Kiitos tästä, olipa helvetin hyvä kirjoitus ja mielipiteitä, joista monet jaan joko kokonaan tai osittain. Itse olen skidistä asti ollut nurmella Klubin kannattaja ja käynyt satunnaisesti HJK:n matseissa. Lätkässä IFK on taas mulle...niin, se on mulle aivan saatanan iso asia. Niin iso, että se on tatuoitu ihooni ja sydämeeni, ikuisiksi ajoiksi. Eilenkin jumalauta tsiigasin juutuupista 1998 tapahtumat uudestaan ja illan päätteeksi 2011 kliimaksit moneen kertaan. Säälittävää sanoo vaimo :-) Mulla vaan edelleenkin nousee kyseisistä pätkistä edelleen melkein kyyneleet silmiin.
Itseänikin kiehtoo todella paljon ajatus yhdestä jengistä, lajista huolimatta. Muistan juhlineeni ekstaasissa kun IFK nousi Veikkausliigaan ja olleeni melkolailla vittuuntunut IFK:n hävittyä bandyfinaalin. Voinko kuitenkaan kääntää rotsia fudiksen suhteen? Veikkaan, että mahdollista se on. Olen todella otettu Stadin kingien meiningistä fudiskatsomossa. Toisaalta, ei Klubin fanienkaan meininki huonolta vaikuta.
Lopullinen päätös tekemättä, mutta enköhän jatkossa löydä itseni punaista päällä, myös fudisstadikalta, silti Klubia eurokentillä kannattaen.