Onhan siellä jo 21. Väitätkö että teksti-tv valehtelee? Ja lisää on tulossa mm. Rantasen, Tolvasen, Maccellin ja Välimäen muodossa.13+7 on minun laskujeni mukaan. Vielä tämä voidaan meiltä kabineteissa riistää.
Onhan siellä jo 21. Väitätkö että teksti-tv valehtelee? Ja lisää on tulossa mm. Rantasen, Tolvasen, Maccellin ja Välimäen muodossa.13+7 on minun laskujeni mukaan. Vielä tämä voidaan meiltä kabineteissa riistää.
Prkl...syntyny Tampereella, juonu Valion maitoa, syöny Atrian lihoja...me ei rys...tyset valkosena tuollasiin lähetä.Mutta onko sittenkään 20 pistettä täynnä kun Barkov kuitenkin vain puoliksi suomalainen niin pisteetkin pitäisi puolittaa?!
Ei voida, sillä kuvakaappaukset on otettu.13+7 on minun laskujeni mukaan. Vielä tämä voidaan meiltä kabineteissa riistää.
Veikkaan että tätä ei ihan heti tulla rikkomaan. Laittaisin riman siihen 21 pisteen tienoille jos suomalaiset vetää kiikareilla nämä kolmannet erät.Joo, tämä 20 pistettä tuli niin naurettavan helposti, että kyllä se rima pitää nostaa 30 pisteeseen.
Mää tiesin! Tätä ei Bettmann enää voi meiltä viedä, eihän!?Kyllä se nyt on veljet niin, että tämä sompailu pitää saada päätökseen.
Täällä on rukoiltu, luotettu, itketty ja petytty niin monesti, että on aika korottaa panoksia. Noita 15-18 pisteen kierroksia on jo niin paljon, että niitä tulee jo tynkäkierroksillakin. On siis vain ajan kysymys, milloin tämä maaginen 20 tapahtuu. Ja minä väitän, että tämä tapahtuu vielä vuoden 2023 puolella. Olen tästä niin varma, että laitan yksitoista-vuotisen palstaurani tästä panokseksi.
Eli lyhykäisyydessään: Jos 20 pistettä ei rikkoudu vuoden 2023 aikana, poistan JA tunnukseni! Rane, Sebu, Pate, Sassa, Dallasin pojat sekä ynnä muut turistit, saa suorittaa!
Kyllä, Aho ja kumppanit olivat vaisuja. Onko Bettman uhkaillut? Mielestäni tässä on salaliittokeskustelun paikka. Moni ratkaisumies oli jäässä jostain syystä. Onneksi nobodyt ratkaisivat tämän ennätyksen. Ei voineet siellä NHL-johtoportaassa uskoa, että Armia, Ristolainen ja Luoto pääsisivät yllättämään. Tämä on valtava isku koko Änärin johtoa kohtaan. Veikkaan, että potkuja ja uusia kierrosjärjestelyitä nähdään jatkossa niin, että suomalaisten määrää yhdellä kierroksella vähennetään Max kolmeen. Mutta tänään juhlitaan kaikesta huolimatta, koko Pitkä perjantai!Ajatella että 20 pistettä täyttyi mutta silti jäi kaivamaan Carolinan ja Dallasin vaisuus, sekä Hintzin, Laineen sekä Lehkosen poissaolot. Kyllä me 30 seuraavaksi tähdätään eiks vaan? Ketsuppipullo on nyt aukaistu.
Kyllä mun raamattu eli Teksti-TV näyttää 21 pistettä. Kapasen JA-maali ei ole ohjekirjan mukaisella vihreällä värillä, mikä saattaa hämätä.Tehkää nyt yks vitun piste vielä vaikka varmuuden vuoksi ettei esim Jokiharjulta nussita tuota syöttöä enää kabineteissa