joka tosin kuoli hetki sitten. PISTÄKÄÄ CÄPSLOCKILLA TILANNETIETOJA SITTEN KUN ALKAA RYSKYÄ!!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Seinäjoella herätty puoli tuntia sitten, ei huomioita maailmanlopun merkeistä. Maailmanloppu oli ehkä se, kun en saanut yli 10 tunnin yöunia loman alkamisen ja maailmanlopun kunniaksi, vaan kaveri tuli riuhtomaan sängystä ylös.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mä en tiedä mitä tapahtui. Mutta nyt mä sen tajusin. Pasi Sormunen saa tänään potkut. Te tiedätte mitä siitä seuraa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kyllä se maailmanloppu tulee kovaa vauhtia. Eikös vitutukseen voinut jonkun tutkimuksen mukaan kuolla?

Niin paskaa läppää maailmanloppuun liittyen kuunnellut nyt muutaman tunnin, että oikein kipeää tekee.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mä en tiedä mitä tapahtui. Mutta nyt mä sen tajusin. Pasi Sormunen saa tänään potkut. Te tiedätte mitä siitä seuraa.
Vanhaa faktaa. Sama postattu jo! Ei yllättänyt ketään. Helsingissä ei merkkejä maailmanlopusta. Lunta tulee edelleen ja Helsingin rakennusvirasto on JO neljättä vuotta peräkkäin yllätetty housut kintuissa, koska lumi yllätti Helsingin. Ei siis mitään uutta.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vanhaa faktaa. Sama postattu jo! Ei yllättänyt ketään. Helsingissä ei merkkejä maailmanlopusta. Lunta tulee edelleen ja Helsingin rakennusvirasto on JO neljättä vuotta peräkkäin yllätetty housut kintuissa, koska lumi yllätti Helsingin. Ei siis mitään uutta.

Se oli silti mun sisäinen intuitio enkä ollut sitä muualta lukenut. Joten jos se on jo muualla tullut selville, se pitää paikkansa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Shaatana, pitäisi käydä auto katsastamassa tänään, kun menee joulunpyhinä leima vanhaksi. Vaan kannattaako sitä. Pitäisi saada varmaa tietoa, jo riittää spekulointi.

No niin, minäpä kävin. Juuri kääntyessäni katsastusaseman pihaan ohiajavasta rekasta lensi hillitön (hehkuva?) kivi suoraan keskelle tuulilasia. Kylläpä vaikutti loppu olevan lähella tämän perusteella. Mutta! Kuin ihmeen kaupalla kivestä tullut vaurioita, vaan tuulilasi säästyi tuholta, ja ranskatar ylisanoin leimattiin.
Sitä en tiedä, miten tätä nyt on tulkittava, mutta johonkin haluan nyt uskoa ja vahvasti. Credo!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Puolen tunnin päästäkö se maankuori lopulta murtuu aiheuttaen megatsunameja?

E: 26 minuuttia.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Hmmm, mitäköhän sitä tässä viimeiset 23 minuuttia tekisi elämässään. Töissä sekin tosin menee......
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
21 minsaa. Töissä menee tämä, kuten Suomessa kuuluukin. Musiikkina CMX - Palvelemaan konetta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
... ranskatar ylisanoin leimattiin. ...
johonkin haluan nyt uskoa ja vahvasti. Credo!

Katsastushenkilön joulumieli? Eihän nyt kukaan itseään kunnioittava katsastaja ylisanoin ranskalaisia päästä läpi. Ainakaan selvinpäin.

Tai maailmanlopun merkkejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös