Viestin lähetti Ohmi
Penaa syvästi kunnioittaen,
Ohmi
Aivan ehdotonta klubimateriaalia tämä nimim. Ohmi.
Johtokunnan Jäsenen ominaisuudessa julistan sinulle ÄTPPOMK:n jäsenyyden. Ole sen arvoinen.
Penaile. Be a total Pena.
Yippee.
Viestin lähetti Ohmi
Penaa syvästi kunnioittaen,
Ohmi
Viestin lähetti Predator
Johtokunnan Jäsenen ominaisuudessa julistan sinulle ÄTPPOMK:n jäsenyyden. Ole sen arvoinen.
Viestin lähetti Ohmi
Olkoon Pena kanssamme nyt ja ikuisesti,
Ohmi
Viestin lähetti Oloneuvos
No johan nyt! Sitä niin kuin halutaan olla maailman tappiin ja vielä päälle takatukkaisen talousneron kanssa samoissa?! Ohmi kerspeles!
Viestin lähetti Ohmi
Jäsenyydestä innostuneena ännät muuttuivat ämmiksi, joten oikeasti siis tarkoitin:
Olkoon Pena kanssanne(Hifk) nyt ja ikuisesti,
Ohmi
Viestin lähetti B1
Penttiä tönittiin #jatkoajan kanavalla.
Toimitin hevosenpäitä siihen tahtiin, että ne loppuivat.
Pikatilaus varaston täydentämiseksi!!
Potkin myös katkeran narrifanin pois.
Jään tarkkailemaan tilannetta.
Viestin lähetti Ikijokeri
Pyydän mitä nöyrimmiten anteeksi. En tiedä miten näppäimistöltäni sellaista soopaa tuli. Vetoan äkilliseen mielenhäiriöön. Hevosenpäät saapunevat perille, mitä tästä opimme? Pentti on koskematon!
Viestin lähetti girlzilla
Ikijokeri, olen pahoillani mutta minun on pakko kurittaa sinua tästä hyvästä. Olen varannut sinulle 24 tuntia Jokereiden pelejä kaudelta 2002-2003, etiketissä lukee "peruuttelukiekkoa parhaimmillaan".
Luulin sinua hyväksi ihmiseksi, ilmeisesti erehdyin...Tämä on koskettavaa.
Viestin lähetti girlzilla
Ikijokeri, olen pahoillani mutta minun on pakko kurittaa sinua tästä hyvästä. Olen varannut sinulle 24 tuntia Jokereiden pelejä kaudelta 2002-2003, etiketissä lukee "peruuttelukiekkoa parhaimmillaan".
Viestin lähetti Stone Cold
Mitä sviddua tämä meinaa? The Sir ja uudet kujeet? Invaasio Turkuun? Aprillia?
"Firma Babyliss on asutatud 1960 aastal Pariisis. Esimene juuksekeeraja toodi turule samal aastal ja alustati levitamist kaubamajades ja kauplustekettides. Aastal 1969 uuendas Babyliss oma sortimenti ja tõi turule föönid."
Viestin lähetti MustaEnkeli
Ehdottaisin rangaistukseksi kyseisen paikallisen seuran tuomitsemista ikuisesti pronssipeleihin.