Viestin lähetti cobol
Lotvosen kädet ovat kiinni hänen vartalossaan.
Voisi pelaaminen olla hippasen verran vaikeaa, jos näin ei olisi...
No, nyt tiedetään sitten linja näissä pleijareissa.
Viestin lähetti cobol
Lotvosen kädet ovat kiinni hänen vartalossaan.
Viestin lähetti JHag
Kivaa, tulee kannatusta ja vastustusta valmentajapohdiskeluihin. Ja mihin jäi Jortikka pipopään mediavalmentajalistalta? Jortikka -siis pidän äijästä ja arvostan- on kommentteineen kaiken arvostelun ulkopuolella, koska on Jortikka? Samanlainen mediapelin pelaaja se on kuin Aravirta ja Tamminenkin. Kaiken lisäksi tämä ei ole kritiikkiä; itse samassa tilanteessa käyttäisin taatusti kaikki mahdolliset keinot tavoitteeseen menemiseen. Myös median. Uups, tätä ei saanut sanoa ääneen.
Viestin lähetti JHag
Heikkilä löi Tapparalle suoraan avaimet käteen ja sanoi; "Funtsikaa te toi pelityyli ja tempo, me tullaan sitten perässä". Piip! Väärä arpa liigan liukkaimmalta joukkueelta!
Patelan pipomies
Sellainen hajahuomio myös itse pelistä vielä, että ainakin tänään HIFK oli ihan jotain muuta kuin mitä heidän imagonsa antaa ymmärtää. Kärpät oli fyysisessä pelissä selvästi parempi, vaikka IFK:ta pidetään fyysisesti kovana joukkueena.
Viestin lähetti JHag
Jokaisella joukkueella on muuten oma videoryhmä / kuvaaja, ainakin jokaisella kärkipään joukkueella, myös Kärpillä. Ihan työkalunahan joukkueet näitä käyttävät. Kohta mä luulen, että Kärpillä on hei ...öööh..... omat mailat joka pelissä!! Niih!
Viestin lähetti Pressiboxi
Kaikilla jengeillä on videoryhmät mutta kaikki jengit eivät lähettele nauhoja Muukkoselle ja tee jokaisesta loukkaantumiskeissistä tutkintapyyntöä.
Aravirran toiminta on todella raskaasti ristiriidassa HIFK:n kovaa pelaavan maineen kanssa. Kovaa saa pelata, kunhan meidän pelaajiin ei kosketa. Tympeää kaksinaamaisuutta, ei mitään muuta! Vai onko Ara vain väärässä työpaikassa?
Eikö tuo ole meidän ongelma, mitä se sulle kuuluu? ;) Se vaan, että tuskin tässä ollaan menossa parempaan suuntaankaan...Viestin lähetti JHag
Älkää nyt oululaiset, suhteellisen tuoreet liigalaiset (älkääkä pliis kaivako jotain 80-lukua tähän), olko niin herkkähipiäisiä, jos joku arvostelee Kakeanne. Kyseessä ei ole hyökkäys Kärppiä, Oulua, Pohjois-Suomea, saamelaisia, porotaloutta, hiihtokeskuksia, teknologiaa ja kaikkea mahdollista edustamaanne kohtaan. Kyseessä on Kari Heikkilä -nimisen hiipparin arvostelu.
Viestin lähetti JHag
TPS on toimittanut (kysyin SM-liigalta) vuosien varrella ylivoimaisesti eniten tutkintapyyntöjä liigalle ja tälläkin kaudella on kuulemma "HIFK:n edellä". Tosin siitä ei mesota julkisuudessa.
Viestin lähetti JHag
Miksi kaikki tämä? Paljastan nyt juhlallisesti sen, mihin clippien lähettämisellä tosiasiassa pyritään: palauttamaan SM-liigaan 2 tuomaria yhden sijaan
Viestin lähetti L-Mies
Muistutan vielä, että sinä toit TPS:n tähän keskusteluun mukaan.