Mainos

21.12.2012: Maailmanlopun liveseurantaketju

• 28 192
  • 233

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Itselläni on kovat odotukset tämänkertaista maailmanloppua kohtaan. On erittäin jännä nähdä, tuleeko siitä sellainen "helvetti jäätyy"-tyyppinen vai ennemminkin klassikko "tulipallot satelevat taivaalta". Myös sellainen hiljainen "pffff" voisi olla tosi, tosi hykerryttävä, mutta se taitaa olla enemmän villi kortti-kamaa. Mitäköhän vedonlyöntitoimistot ovat pistäneet kohteiksi ja niiden kertoimiksi?

Taidanpa tästä lähteä nukkumaan, niin jaksaa sitten taas niin kuin viimeistä päivää. Ai niin, ei vain "niin kuin" - nudge nudge wink wink.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tuollainen "pfffffff" -maailmanloppu voisi olla mielenkiintoinen ja nähdäkseni näistä todennäköisin. Etenkin hississä uskon että tuollainen voisi alkaa ja ääntä seuraisi helvetin syövereistä tuleva rikin ja metaanin katku.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulipas pelottavan hiljaista tässä ketjussa. Kävikö nyt niin, että meikäläinen on se viimeinen joka sammuttaa valot? Ja sitten tulee Iso Luuta, joka lakaisee pian minutkin pois?

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Tässä on nyt jo tunti odotettu maailmanloppua, missä se viivyttelee? Hitaalla lähdöllä ilmeisesti tulossa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon melkein juonu lasillisen konjakkia jo. Mitään ei oo tapahtunut. Ryyppäsinkö turhaan?

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulle tuli sama kysymys mieleen. Jumalauta, nyt selvis kuka niin Urho Kekkos -säteitä ampuu maahan ja aiheuttaa homoseksuaalisuutta, katolilaisuutta ja Olof Palmen murhausta!

Luin koko saagan. Aivan kuin sen olisi kirjoittanut mielenterveys-vaivattu Elias_Lönnrot_huononnus. Tässä on yhteys erääseen juttuun, jonka takana on agentteja. Olen lukenut nimittäin Mihin kasvimme kelpaavat -opasta, jossa on monia Lönkan (jees) letkautuksia. Milloin on nokkonen avullinen leiniin, milloin pihlajanmarja taidetaan lääkkeeksi keittää. Merkkiä on ilmassa.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oon melkein juonu lasillisen konjakkia jo. Mitään ei oo tapahtunut. Ryyppäsinkö turhaan?

Pelottava ajatus kyllä.... Mitä jos sitä loppua ei sitten tänään tulekaan!? Millä ihmeellä sitä siinä tapauksessa jaksaisi itseään motivoida elämän tiellä jatkamaan 22.12.2012 eteenpäin? Millä minä sitten lohduttaudun, kun petyn kanssaihmisiini enkä voi lohduttautua sillä, että ette sitten muuten jää tänne juhlimaan jossen minäkään..

Ihan tässä masentuu. Onneksi on viskiä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on aika kuunnella Queenin Hammer To Fall, koska leka tärähtää ihan kohta.

Queen- Hammer To Fall - YouTube

Tässä pätkä sanoista suomeksi, koska Jatkoajassa ei saa julkaista alkuperäisiä sanoja, etteivät artistit joutuisi mieroon:

Ollos rikas tai köyhä tai kuuluisa
Jokaiselle on tottuus sama (voi ei, voi ei)
Ovi lukkoon laita, mutta sade tulee ikkunapenkin läpi (voi ei)
Vauva, nyt on kiemuroitsentasi turhaa

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt on aika kuunnella Queenin ...

No eihä myö mittää HOMOJEN lauluja nyt kuunnella ollenkaa. Tämä se on johtant tähänkii moraalin rappioon ja tuhoon. Jos jottai on kuunneltava, ni aina kirkasotsaista Mikko Alataloa.

(Ok, jos ei ole ihan vielä valmis järsimään ranteita auki ja tahtoo nähdä maailmanlopun livenä, eli hengissä, niin pistetään sitten vaihtoehtosena kappaleena vaikka Johnny Cashia laulamassa siitä miten jumala kussee aina silimään.)

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
No eihä myö mittää HOMOJEN lauluja nyt kuunnella ollenkaa. Tämä se on johtant tähänkii moraalin rappioon ja tuhoon. Jos jottai on kuunneltava, ni aina kirkasotsaista Mikko Alataloa.

Nahkurin orsilla tavataan.

Mutta ennen kuin ollaan suolina puunoksilla, niin lisää maailmanlopun sanomaa, tällä kertaa äänessä on Peter Gabriel. Yhteyden jouluun luo lisäksi se, että nauhoite on Kate Bushin jouluerikoisesta vuodelta 1979.

Peter Gabriel - Here Comes The Flood - YouTube

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen kallistunut sille mielelle, että humanoidi-invaasio tulee millä hetkellä hyvänsä. Huomasin Ylen nettisivuilta Medvedevin puhuneen, että Venäjällä asuu humanoideja. Uutisen ajankohta (14.12.2012) ei liene sattumaa!

Tässä vielä linkki YouTubeen, jossa haastattelun voi nähdä ja kuulla alkuperäisenä. Sitä kyllä ihmettelen, ettei Dmitri ala tuon haastattelun jälkeen tanssia, kuten Dmitri-videoissa yleensä. Tältä pohjalta epäilen tuon videon aitoutta.

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomi voitti Kanadan U20 ja vieläpä b-maajoukkueella. Nyt jumalat sitä pelisilmää ja katellaan vielä nää kisat.

Sen jälkeen antaa paukkua.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mietin tänään tota aikaerojuttua, että minkä kellon mukaan tässä nyt sitten lopetellaan? Täällä on kello vielä kahdeksan illalla, joten vielä on muutama tunti aikaa sentään tehdä mitä on vuosien aikana jäänyt tekemättä.

E: Jaa, täällä on näköjään laskuri, joka kertoo tarkemman ajan. Eli tällä hetkellä on vielä 10 tuntia jäljellä. Ehkä tässä pitää sitten vielä mennä nukkumaan ennen lopullista exittiä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Aikaerot tai -vyöhykkeet tuskin näyttelee niin isoa roolia kuin monet luulevat. Kun loppu alkaa, niin se etenee sitten aika nopeasti joka suuntaan. Voin raportoida täältä pacific ring of firen seudulta havaintoja. Odotettavissa on ainakin maanjäristyksiä ja tulivuorten purkauksia. Vähänkin isompi järistys, niin infra tuhoutuu heti, eli siinä menee vesijohdot, tiet, sähkölinj

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No onhan tää nyt ihan perseestä, että s-kirjaimella alkavat sukunimet saavat eläkkeet vasta 22. päivä. No onhan se nyt tietysti jo perjantaina, mutta millä helvetillä mä ehdi sen törsätä, jos mörkö tulee jo iltapäivällä?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse menen töihin ja vaikka maailmanloppu näkyisi olevan tulossa, jatkan kyllä silti työntekoa vielä. Keräykset pitää saada tehtyä valmiiksi, maailmanloppu ei ole selitys työnteon välttämiselle/töiden tekemättä jättämiselle!

Ps. Maailma loppuu tähän biisiin:

Asaf Avidan - One day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) - YouTube

Kuuluu kaikkialla, kukaan ei tajua mitä vittua tapahtuu ja lopulta tuon hirvityksen jälkeen ei vaan ole enää mitään.

Tämä tiedoksenne.

Ps. Toivottavasti loppu ei tule nyt työmatkan aikana, en halua kuolla kun söin vaan kolme HK:n valmisjauhelihapihviä kiireessä. Työpaikalla kuitenkin sitten perinteinen jouluruoka tiedossa, eli pizzaa tai kebabbia lähikebabbilasta tarjoaa firma.

Illalla olis toki pokeri-ilta työporukan kanssa, haluaisin kokeilla ekaa kertaa pokeria livenä rahalla, mut ehkä maailma ajattelee mun kukkaroa, jolloin se on ihan kohteliasta että maailma loppuu.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei linnunlaulua ulkona, kyl tää oli tässä. Ei siellä tosin eilenkään ollut, tai viikko sitten, mut tänään se merkitsee jotain. Ps. Näin naapurin koiran. Se katsoi mua, mutta en hämärässä nähnyt sitä kunnolla. Olen aivan varma että se yritti morsettaa mulle silmillään että maailmanloppu tulee klo. 21:12:12.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hemmetti, ei ole vieläkään loppunut. En näköjään kokenut nukkuessani hienovaraista siirtymää tuonpuoleiseen tai zetalaisten pelastusalukseen, vaan vieläkin tämä planeetta porskuttaa. Tänään on tosin vuoden pimein päivä ja talvipäivänseisaus, joten otetaan siitä sitten ilo irti. Pimeä nousee!

Tosin se ilo otetaan irti lähtemällä kohta töihin. Tämän päivän jälkeen alkaakin joululoma, välipäivät ja kaikki vapaata. Onko tällä yhteys maailmanloppuun?

Mahtaako missään päin maailmaa olla vielä tapahtunut mitään kulttilaisten joukkoitsemurhia, vuorelta hyppäämisiä tai muuta jännittävää? Jos on, niin ei kun linkkiä ja livekuvaa kehiin vain.

Lahkolaishörhöjen massakuolemat piristävät aina päivää kummasti ja nostavat samalla omalta osaltaan maapallon keskimääräistä viisaustasoa. Toivottavasti mahdollisimman moni fanaatikko olisi tänään matkalla Seulasiin tai Herra Sebaotin helmiporteille jätettyään maallisen ruumiinsa taakse.

Nick Neim

Jäsen
Hyvännäköinen nainen vinkkasi mulle silmää juuri äsken, vaihdettiin numeroitakin.

Kyllä se loppu on siis sieltä tulossa.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuollainen "pfffffff" -maailmanloppu voisi olla mielenkiintoinen ja nähdäkseni näistä todennäköisin. Etenkin hississä uskon että tuollainen voisi alkaa ja ääntä seuraisi helvetin syövereistä tuleva rikin ja metaanin katku.

Tuohon yhteyteen kannattaa aina tarjota sytkäriä, niin saa ne liekitkin mukaan hissin rikinkatkuun jos on vain tarpeeksi nopea. Parantaa tunnelmaa.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisikohan maailmanloppu koittaa influenssan muodossa? Itselleni nousi eilen aivan järkyttävä kuume. Tällä hetkellä tuntuu, että aivot turpoaisi ikävää vauhtia vasten kalloa. Toivotaan, että ehdimme havaita vain välähdyksen silmissä ja se on menoa sitten. Muutama tunti vielä aikaa.. I excite!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mahtaako missään päin maailmaa olla vielä tapahtunut mitään kulttilaisten joukkoitsemurhia, vuorelta hyppäämisiä tai muuta jännittävää?

Siellähän on Meksiko pullollaan foliohattuja, luulen että tältä ei voida välttyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy