Viestin lähetti Kopteri
Toivotaan kuitenkin että Söderholm pystyy kauttansa jatkamaan,
Tinken edellinen uhri, Sanna Helenius, ei pystynyt.
Siinä tilanteessa Tinkellä nousi jalat kentän pinnasta aika huolella...
Viestin lähetti Kopteri
Toivotaan kuitenkin että Söderholm pystyy kauttansa jatkamaan,
Tinken edellinen uhri, Sanna Helenius, ei pystynyt.
Viestin lähetti HN
Johannes,
En jaksa nyt vastailla provoihin - varsinkaan noin huonoihin. Mää keskityn playoffeihin.
Viestin lähetti HN
Hohhoijaaa...
Näitkö sen taklauksen?
Viestin lähetti dana77
Mihin perustuu Astashenkon maine fyysisen ylivoiman tuojana?
Viestin lähetti dana77
Mihin perustuu Astashenkon maine fyysisen ylivoiman tuojana?
Ja tämän takia laitoin jo kysymykseeni toiveen "HN tai joku joka asioista hieman enemmän ymmärtää".Viestin lähetti Kopteri
Kyllä se perustuu ihan yksinkertaisesti miehen otteisiin kentällä.
Viestin lähetti Gellner
Kentän hahmo oli sivullekirjoittaneen mielestä Roman Vopat: pari näyttävää kiekon ylöstuontia, harhautuksia, pientä ärsyttämistä, maskimiehenä häärimistä, taklauksia ja kaiken kruunuksi maali. Vopatilla tuntuu olevan itseluottamus kohdallaan. Loistava pleijaripelaaja. Kuningas.
Viestin lähetti HN
Ei Sykora voi vieraspelissä juurikaan vaikuttaa siihen, mitkä ketjut pelaavat vastakkain. Vaihtoetu on kotijoukkueella, ja eilen mentiin hyvin pitkälti Aravirran haluaman peluutusjärjestyksen mukaan. Huomenna nähdään sitten Sykora-Jamalainen -parivaljakon peluutustaidot.
Viestin lähetti Pärde
Pelaajista tosiaan vielä sen verran, että Vopi oli eilen tulessa. Hitusen naurattivat kyllä kommentit "pudotuspelipelaajasta", kun teki ensimmäisen po-maalinsa liigassa eilen, mutta tottahan se on, että eilen kentällä oli kuningas-Vopat.
Viestin lähetti Torsti
No jos filmaa, oli sitten iso tai pieni mies, niin kaatuu sitten "oiekin". Vopat kaatui molemmissa filmeissään väärään suuntaan. Jos takaapäin koukataan ylävartaloon niin miten voi kaatua eteenpäin?
Viestin lähetti Gellner
Helposti. Esimerkiksi siten että Vopat laittoi vastaan rintamasuuntaan ja kun Ilves-pelaaja hölläsi koukkuaan, kaatui Vopat eteenpäin. Sama juttu jos joku kiskoisi minua vaikka kädestä eteenpäin, niin minä panisin tietysti vastaan ja kun kaveri sitten irottaisikin otteensa, muksahtaisin minä takamukselleni.
Viestin lähetti Torsti
Aivan, olen samaa mieltä, ettei tiettyjen (taito)pelaajien harrastamiin rikkeisiin puututa. Eilenkin pelin lopussa mm. Karalahti, Pärssinen ja Harkins taisivat nyrkkeillä jossainpäin kaukaloa - ei jäähyjä. Olivatko nuo tilanteet mielestäsi täysin ok, "näitä lisää"?
Helminen mahdollisesti turhautui häneen kohdistuneista rikkeistä aivan samoin, kuin esim. Pärssinen, joka HIFK-miesten mukaan sai osakseen koko ajan koukkimista.
Helminen koukkaa reilusti jos on koukattava, mutta Pärssinen harrastaa turkulaisrottakiekkoo.
Viestin lähetti Kopteri
Kävi siis Vopatmaiseen tapaansa hieman kiroilemassa ja poistui takavasemmalle ;)
Viestin lähetti JHag
Tiesitkö, että juuri tähän perustuvat useimmat budolajien tekniikat? Vastustajan liike-energian eduksi kääntämiseen siis. Jos et, nyt tiedät :)