Rauno. Teki 3 pistettä 5 minsaan tuohon toisen erän alkupuoliskolle.Uskomatonta! Kuka teki ratkaisevan pisteen??
Rauno. Teki 3 pistettä 5 minsaan tuohon toisen erän alkupuoliskolle.Uskomatonta! Kuka teki ratkaisevan pisteen??
Nyt on jo varaa.Nytkö se Tolvasen syöttö sitten otettiin pois? Mutta ei haittaa!
On vain yksi eli RANTANEN!
No nyt menee kunnia Maccellille, koska Tolvaselta otettiin syöttöpiste pois.Rauno. Teki 3 pistettä 5 minsaan tuohon toisen erän alkupuoliskolle.
Niin vain kabinetissa juonitaan tapoja saada pisteet alle kahdenkymmenen mutta ei voi mitään. Sitä ette meiltä enään vie!Nytkö se Tolvasen syöttö sitten otettiin pois? Mutta ei haittaa!
Jokiharjulle onneksi arvottiin syöttöpiste vielä tunti pelin jälkeen nii ei tunnu missään(hymiö)Niin vain kabinetissa juonitaan tapoja saada pisteet alle kahdenkymmenen mutta ei voi mitään. Sitä ette meiltä enään vie!
Jos Rauno tähän vielä pari pistettä tekee niin menee kyllä jo ihan levottomaksi. Siis oishan kuuden pisteen ilta jotaki vitun käsittämätöntä.Rantaselle vielä 2 pistettä, niin saadaan samalla:
- Suomalaisille yli 20 pisteen kierros
- Mikolle 50 maalia kaudessa
- Mikolle 100 pistettä kaudessa
Lasketaan sitten kun selvitään tästä joskus, yli 20 on satavarmasti ja nyt naatitaan!!Onko joku pysynyt laskuissa paljonko siellä pisteitä nyt on taulussa? Itse oon kärränny kottikärryllä ohrapirtelöä pöytään niin en ole ehtinyt ynnäillä
19. Siihen se kuitenkin jää.Lasketaan sitten kun selvitään tästä joskus, yli 20 on satavarmasti ja nyt naatitaan!!
Tolvasen syöttö sieltä on tosiaan poistettu mutta samalla Jokiharjulle lisättiin joten ei hätää. Tämä vaatii nyt oluen jos toisenkin.Lasketaan sitten kun selvitään tästä joskus, yli 20 on satavarmasti ja nyt naatitaan!!
13+7 on minun laskujeni mukaan. Vielä tämä voidaan meiltä kabineteissa riistää.Onko joku pysynyt laskuissa paljonko siellä pisteitä nyt on taulussa? Itse oon kärränny kottikärryllä ohrapirtelöä pöytään niin en ole ehtinyt ynnäillä
Mihin tässä enää uskoa, jollei teksti-tv:n tuloksiin?19. Siihen se kuitenkin jää.
20 pisteeseen vaadittiin Suomi Natoon (ei uskalleta pois ottaa) ja hallituksen ero.Rantaselle vielä 2 pistettä, niin saadaan samalla:
- Suomalaisille yli 20 pisteen kierros
- Mikolle 50 maalia kaudessa
- Mikolle 100 pistettä kaudessa
Sivulle 100 tätä merkkipaalua ei ole kuitenkaan nostettu kultaisin kirjaimin. Jotain sellaista 235-toimittaja tietää, mitä tavallinen kuolevainen ei osaa edes ajatellaMihin tässä enää uskoa, jollei teksti-tv:n tuloksiin?
Orvon sanoin: Tuli! Iso! Mikko!ja hallituksen ero.