”Ei lajill' väliä” – mitä HIFK merkitsee sinulle seurana?

  • 371 216
  • 1 778

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuplasin eilen HIFK:n futisjengin osakemääräni. Jos ekan annin jälkeen jää vielä osakkeita vapaaksi, niin täytynee ostaa lisää. Eihän tosta mitään tuottoa koskaa tule mut tuntuu hyvältä olla osaomistaja.

Olen myös harkinnut tuplaamista, kaksi on ennestään. Nämä nyt myynnissä olevat ovat edullisia aiempiin verrattuna, kun hinta ei enää perustu HIFK:n perustamisvuoteen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on asiallista vittuilua rajoituksia kohtaan. Saisi ottaa kuusi katsojaa, mutta pelataan varman päälle ja otetaan vain viisi :-)

Varasijalta sisään. Siitä kun ensimmäisen kerran kävin HIFK:n futismatsissa on aika tarkalleen 10 vuotta. Kumpaan olisin uskonut silloin enemmän? Että 10 vuoden kuluttua HIFK pelaa Veikkausliigaa vai että olen jossain matsissa yksi viidestä katsojasta? Tai mikä olisikaan ollut kerroin noiden asioiden toteutumiselle yhtä aikaa?

Peli oli kyllä aika vaatimaton esitys ja Tukiaisen loukkaantuminen saattoi olla pahimmassa tapauksessa pahakin, vaikka lopulta käveli omilla jaloillaan kentältä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Tuplasin eilen HIFK:n futisjengin osakemääräni. Jos ekan annin jälkeen jää vielä osakkeita vapaaksi, niin täytynee ostaa lisää. Eihän tosta mitään tuottoa koskaa tule mut tuntuu hyvältä olla osaomistaja.

Mitä kautta tuplasit? Mulle ei oo tullu mitään infoa että taas olis tarjolla. Pari löytyy ja kai sitä vois itekkin tuplata.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mitä kautta tuplasit? Mulle ei oo tullu mitään infoa että taas olis tarjolla. Pari löytyy ja kai sitä vois itekkin tuplata.

Sähköpostilla tuli linkkiä.

Lisäys, 7.5 tuli maili, jossa on linkki suoraan ostoskoriin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Itsekin tuli tuplauttua, saipa(ei se joukkue idästä) ainakin laskettua keskiostohintaa.
 

Juustohöylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK alkaa lähennellä pian kansainvälistä tasoa suurseurana, toki vielä on Bocaan tai River Plateen matkaa lajikirjossa, mm. shakki puuttuu vielä. Ainakin alkuaikoina voimistelu on ollut IFKlla mukana, vanhaa klassikkolaji suunnistusta ja hiihtoa odotellessa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vielä jonkin verran lippuja HIFK:n puolelle myynnissä, mutta ei kovin paljoa, vielä ehtii. Tämä maistuu ihan
kympillä pimeän talven jälkeen, sopivasti vielä välipäivä EM-skaboissa. Klubi ei ole vielä hävinnyt tällä kaudella, mutta
huomenna on sen aika.

 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Outoa jos ei olisi, mutta ainahan Derby on ollut erikoistapaus, ehkä AVI on sulkenut hanat.
"Menkää ny sitte matseihin mutta kaljaa ette saa". Mikään ei enää yllätä tänäpäivänä; kaljaa ainoastaan koronatodistuksella tai anaalipyyhkäisypassilla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Menkää ny sitte matseihin mutta kaljaa ette saa". Mikään ei enää yllätä tänäpäivänä; kaljaa ainoastaan koronatodistuksella tai anaalipyyhkäisypassilla.

Ihan sopiva rangaistus rokotuksen passaamisesta olis sekin, ettei saa bisseä mistään :)
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Outoa jos ei olisi, mutta ainahan Derby on ollut erikoistapaus, ehkä AVI on sulkenut hanat.

Lähinnä muistelin sellasta ,että kiskat on ollut stadikoilla kiinni. Tää siis saattaa olla joku delirium harha :)

Edit. Siis nyt korona aikana.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Lähinnä muistelin sellasta ,että kiskat on ollut stadikoilla kiinni. Tää siis saattaa olla joku delirium harha :)

Edit. Siis nyt korona aikana.

Juu, mutta ymmärtääkseni ne olivat jo Honka-matsissa auki. Olin itse reissussa niin en päässyt paikalle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös