Bodomilta terveisiä
Täällä ollaan, linnut laulaa ja sillee ja tietenkin siksi omat kengät mukaan, että täältä on monesti joutunut jengi lähtemään paljain jaloin, kun joku turakainen on itse kengät unohdettuaan kai pöllinyt ne? Ja Senior; jos se oli Mora, niin takas järveen vaan, sehän on ruåttalaisten valmistama hedelmänkuorimaveisti, jolla mannejen mukaan ei tee loppupeleissä mitään, kosks sillä pitää osua parikin kertaa. Mulla on täällä tällainen kesäduuni menossa, sain teltantestaajan paikan, kukaan muu ei ollut hakenut. Joku Nils -niminen oli tosin tulossa kaveriksi, mutta hänellä on nyt joku este. Kävin tulomatkalla kioskissa lähellä, ihan sairaan vihainen myyjä. Lisäks täällä pörrää joku saksaa puhuva håkanloob, käyn lataamassa sitä kuonoon ehkä, saatanan lapinpolttaja! Muuten täällä on ihan rauhallista. Ai niin, poliisivene kävi tossa tunti sitten. Ne oli Ruotsin poliisista ja olivat virkamatkalla auttamassa suomalaisia kollegoja. Ihan huippuryhmää. Niillä oli teoria siitä, että joku murhaaja (kuka?) oli tullut paikalle sukellusveneellä ja sitä ne tossa järvellä etsiskeli tosi ahkerasti. Huutelivat "kom upp nu!" "alla vet att ni är där!" ja "om ni inte kommer upp, ska vi skicka arja saijonmaa ner att sjunga till er!" Kysäisin samalla Palmen murhasta ja Lisbet Palme on nyt pääepäilty, sillä hänen dna:nsa oli löytynyt Palmen housuista. Mä en tiennytkään, että Ruotsissakin saa dna-liittymiä?
Niin, klo 21 alkaen Slovakia pelaa Känädää vastaan ja taloyhtiömme on tuolloin ehdottomasti Sportissa. Sen jälkeen yhtiömme on joko a) Hadankassa b) Gasellissa c) putkassa tai d) talkoissa.