Lidlin Mixxed up light energiajuoma! Siinä on hinta/laatu kohdallaan. Maku on hyvä, lähes yhtä hyvä kuin Batteryssa. Tölkki on "vain" 0,25dl, mutta litrahinnaltaan niin paljon edullisempaa kuin Battery, joten tätä olen ostanut viime aikoina.
Battery on pahaa, mä en oikein kunnolla pysty juomaan sitä, vaikka juonkin energiajuomaa joka päivä. Joskus oon ostanut huoltoasemalta, jos on ollut joku 4 euroa/2 tölkkiä, mutta aina tullut fiilis, etten halua uudelleen ostaa. Paras energiajuoma on mielestäni ehkäpä se oranssimusta ED. Se on vain kallista, koska yksi automaatti, mistä sitä saa ostaa 2 eurolla, imaisee rahat. Tai siis yksi automaatti on imaissut joka kerta, muista automaateista olen saanut ostettua. Se on vain huono, jos unohtaa, että se yksi Hartwallin kone on kusetusta ja laittaa sinne niin ei saakaan mitään. Se on sellainen kone, missä napit ovat allekkain eikä kahdessa rivissä vierekkäin. Tulee VEND, mutta ei juomaa. Anyway, erilaisten energiajuomien maistelu on hyvä harrastus. Silti pidän ehkä eniten Red Bullin sokerittomasta. Tosin on niitä muitakin ihan ok juomia. Tosin tuossa energiajuomakategoriassa ihan kaikista ei voi sanoa samaa. Jotkut jopa haisevat ihan joltain puhdistusaineelta, kun juoman avaa.
Vihreä, oliko se omena Mad-Croc oli mielestäni hyvää, mutta sitä ei tunnu saavan mistään. Taisi olla joku muukin omenaenergiajuoma (oliko Rockstar), joka on nyt kadonnut kaupasta. Ihan hyvä idea on muuten energiajuomat, jotka ovat samalla vähän urheilujuomia. Monsterilta taisi tulla sellainen ja olen jonkun pidemmän treenin päälle heittänyt sellaisen huiviin. Lidlin energiajuomista muuten pitää todeta se, että cassis on valitettavasti kadonnut johonkin. Sitä oli ihan kiva kiskaista välillä, kun oli erikoinen maku. Toinen detalji on se, että vähän aikaa sitten, oliko uuden vuoden paikkeilla, siellä oli myynnissä joku spesiaalierä Siti-nimistä energiajuomaa puolen litran pullossa, jossa se muovipakkaus oli kuin formuloiden ruutulipun väreissä. Se maksoi vain 79c/plo sis. pantin ja ei ollut kuitenkaan niin kauhean huonoa. Siis oli parempaa kuin se kummallinen liuottimen makuinen 99c maksava juoma, jonka pullossa lukee jotain unkariksi. Mutta se oli tosiaan sellainen ERÄ eli nopeimmat ehtivät maistaa, sitten se katosi.
Olen yrittänyt rajoittaa energiajuomien nautiskelun puoleen litraan päivässä, mutta samalla espressokulutus on lähtenyt lapasesta, joten plusmiinusjotain.