Toivottavasti tämä toimitusjohtajan nykyinen meno on vaan väliäikaista ja palaa juurilleen järjestyksenvalvojien ja pompulloiden seuraan.
Nyt on tekijän henkilöllisyys jo paljastunut ja muutama ihan kohtalainen meemikuva tehty kyseisestä kaverista. Poliisillakin on varmasti jo kaverin henkilöllisyys tiedossa ja seuraavaksi odotellaan rikosoikeudellisia seuraamuksia. Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Oliko tämä niitä samoja tyyppejä jotka tulivat streamiin joskus 11 aikaan omaehtoisesti porukassa, mutta ketkä joku suomalainen bodarityyppi kävi hakemassa pois ilmeisen vihaisena Terolle ja kuka sitten selvitti porukalle seuraavassa kohtauksessa millainen naisia kähmivä kusipää tj on hänen mielestään? Voisi selittää vihaisen käytöksen....
Eilisen koomisin suorittaja oli kuitenkin se britti(?), joka lähti kaikista henkseleistään, kun Tero kuvasi. En kyllä voi ymmärtää, että miten joitain ihmisiä voi häiritä yksi kamera noin paljon. Etenkin, kun eihän Tero edes jutellut tuolle britille mitään eikä hänen kasvonsa edes näkyneet striimissä.
..
Mitäs sellaista Tero teki, että oli oikeutettua sekä ryöstää että uhata tappaa hänet? Suomi on onneksi siitä hyvä maa, että kaikki ovat lain edessä samanarvoisia.Poliisikin saattaa tutkia, että oletko omalla käyttäytymiselläsi edistänyt kyseisen rikoksen toteutumista. Kyllä, näinkin voi tehdä jopa Suomessa. Se ei poista tekijän vastuuta, mutta uhrille saattaa myös rapsahtaa seuraamuksia. Tosin mitä se teitä kiinnostaa. Kunhan saa kkontenttia.
Mitäs sellaista Tero teki, että oli oikeutettua sekä ryöstää että uhata tappaa hänet? Suomi on onneksi siitä hyvä maa, että kaikki ovat lain edessä samanarvoisia.
Eli jos joku ihminen on ärsyttävää, niin hänet voi ryöstää, hakata sekä hänet saa uhata tappaa? Ei mene ainakaan minun oikeustajuuni tämä. Se on ihan sama, että onko tuollaisen rikoksen uhrina Sauli Niinistö, Jari Litmanen vai Tero Pekkanen, niin se on joka kerta ihan yhtä tuomittavaa.Jaa Tero ei altista itseään omalla toiminnallaan tuohon ikinä? Ei koskaan? Ihan viaton on? Selvä...
Eli jos joku ihminen on ärsyttävää, niin hänet voi ryöstää, hakata sekä hänet saa uhata tappaa? Ei mene ainakaan minun oikeustajuuni tämä. Se on ihan sama, että onko tuollaisen rikoksen uhrina Sauli Niinistö, Jari Litmanen vai Tero Pekkanen, niin se on joka kerta ihan yhtä tuomittavaa.
Eli jos joku ihminen on ärsyttävää, niin hänet voi ryöstää, hakata sekä hänet saa uhata tappaa? Ei mene ainakaan minun oikeustajuuni tämä. Se on ihan sama, että onko tuollaisen rikoksen uhrina Sauli Niinistö, Jari Litmanen vai Tero Pekkanen, niin se on joka kerta ihan yhtä tuomittavaa.
Sitä varten meillä on oikeusjärjestelmä Suomessa. Siinä vaiheessa, kun otetaan oikeus omiin käsiin, niin se kertoo aika paljon tekijästä. Nyt ei myöskään puhuta mistään normaalista henkilöstä, vaan kaverista, jolla on selvästi paljon ongelmia ja hän on niiden takia 22-vuotiaana sairaseläkkeellä. En todellakaan halua puolustella noita Teron tekoja, mutta jos selvästi sairas ihminen tekee hölmöjä asioita, niin ei se ole mikään syy ryöstää tai pahoinpidellä käytännössä puolustuskyvytöntä ressukkaa.Ei kiinnosta tämän teromiehen toiminta muuten, mutta jos tämä sankari tai Sauli Niinistö omalla toiminnallaan aiheuttaisi osaltaan pahoinpitelynsä (kourisi vaikka vieraan naisen persettä tai muuten häiriköisi) niin ei se minun mielestä mene samaan kategoriaan jos joku randomisti kävisi pahoinpitelemässä tuon teromiehen (tai sauli niinistön). Ei se toki hyväksyttävää pahoinpitelystä tee, mutta kyllä omalla käytöksellä pitää jotain merkitystä olla tuollaisissa tilanteissa.
Missä vaiheessa minä niin olen väittänyt?Eli tosiaan omalla toiminnalla ei ole sinun mielestä mitään altistavaa vaikutusta noille tapahtumille?
En minä ainakaan ihan ensimmäisenä alkaisi käytännössä puolustuskyvytöntä ja sairasta henkilöä ryöstämään tai pahoinpitelemään. Kai joidenkin mielestä sitten kehitysvammaistenkin ihmisten pahoinpitely on ihan ok, jos he ovat tehneet jotain väärin?Jos vaikka sinun lastasi potkaistaisiin ja muijaa köyrittäisiin kännykkä kourassa striimi päällä, niin ei se anna syytä tehdä mitään. Ei, odotellaan jos vaikka joku tulisi tekemään asialle jotain.
Aika vahvoja oletuksia sinulla. Monesti olen tuollaiseen tilanteeseen joutunut, mutta kertaakaan en ole joutunut väkivaltaa käyttämään. Viisaat ihmiset yleensä hoitavat asiat puhumalla ja antavat viranomaisten selvittää rikokset.Et ole selvästi ikinä kohdannut yhtään uhkaavaa henkilöä elämäsi aikana, tai sinulla ei ole läheisiä.
Mistähän sinä näin päättelet? Siitä, että minun mielestäni ei ole oikeutettua, että joku vastaantulija tulee yhtäkkiä jostain ryöstämään sairaan miehen? On tuo Terokin tehnyt paljon tyhmiä asioita (tosin viime aikoina paljon vähemmän), mutta ei se mielestäni oikeuta tekemään rikosta häntä kohtaan.Mutta edelleen, olet niitä henkilöitä joille kaikki on hyvitetty, kunhan saa viihdettä.
Eilisen koomisin suorittaja oli kuitenkin se britti(?), joka lähti kaikista henkseleistään, kun Tero kuvasi. En kyllä voi ymmärtää, että miten joitain ihmisiä voi häiritä yksi kamera noin paljon. Etenkin, kun eihän Tero edes jutellut tuolle britille mitään eikä hänen kasvonsa edes näkyneet striimissä. Jos tuolla käyttäytyisi kuin normaali ihminen, niin pääsisi paljon helpommalla, mutta tuollaisella apinoinnilla on minuutissa Ylilaudalla. Kyllä se ihmisten tyhmyys hämmästyttää aina vain uudelleen.
Mitä sellaista Tero on tehnyt, että hänet saa hakata, ryöstää ja uhata tappaa? Jotain konkretiaa olisi kiva saada.@Barney Ei se nyt sillä ole hyvitetty, että olet ”sairas” tai kehitysvammainen. Vaikka se sinun mielestä näin onkin nähtävästi. Edelleen, oma käytöksesi altistaa näille tapahtumille ja niistä omista teoista pitää ottaa myös vastuu. Jos siihen ei kykene, niin eiköhän silloin kuuluisi paikkaa, jossa joku varmistaa että et aiheuta vaaraa itsellesi tai muille? Niin ja tässä keskustelun edetessä voin hyvin todeta, että saan sinusta vahvan vaikutelma ihmisestä, joka palvoo tällaisia henkilöitä ja hyväksyy heidän tekonsa, kunhan tulee viihdettä.
Nyt en jaksa alusta asti selata, mutta mielestäni vedän asiallisen kommentin. Olen sen ikäinen kuin olen enkä seuraa aikaani siinä mielessä, että tuntisin jokaisen youtube tähden. Jos siis menen vaimoni kanssa iltaa viettämään ja siihen tulee joku kourimaan vaimoani ja vittuilemaan minulle, niin saa vastata huutoonsa. Enkä silloin välttämättä tiedä, että kyseessä on joku "vammainen/eläkkeellä oleva" kun en ole mikään sen alan asiantuntija. Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Kaikki ei tunne kaikkia ja jos työkseen vittuilee, niin joku päivä sattuu. Tämä ihan hyvällä sanottu.
Tero ei ole vittuillut kenelläkään, mutta ymmärrän että tyyli ärsyttää ja varsinkin täysin tuntemattomien ihmisten iholle meno. Ei kai se kuitenkaan väkivaltaa oikeuta?