Olen nyt jostain syystä tunnin verran seurannut tätä touhua ja tämähän näyttää siltä että terolla alkaa naisten suhteen käydä flaksi melko jatkuvalla syötöllä kun kerran Rosalta sai. Opiskelijakemujen yhteydessä pari naista pysähtyi jo aiemmin jututtamaan teroa ja toinen niistä silloin jo kiinnostuneen oloinen, myöhemmin ilmestyivät takaisin ja tämä sama tummempi liimautui teroon jo ihan hurjana halimaan. Ja eikös ilmesty Rosa muutamaa minuuttia myöhemmin paikalle. Kyllä on käänteitä ja jännitystä ja etenkin terolla vientiä enemmän kuin olisi varmaan ikinä uskonutkaan olevan ennen rappiotubettajaksi ryhtymistään.
Odotin kyllä pientä kissatappelua, mutta taitaa olla kohde niin ihana että karkottaa nais-ihmisistä kaikki aggressiot kun Rosakin ihan vaan onnellisesti odotti vuoroaan että pääsee teroa halimaan.
edit. Olen muuten kirjoittanut tero pienellä, kun muistin että taiteilijanimi on nimenomaan pienellä kirjoitettuna "tampereen tero", mutta onhan tuo isolla, eli pitää jatkossa muistaa kapiteelit.
Odotin kyllä pientä kissatappelua, mutta taitaa olla kohde niin ihana että karkottaa nais-ihmisistä kaikki aggressiot kun Rosakin ihan vaan onnellisesti odotti vuoroaan että pääsee teroa halimaan.
edit. Olen muuten kirjoittanut tero pienellä, kun muistin että taiteilijanimi on nimenomaan pienellä kirjoitettuna "tampereen tero", mutta onhan tuo isolla, eli pitää jatkossa muistaa kapiteelit.