Vaikka toisaalta kauden päättyminen on oikeasti tietynlainen helpotus, niin Ekin vuoksi harmittaa, että tämä kausi meni kokonaisuutena näin pahasti penkin alle ja päättyi liian pian.
Mutta samaan aikaan se että Éric Perrin sai lopettaa uransa siinä seurassa jossa kuuluikin, vaikka sitten tähän nähtyyn "sääleistä ulos" -tyyliin, merkitsee mittaamattomasti enemmän kuin mikään muu. Mä otan tän mieluummin kuin mestaruuden ilman Ekiä, ei kahta sanaa.Eihän tässä paljoa pysty kirjoittamaan. Vituttaa ihan vietävästi. Muuten oloni olisi varmasti seuraa kohden "saittepahan nyt kylmän herätyksen", mutta Perrinin takia harmittaa konttaaminen.
Eli esitämme täältä Turusta kiitokset Virtasen suuntaan. Hieno pelaaja, joka toi Tepsiinkin jotain sellaista, mitä olisi kaivannut vielä tälläkin kaudella - johtajuutta ja esimerkkiä. Turussakin muistellaan Ekiä vielä pitkään, poikkeuksellinen pelaaja ja ihminen.IS:n tuoreesta haastiksesta on luettavissa rivien välistä, että Perrinin syrjähyppy johtui Marko Virtasesta, mikäli joku nyt vielä oli sitä mieltä, että Virtanen ei toiminnallaan karkoittanut joukkueen kapteenia länsirannikolle.
Perrinille jo Turkuun lähtiessään sovittiin, että uran jälkeen JYPissä on töitä. Tietysti organisaatiossa ollut vaihtuvuutta sen jälkeen, joten en tiedä juuri nyt mikä tilanne. En kuitenkaan pahastuisi, jos Perrin organisaatioon jäisi, toki toimenkuva pitäisi olla osaamista vastaava.Näettekö Ekillä mahdollisuuksia olla JYP organisaatiossa jossain roolissa tulevaisuudessa? Haastattelussahan vihjaili että voi olla jotain mahdollisuuksia suomessa. Minä yleensä olen täysin tällaista sisäsiittoisuutta vastaan, mutta Perrinillä voisi oikeasti olla jotain annettavaa.
Näettekö Ekillä mahdollisuuksia olla JYP organisaatiossa jossain roolissa tulevaisuudessa? Haastattelussahan vihjaili että voi olla jotain mahdollisuuksia suomessa. Minä yleensä olen täysin tällaista sisäsiittoisuutta vastaan, mutta Perrinillä voisi oikeasti olla jotain annettavaa.