Kyselen näitä vain siksi, että monelle ihmiselle on tullut todella vääristynyt kuva mitä HIFK:n matseissa tapahtuu. Itse katsomossahan ei siis tapahdu mitään typeryyksiä, vaan Klackenissa on niin kevyesti Suomen paras meno, että seuraavaa ei näy ihan kintereillä.
Telian aikana, siis neljässä kaudessa olen nähnyt yhden hepun niputuksen yhdessä Derbyssä myyntialueella, en ole varma mitä tapahtui. Suurin idioottimaisuus on ollut metallipöytien alasheittely, kun pudottiin viime kaudella, täysin järjetöntä.
Isot otsikot ovat saaneet muutaman idiootin touhut ulkopuolella. Ikävää, mutta saaneet aivan suhteettoman osan julkisuudesta, verrattuna kaikkeen hyvään.
Sääntöjen osalta. No, säännöt toki kieltävät soihdut ja pommit. Tässä kohtaa itse hyväksyn sääntöjen rikkomisen. Derby-marssit olivat hienoimpia kokemuksia mitä olen kannattamisen osalta kokenut. Toivotaan että ne jatkuvat.
Kaikenkaikkiaan verrattuna Nordiksen "hitusen" pölyttyneeseen kannatuskulttuuriin, Fudispuolen meno on todella mahtavaa. Mitään pois ottamatta fanikulmalta.