ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 330 958
  • 2 488

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag


Juhannuksen tienoolla sitten telttaretki Bodomin rannalla, omat kengät mukaan!

Miksi ne omat kengät pitää ottaa? Siellähän on Bodomin rantappusikoissa kenkiä pilvin pimein - oikein 60-luvun staileja spittareita. Sieltä kun vaihtaa jalkoihin mustat, teräväkärkiset popot, niin tulee ihana Johnny Liebkindmäinen olo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti JHag
Muistakaa tulla tänään syystalkoisiin, tai kuolette!

ystävällisin terveisin Isännöitsijä

PS: Mehutarjoilu, lapsille sähköshokkeja

Aina tässä käy näin. Miksi ne talkoot pitää järjestää silloin, kun SM-liigan play-offit ovat kiihkeimmillään? Arvaa vaan jännittääkö nouseeko HIFK vielä Ilveksen ohi? No jännittää! Vatsa on kuralla ja hikoiluttaa. Sitäpaitsi minäkin menen shoppailemaan eli minulla on ylivoimainen este. Aion ostaa käsipuntit ja Niveaa. Pitäkää syystalkoonne saatana! Minä menen illalla Hadankaan katsomaan HIFK:n peliä...


Ps. Ja minähän en mihinkään vedensäästötalkoisiin osallistu. Ihan vaan vittuillakseni ajattelin käydä suihkussa ensi perjantaina.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti punaiset_lasit
Sitäpaitsi minäkin menen shoppailemaan eli minulla on ylivoimainen este. Aion ostaa käsipuntit ja Niveaa.

Miten minusta tuntuu, että nyt on taas jotakin perverssiä suunnitteilla? Minun ostoslistallani tosin ei ole käsipuntteja, housunpunteista puhumattakaan - sen sijaan myös minun kauppalapustani löytyy liukastusaine, öööh eiku siis se Nivea.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Minä menen illalla Hadankaan katsomaan HIFK:n peliä...

Oisko kannattanut ostaa lippu ajoissa?

Nythän peli on jo loppuunmyyty. Minä käyn yhdellä Hadankassa ennen matsia ja menen sitten halliin katsomaan... jos en eksy scouttausmatkallani - olen kohta lähdössä lähiterassille scouttaamaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eläinpor..kröhöm...-aiheisen lopputyöni valmistelu "Ja kattia kanssa" vie kaiken aikani, enkä pääse syystalkoisiin mukaan. Juokaa monta talonmiehen cocktailia "lunta kolalla" puolestani.

Olen suunnitellut lintuihin (ei nicki jatkoajassa) sekaantuville laulun mukaisen rangaistusasteikon. Linnatuomiot jaetaan näin:

- kuu kiurusta
- puoli kuuta peipposesta
- västäräkistä vähäsen
- pääskysestä ei päivääkään
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sähkesanoma Uzbekistanista:

"Olen täällä tullimiesten huostassa pelaamassa marjapussia. Halusivat perhana syynätä mun miinaharavan ja Mennen-käsivarastoni siltä varalta, että yritän vallankaappausta. Kun eivät muuta keksineet, joivat Mennenit ja lirkuttelevat paikallisille naikkosille jotain Penasta. Koetan ehtiä paikalle, lähettäkää rahaa!"
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Juhannuksen tienoolla sitten telttaretki Bodomin rannalla, omat kengät mukaan!

Juhannuksen ja juhannuksen! Minä olin viime viikonlopun Bodomilla sovitussa pikkujoulujuhlissa ventaten teitä. Älkääkä sanoko, ettei ollut sovittu! Mopollani vetelin sinne joulukuusi selässä ilman kenkiä, kun olin kuullut, että sieltä löytää ylimääräisiä stifloja. Odotellessani ongin yötäpäivää. Paskat saanut kuin pari vanhaa T-paitaa ja yhden puukon, niissäkin verijälkiä. Telttapaikaksi valitsin niemenkärjen, mutta siinä oli karmea trafiikki. Jengiä lappas solkenaan. Arvatkaa hävettikö tonttulakki päässä? Ketään kun ei testä näkynyt, piti yksin ottaa riehumalla hiki. Kivat teille. Tää on aina tätä, kun teidän kanssa jotain sopii. Auta armias, jos menette puihin ensi kuun vappubileiden 2002 kanssa. Paikkahan oli Hadanka.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Bodomilta terveisiä

Täällä ollaan, linnut laulaa ja sillee ja tietenkin siksi omat kengät mukaan, että täältä on monesti joutunut jengi lähtemään paljain jaloin, kun joku turakainen on itse kengät unohdettuaan kai pöllinyt ne? Ja Senior; jos se oli Mora, niin takas järveen vaan, sehän on ruåttalaisten valmistama hedelmänkuorimaveisti, jolla mannejen mukaan ei tee loppupeleissä mitään, kosks sillä pitää osua parikin kertaa. Mulla on täällä tällainen kesäduuni menossa, sain teltantestaajan paikan, kukaan muu ei ollut hakenut. Joku Nils -niminen oli tosin tulossa kaveriksi, mutta hänellä on nyt joku este. Kävin tulomatkalla kioskissa lähellä, ihan sairaan vihainen myyjä. Lisäks täällä pörrää joku saksaa puhuva håkanloob, käyn lataamassa sitä kuonoon ehkä, saatanan lapinpolttaja! Muuten täällä on ihan rauhallista. Ai niin, poliisivene kävi tossa tunti sitten. Ne oli Ruotsin poliisista ja olivat virkamatkalla auttamassa suomalaisia kollegoja. Ihan huippuryhmää. Niillä oli teoria siitä, että joku murhaaja (kuka?) oli tullut paikalle sukellusveneellä ja sitä ne tossa järvellä etsiskeli tosi ahkerasti. Huutelivat "kom upp nu!" "alla vet att ni är där!" ja "om ni inte kommer upp, ska vi skicka arja saijonmaa ner att sjunga till er!" Kysäisin samalla Palmen murhasta ja Lisbet Palme on nyt pääepäilty, sillä hänen dna:nsa oli löytynyt Palmen housuista. Mä en tiennytkään, että Ruotsissakin saa dna-liittymiä?

Niin, klo 21 alkaen Slovakia pelaa Känädää vastaan ja taloyhtiömme on tuolloin ehdottomasti Sportissa. Sen jälkeen yhtiömme on joko a) Hadankassa b) Gasellissa c) putkassa tai d) talkoissa.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä olen nyt haravoinut täällä Rovajärvellä aamukuudesta lähtien ja täytyy sanoa, että on tämä yks taloyhtiö. Rekka-autollinen miinoja, kranaatin hylsyjä, panosten hylsyjä, Raton vuosikerta, faksipaperia, sauvapattereita ja 29 korillista tyhjiä pulloja. Hyvä homma hei, että saadaan piha siistiksi ja väki tyytyväiseksi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oli tosi hyvät talkoot, porukkaa oli kivasti ja kaikki eri pihoilla! Tästä se syksy lähtee perinteisesti kulkemaan. Raton vuosikerta siis löytynyt? Jos se on vuoden -79, kyseessä on klassikkosarja, sillä siinä on "Mälli lentää" -novellikokoelma mukana!
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No sehän se. Muita vuosikerrassa esiintyviä aiheita näytti olevan: "Kuinka alakerran Orvokki kastelee pensaansa", " Rauno hoonaa railakkaasti Railin ja Riitan riemurasiaa" sekä "Pentin iloiset yöt Tsekeissä, Vera ja Irma saivat takautukankin käpristymään". Tilaajan nimestä ei saa enää selvää, sen verran tahriintuneita ovat...osoite näyttäisi olevan Hadanka, mikähän liene paikka sekin? Noh, minä jatkan haravoimista täällä kairassa!
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin. Minua lähestyttiin henkilökohtaisesti ja luottamuksellisesti sähköpostin välityksellä hiljattain.

Viestin lähettäjänä oli Van Pena ja aiheena oli "The most effective weight loss is now available." Ilman reseptiä olisi nyt saatavissa purkkillinen pillereitä, jotka pudottavat painoa silmissä. Ja kuulemma itseluottamuskin kasvaa samantien.

Penan nimellä on ennenkin hulinoitu, mutta nyt menee jo liian pitkälle. Vai onko Pena pistänyt uutta liiketoimintaa pystyyn? Kerääkö se vahvistusten hankintaan rahaa? Miten tähän pistäisi suhtautua, ei kait me unohdeta grillaamista Hadankan etupihalla vastaisuudessakaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Törkeää Pena-brändin väärinkäyttöä! Lähetin Van Penalle ÄTPPOMK:n nimessä (en luonnollisestikaan kysynyt keltään lupaa) hevosenpään sähköpostitse liitetiedostona. Tiedoston koko on vaatimattomat 900 gigaa. Kaiken lisäksi se alkaa avamaan itseään automaattisesti eli Van "feikki" Penalla kaatuu kohta tietokoneen lisäksi ympäröivät seinätkin... ja se on sille mulkulle ihan oikein!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
JHag

Eli edelleen haluan, seremonia voi alkaa.
Eikös se ollut juhlallinen, se seremonia.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Stonecold
Ilman reseptiä olisi nyt saatavissa purkkillinen pillereitä, jotka pudottavat painoa silmissä.

Siinä on Pena keksinyt oikein kunnon markkinaraon, silmädieetti. Harvoin olen kuullut kenenkään valittavan että silmät ovat liian läskit, mutta kai niitäkin sitten on.

Sinänsä kyllä mielenkiintoista, että käsittääkseni suurin osa silmien painosta johtuu niiden sisällä olevasta nesteestä, jolloin voisin kuvitella että näillä pillereillä saataisiin aikaan ns. rusinaefekti. Mitä omiin silmiini tulee, niin Johannes, Senior & JHag järjestivät jo nesteenpoisto-operaation (ei se yritys), joten en tarvitse pillereitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tautivuoteeltakin

...jaksan nostaa kättäni (sitä jossa ei ole drinkkiä) ja todeta: Olkku - welcome jäseneksi. May The Forssa be with you.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kotisivut pois käytöstä

Eihän niitä Penailun hengessä tietenkään päivitetty, mutta nyt ne on näköjään deaktivoitu vähäisen käytön takia. Toisin sanoen meillä ei juuri tällä hetkellä ole käyttöä tämäntyyppisille sivuille. Santalalle Pena löysi käyttöä.
 
Pahoittelen jo nyt, että tulen röhkeästi Pentti-ketjuun, mutta kun minun on saatava tietää. Menetän yöuneni jos en saa vastausta.

Tänäänhän oli se pressitilaisuus, jossa myös The Pentti oli läsnä.
Niin, että tönittiinkö Penttiä?
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Susanna Penttilä

Sain juuri sähköpostitse pari kappaletta Susannan taiteellisia lähes Eevan asussa otettuja kuvia (Susannalla on korkokengät jalassa) ja kulmassa lukee nimi "Susanna Pentilla"

On se Pena tiukka äijä, ei voi muuta sanoa. Jos nyt on löytynyt käyttöä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti BigRedBob
No nyt on Pentti

Se on oltava meidän Pena! Onhan Ismo lätkä-miehiä ja poikakin vetää OKK:n 91:sissä, joten ääneni menee Föönille ;-)
Tieteenkin Ismon tulee harkita tarkkaan levyn lanseeraamista mikäli levyltä löytyy tönimisiä, silloinhan levy joutuu kuuluisaan boikottiin tai vaihtoehtoisesti ÄTPPOMK tekee Ismosta levyn. Ja se on taatusti platinaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Vaimo alistaa Penaa!?

Viestin lähetti Oloneuvos
kun leppoisan tunnelman rikkoi veitsenterävä naisääni, joka ilmoitti kaverille, että "Pena, tuo on sitten illan viimeinen konjakki. On aika mennä nukkumaan, sillä huomenna pitää heti aamusta ehtiä kenkäkauppoihin." Pena siemaisi Remy Martininsa alistuneena ja poistui hissiin eukkoineen

Eikö velvollisuuden tunto herännyt ?
Sinun olisi ilmanmuuta pitänyt pelastaa Pena raukka pulmallisesta tilanteesta, keinolla, millä hyväänsä.

Esimerkiksi, olisit voinut esitellä itsesi tunnelmanrikkojalle, "hyvää iltaa olen kenkäedustaja Oloneuvos ja tässä juuri miehenne Penan kanssa käymme valikoimaa läpi, rouva on hyvä ja menee rauhassa nukkumaan".
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Vaimo alistaa Penaa!?

Viestin lähetti Olkku
Eikö velvollisuuden tunto herännyt ?
Sinun olisi ilmanmuuta pitänyt pelastaa Pena raukka pulmallisesta tilanteesta, keinolla, millä hyväänsä.

Helvata, helvata! Tässähän alkaa potea syyllisyyttä. ;)

Kaveri oli _todella_ säälittävän oloinen lampsiessaan eukkonsa perässä hissiin luoden samalla viimeisen kaihoisan katseen tyhjään konjamiinilasiinsa. Tuon inkvisiitorin tuomiolta ei Penaa olisi kyllä pelastanut kenkäkauppiaiden armeijakaan. Siksi päättäväiseltä rouva näytti ja kuulosti sanellessaan seuraavan päivän ohjelman.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Vaimo alistaa Penaa!?

Viestin lähetti Oloneuvos
Siksi päättäväiseltä rouva näytti ja kuulosti sanellessaan seuraavan päivän ohjelman.

Ei jukoliste! Siis oliko tämä IFK-heppu suomalainen? Vai joku Big Redseihin nyrvähtänyt paikallinen, joka oli kyllästynyt italialaiseen futikseen - nurmikolla ärhäkkä tuskan irvistys naamallaan polviaan piteleviiin primadonniin, jotka kokevat aina ihmeparantumisen heti kun heitä jaloille rapanneelle vastustajalle heilahtaa tuomarin punainen kortti?

Jos kundi oli suomalainen, niin en kyllä yhtään ihmettele suomalaisten miesten synkkää itsaritilastoa.
Hyytävää touhua. Ja vielä pilasi miesraukan Remy Martinin!
Löytyikö seuraavana aamuna hotellin uima-altaasta kuollut suomalainen naisturisti?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Vaimo alistaa Penaa!?

Viestin lähetti Predator
Ei jukoliste! Siis oliko tämä IFK-heppu suomalainen? Vai joku Big Redseihin nyrvähtänyt paikallinen, joka oli kyllästynyt italialaiseen futikseen - nurmikolla ärhäkkä tuskan irvistys naamallaan polviaan piteleviiin primadonniin, jotka kokevat aina ihmeparantumisen heti kun heitä jaloille rapanneelle vastustajalle heilahtaa tuomarin punainen kortti?

Suomalainen kaveri ja kertoi muuten käyneensä pari viikkoa sitten Ranskan puolella Cannesissa. Eikös siellä pidetä vuosittain jotkut filmijuhlatkin?! Meinaan vaan, että olisikohan käynyt näyttämässä niitä HIFK:n tunnettuja kotivideoita jälkikäteen paikalliselle raadille? Sikäli siirtyminen italojen irvistelystä ruåtsalaiståverien lätkään olisi ollut passeli vaihtoehto.

Allas oli seuraavana aamuna ihan puhtoinen ja käyttökunnossa. Sen sijaan Remy Martin oli loppu. Se oli minun syyni. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös