”Ei lajill' väliä” – mitä HIFK merkitsee sinulle seurana?

  • 381 462
  • 1 801

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni IFK tulee merkitsemään todella paljon varmaan hautaan asti. Mutta mun mielestä sitä suhdetta voi hyvin rinnastaa parisuhteeseen, ei sitä rakastamaltaan ihmiseltä voi ikuisuuksia vaan vastaanottaa paskaa. Jossain vaiheessa se aiheuttaa väistämättä etääntymistä ja välinpitämättömyyttä. Mutta vaikka itselläni olis tällänen tilanne parisuhteessa mitä IFK:n kanssa, niin kyllä esimerkiksi mun lasten äitinä ja pitkäaikaisimpana kumppanina hänen merkitys tulis kuitenkin olemaan iso aina ja ikuisesti. Ihmiset voi muuttua, joten toivotaan että tämä seurakin joskus vielä herättäis ne suurimmat tunteet uudelleen myös positiivisessa merkityksessä, niin jäällä kuin viheriöllä, jotka ovat mulle lajeina ne rakkaimmat.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Itselleni IFK tulee merkitsemään todella paljon varmaan hautaan asti. Mutta mun mielestä sitä suhdetta voi hyvin rinnastaa parisuhteeseen, ei sitä rakastamaltaan ihmiseltä voi ikuisuuksia vaan vastaanottaa paskaa. Jossain vaiheessa se aiheuttaa väistämättä etääntymistä ja välinpitämättömyyttä. Mutta vaikka itselläni olis tällänen tilanne parisuhteessa mitä IFK:n kanssa, niin kyllä esimerkiksi mun lasten äitinä ja pitkäaikaisimpana kumppanina hänen merkitys tulis kuitenkin olemaan iso aina ja ikuisesti. Ihmiset voi muuttua, joten toivotaan että tämä seurakin joskus vielä herättäis ne suurimmat tunteet uudelleen myös positiivisessa merkityksessä, niin jäällä kuin viheriöllä, jotka ovat mulle lajeina ne rakkaimmat.

Näin

Ja itse kun on paljon paskempiakin aikoja kokenut niin odottelen ihan rauhassa mitä tapahtuu. Parisuhde kuvaus on kyllä hyvä koska itsellä IFK instituutiona on merkityksellinen. Vaarallisessa vaiheessa ikää IFK pelasti monessa asiassa huonoilta valinnoilta kun illat meni hallissa vaikka peli oli täyttä skeidaa illasta toiseen. Elämäni suurimpia hetkiä oli mennä -99 syksyllä koulun luokkahuoneeseen jossa olit kuunnellut vittuilua 90% narriväestöltä edelliset kaksi vuotta. Se mestaruus oli itselle niin merkittävä, että 2011 mestaruus ei itsessään ollut niin isoa asia. Ehkä se oma mestaruus tuli taas siinä puolivälierä sarjassa jossa lapset vietiin turvaan kodista kun isä ja isän vaimon siskon mies oli melkein toisten kurkussa kiinni.

Jos IFK aiheuttaisin ylimääräistä kuormaa mun elämässä niin leikkaisin sen välittömästi pois. Ehkä käänteisesti voisi sanoa, että jos asiat olisi toisin niin voisin uhrata aikaani enemmänkin IFK:lle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös