Tolvasen syöttö on poistettuKyllä mun raamattu eli Teksti-TV näyttää 21 pistettä. Kapasen JA-maali ei ole ohjekirjan mukaisella vihreällä värillä, mikä saattaa hämätä.
Tolvasen syöttö on poistettuKyllä mun raamattu eli Teksti-TV näyttää 21 pistettä. Kapasen JA-maali ei ole ohjekirjan mukaisella vihreällä värillä, mikä saattaa hämätä.
Koko kirkkokansa vastaa penkistä:SE ON SIINÄ! SE ON SIINÄ!!!
SUURIN NIISTÄ ON TEKSTI-TV!!!
RANTANEN!
Siis väitetäänkö täällä ihan tosissaan ettei Teksti-TV: n sivuun 235 ole luottamista? Jumalanpilkka erityisesti pääsiäisenä on aika vakava paikka.Tolvasen syöttö on poistettu
Otamme yhteyttä Isoon Pajaan siis. Siellä nukutaan saatanaaaaaaa.Siis väitetäänkö täällä ihan tosissaan ettei Teksti-TV: n sivuun 235 ole luottamista? Jumalanpilkka erityisesti pääsiäisenä on aika vakava paikka.
Näin siinä juuri kävi. Kaksi ensimmäistä sivua olin varovaisen positiivinen, oliko se neljäs jolla toivo läsähti, viidennellä se palasi ja kuudennella kun luki RANTANEN RANTANEN RANTANEN RANTANEN niin kyynelillä ei ollut enää loppua. Vaari ja Pentti Lund hymyilee käsikkäin taivaasta, me tehtiin se Vaari! ME TEHTIIN SE!!!! MINÄ JA RANTANEN! MIKÄ PARI!Mutta ajatelkaapa, kun uskossa horjuneet siskot ja veljet ynnäilee kaikkia kuutta (6) 235:den alasivua, ja viide nen kohdalla vesi kielellä ja kaikki raajat ristissä toivotaan "olisiko, olisiko, ei. Siellö kuitenkin vaan joku Tolvasen syöttöpiste". Sitten pienen, kiusoittelevan odotuksen jälkeen sivu 6/6 rävähtää auki ja vihreä valo valtaa verkkokalvot aiheuttaen giganttisia orgasmeja ympäri suomen maata.
Tästä perjantaista tulee pitkä.
Rantanen.
Luoto ansaitsee myös kunniamaininnan. Tämän takia hän on NHL:n porteilla roikkunut. Umpipaskassa Columbuksessa taistellut sielunsa verille, että pääsee ottamaan kiikareilla murskatappioita, mutta sitten kun paikka oli, Luoto iski kuin miljoona volttia!Ristillä roikkuessa ja taivaallista Teksti TV:tä tuijottaessa Rantanen päätti, että kun Jumalat ovat hyljänneet, niin tehdään saatana se 20 pistettä vaikka yksin. Vieressä Barkov yhtyi kuorolauluun ja Armia myi sielunsa kolmella maalilla. Aika velikultia.
Sarokselle perkele sitä sukkasaippuaa. Oli huikea.Luoto ansaitsee myös kunniamaininnan. Tämän takia hän on NHL:n porteilla roikkunut. Umpipaskassa Columbuksessa taistellut sielunsa verille, että pääsee ottamaan kiikareilla murskatappioita, mutta sitten kun paikka oli, Luoto iski kuin miljoona volttia!
Aholle sukkasaippuaa.
Näin sanoi Jessekin aikoinaan.Perkele mikä pääsiäisen aloitus!
Totta siihen joku Jeesus pitää laittaa myös?Minkäslainen paita tämän merkkipaalun kunniaksi kehitellään?
Jotain simppeliä ja tyylikästä.
20/235