ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 330 957
  • 2 488

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
HOT or NOT?

Haakana siis Bluesiin. Varmaan Penakin saanut tiedon faxiinsa Haakanan paluuaikeista Suomeen, mutta todennut "meillä ei juuri tällä hetkellä..."

Ja mitenkäs se menikään Penan kotisivuillakin: Hedberg HOT, Haakana NOT.

Ennakoiko tämä Nicken paluuta? Siinä olisikin penailua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: HOT or NOT?

Viestin lähetti jpp
Haakana siis Bluesiin. Varmaan Penakin saanut tiedon faxiinsa Haakanan paluuaikeista Suomeen, mutta todennut "meillä ei juuri tällä hetkellä..."
Tuleekohan mustakin "isona" Pena, sillä ei minunkaan mielestäni Haa-kanalla olisi mitään käyttöä IFK:ssa.
 

Carlos

Jäsen
Re: HOT or NOT?

Viestin lähetti jpp
Ja mitenkäs se menikään Penan kotisivuillakin: Hedberg HOT, Haakana NOT.

Ennakoiko tämä Nicken paluuta? Siinä olisikin penailua.

Nicce HOTHOT, Haakana KOTKOT.

Siis Nicce takaisin ja heti!!!! Perkele, INWT ei lepää ennenkuin Nicce jysäyttää sen kauan kaivatun maalin SM-liigassa Hifkin paidassa, tai sitten vaihtoehtoisesti minä siirryn "lepovuoroon".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: HOT or NOT?

Viestin lähetti Carlos
Siis Nicce takaisin ja heti!!!! Perkele, INWT ei lepää ennenkuin Nicce jysäyttää sen kauan kaivatun maalin SM-liigassa Hifkin paidassa, tai sitten vaihtoehtoisesti minä siirryn "lepovuoroon".
Älkäämme ikinä luopuko toivostamme, Niccen kukoistuksen aika IFK:ssa koittaa vielä! Pitäkäämme ainakin sydämissämme ikuinen valo tuikkimassa, niin eksynyt lampaamme* löytää tiensä kotiin.

*Lammas = Eläinkunnan rajuin peto, armoton taklaaja, säälimätön lihansyöjä.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
O-M Matihalti

Urheilulehdessä OMM kertoo Jouko Narvanmaan sähläilystä neljännen finaalin jälkeisissä paluumatkajärjestelyissä ja lopettaa juttunsa: Minähän en väkivaltaa kannata, mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin Jukka Koivun halun vetää tj:tä kuonoon kun asia selvisi. Tähän ei pysty edes Pena.

The Sir Penaa nyt mokoman toimittajan piipitykset tietenkään paljon hetkauta, mutta luulisi kaverin oppineen laivalla jotakin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
ei ole totta, repesin!!

mitä Narvnmaa on Olli Maha-Matinhallin mukaan mokaillut?
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
OMM: "Aitoturkulaista ylimielisyyttä osoittaen Narvanmaa jätti hoitamatta sellaisen pikkuseikan kuin Tepsin paluulennon Oulusta neljännen finaalin jälkeen."
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eräs R.Summanen töni Kimmo Kuhtaa kohtuuttomasti. Kyseinen Kuhta putosi joukkueesta.

Ehdottaisin, että rangaistukseksi R.Summanen joutuisi pitämään koko kesän hankkijan lippalakkia päässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti foxsixteen
Eräs R.Summanen töni Kimmo Kuhtaa kohtuuttomasti. Kyseinen Kuhta putosi joukkueesta.

Ehdottaisin, että rangaistukseksi R.Summanen joutuisi pitämään koko kesän hankkijan lippalakkia päässä.

Ja lippa takaraivolla toki. Tällä tavalla vältetään lippalakin alkuperäinen idea, estää auringon paistaminen silmiin, parhaiten. Ja Summasen olo sen kuin olisi tuskaisempi...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Australiassa havaittavissa kiitettavaa Penan kunnioitusta, nimittain Mullet eli kaikkien rakastama takatukka on taalla erittain in. Usein taydellinen look on pilattu yhdistamalla Beckhamin lanseeraama irokeesi hienoon takatukkaan. Kyllahan kunnon mullet kruunataan siilitukalla eika millaan helvetin irokeesilla. Viiksiakin nakee kiitettavasti, mutta takatukka-viikset yhdistelmia armotta liian vahan. Muodin uudet tuulet puhaltavat kuitenkin oikeaan suuntaan. The Sir Pena on edellekavija jokaisella elaman alalla.

Jatkan partiointia.
 

Anton

Jäsen
Hyvä ÄTPPOMK –palsta!

Minä ja tyttökaverini ( 16 vee ) olemme seurustelleet jo kolme viikkoa ja olemme kihloissa. Meitä on yhä enemmän alkanut kiinnostaa kloonautuminen; kaikki suvunjatkamiseen ja liman vaihtoon liittyvät asiat. Olemme hyvin kiinnostuneita ja kokeilunhaluisia.
Mutta itse kysymykseen: Mitä eroa on penetraatiolla ja Penatraatiolla?

Tekeekö se kipeää?

Nimimerkki: - Bilsan tunneilta lintsannut -
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Anton
Hyvä ÄTPPOMK –palsta!

Minä ja tyttökaverini ( 16 vee ) olemme seurustelleet jo kolme viikkoa ja olemme kihloissa.

Oho. Sinä se et vitkastele näissä hommissa.

Viestin lähetti Anton

Meitä on yhä enemmän alkanut kiinnostaa kloonautuminen; kaikki suvunjatkamiseen ja liman vaihtoon liittyvät asiat.

Tyttöystäväsi ikä huomioiden melkein ehdottaisin, että vertailisitte vielä tovin vaikka nenäräkiänne.

Viestin lähetti Anton

Olemme hyvin kiinnostuneita ja kokeilunhaluisia.

Niinno, noniin. Terve sielu terveessä ruumiissa. Kyllä mä kanssa tossa iässä kehtasin.

Viestin lähetti Anton

Mutta itse kysymykseen: Mitä eroa on penetraatiolla ja Penatraatiolla?

Penetraatio tarkoittaa, unohtaen nyt sen seksuaaliset merkitykset, markkinoille tunkeutumista ja levinneisyyttä. Sitä taustaa vasten termit ovat ikäänkuin vastakohtia toisilleen. Penatraation ainoa ilmentymä maailmassa on Pena. On vain yksi Pena, eikä toista saa edes kloonaamalla halvoista kopiosta puhumattakaan.

Viestin lähetti Anton

Tekeekö se kipeää?

Ei. Palataan siihen tyttöystäväsi vähän vartuttua.

Viestin lähetti Anton

Nimimerkki: - Bilsan tunneilta lintsannut -

Mene nyt ensi lukukaudella kuitenkin edes muutamille bilsantunneille. Edes niille, jossa käsiteltävä aihe alkaa P:llä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Taloyhtiö tiedottaa; syystalkoot

Kun tässä moni on ehdottanut, niin mitä jos pidettäisiin pienimuotoinen syksytapaaminen ja haravointitalkoot meidän taloyhtiömme tiloissa Hadankassa lauantaina 8.5.? Samalla jaetaan talven lumityövuorot ja tutkitaan exceltaulukolta seuranta viime talven lumitöiden suorituksista ja erityisesti asunnon 12A hra Hagia toivotaan paikalle selittämään, miksi pihalle oli tuotu piikkimatto hänen lumityöviikkonsa ajaksi liukastumisia estämään ja minne katosi samanaikaisesti asunnon 12B neiti Irma Kuivasen liukuri ja liukuvoide? Lisäksi käyttöpäällikkö Simo Holli vesilaitokselta on lupautunut luennoimaan aiheesta "veden ja lämmityskulujen säästäminen taloyhtiöissä". Holli jakaa yhtiömme osakkaille suihkusuuttimia, jotka minimoivat pesuveden määrän Warsovan yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaiseksi max. 1 litra/pesukerta, jonka saatana pitää riittää aikuiselle ihmiselle! Lisäksi taloyhtiömme on investoinut lämminvesikatkaisimiin, jotka mahdollistavat lämpimän veden käytön ainoastaan 3 sekunnin sykleissä, joka niin ikään saman tutkimuksen mukaan on ihan riittävästi, vitun lutraajat. Naisväellä on mahdollisuus lisäveden käyttöön minun luonani, sillä intiimihygieniasta emme silti toivo tingittävän yleisen viihtyvyyden nimissä. Tämä erityisesti asuntoon 12C neiti Irinalle ja lisäisin vielä, että en kyllä maksa enää viittäkymppiä tollaisista suorituksista, piimätölkkikin on tiukempaa tavaraa. Toivon mukaan talkoissa on taas kunnon puhti ja puhuri ja erityisesti taloyhtiömme lehden "Piharunkkarit" toimitusta pyydetään paikalle, sillä jääkiekkokausi alkaa ja joku saattaa ajaa talomme edestä tuhoten asfalttia ja joku tolkku sillekin pitäisi saada. Asia on uutisoitava. Muisututan myös siitä, että Töölön kauneinta pihaa etsitään jälleen ja olemme monivuotisen pronssin voittaneena nyt motivoituneita loppuotteluun, eikö totta? Lämmityskulujen säästöillä ehdotan ja hyväksynkin samantien ilmatorjuntatykin hankinnan talomme katolle pelotteeksi kaikille.

parhain terveisin taloyhtiönne hallituksen puheenjohtaja Aimo Käki, eversti evp.

Mikäli Ha-dan-ka ei käy, ehdotan jotain muuta kolmitavuista paikkaa: Ga-sel-li tai sitten mi-kä tahan-sa
 

Anton

Jäsen
Kiitokset Señor ohjeistasi. Kirjoitat hyvin suomea, vaikka isäsi taitaa olla espanjalainen? Tuntui huojentavalta saada viimein neuvoa meitä piinanneeseen asiaan. Vertailimme ohjeesi mukaisesti nenäeritteitämme yli kaksikymmentä minuuttia. Onko se liian pitkä aika ensikertalaiselle? Kuinka pian saamme uusia asian, koska kaverit kuulemma ”hoitavat hommat” useamman kerran peräkkäin. Pitääkö silloin olla uudet vertailtavat nenälimat vai voimmeko käyttää vanhoja? Emme kumpikaan kyllä tunteneet selkärangassamme tai nivuslihoissamme sähköiskuja emmekä voipuneina nähneet silmissä säkenöiviä valopalloja, kuten olimme Reginasta lukeneet. Poltimme tavan mukaisesti savukkeen – tupakka maistuu pahalle, yäk!

Ollessamme saunassa kerroin tyttökaverini isälle ohjeesi Penatroimisesta ja tyttökaverin varttumisesta ja hän oli aivan samaa mieltä. Hän ehdotti, että voisin Penatroida hänen kanssaan sen aikaa, kunnes tytär on täysi-ikäinen. Onko oikein Penatroida appiukon kanssa, jos ei ole hänen kanssaan kihloissa? Hän lupasi minulle ison pullon Koskenkorvaa ja uuden maastopyörän! Tulen oikein hyvin toimeen appeni kanssa, varmaankin siksi että meillä ei ole ikäeroa kuin kaksi vuotta! Kumpa kaikilla olisi yhtä reilu appiukko!

Onko Penatrointi samaa kuin Penailu?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haravointitalkoot on aina hyvä idea, mutta jospa tällä kertaa saisimme oikein haravat? Mikä hyvänsä kokoontumispaikka käy minulle, mutta Simo Hollin kanssa en enää koskaan halua olla missään tekemisissä. Ehdotan hänen tilalleen suihkesuutinten ehdotonta huippua edustavaa Kullervo Pelliä.

Vappua, everyone.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla olis tuossa joutilas miinaharava, onko käyttöä? Ilmoitan osallistumisestani ensikeväänä, eihän se aiheuta aikatauluihin muutoksia?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Asukas asunnosta 12A, tämä JHag osaa valita hyvin syystalkoot. Aina silloin ne pidetään, kun olen poissa kaupungissa. Tällä kertaa olen La Pena Cultural Centerissä.
Jäsen JHag pelkää varmaan, että tuon isokokoisen kasvisruokailevan sukuni talkoisiin. Kasvissyöjinä tuhoamme kaikki ohravalmisteiset ruoka- ja juomatuotteet sillä välin kun ahkera talkooporukka tekee hiki päässä talkootöitä.

Valitettavasti en ehdi siis, joten voitte pitää talkoitten ohessa vaikka faksisulkeiset.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Stonecold
Mulla olis tuossa joutilas miinaharava, onko käyttöä? Ilmoitan osallistumisestani ensikeväänä, eihän se aiheuta aikatauluihin muutoksia?

Kiitos, ilahduttavaa, että taloyhtiömme asiat otetaan vakavasti. Koska syystalkoot eivät käy kaikille 8.5., muutetaan aikaa; se on nyt 8.5.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Tein Wormssiin joukkueen, jonka kaikki jäsenet olivat Penoja. Nyt olen muutamia iltoja töninyt niitä.

Omatunto soimaa.

nimim. prod-jarska
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Muistakaa tulla tänään syystalkoisiin, tai kuolette!

ystävällisin terveisin Isännöitsijä

PS: Mehutarjoilu, lapsille sähköshokkeja
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag
Muistakaa tulla tänään syystalkoisiin, tai kuolette!


En pääse. Vaimo pakotti jouluostoksille. Joutuu taas tuntitolkulla kuuntelemaan hissimusiikkia, ostoskärryjen kolinaa ja sukkahousujen sihinää. Tuon keikan jälkeen taidan lähteä lepuuttamaan hermojani hiihtämällä jään yli Suomenlinnaan. Voi tulla kyllä pitkä lenkki, kun joutuu kiertämään laivaväylän - noh, enpä ole vähään aikaan Tallinnassa käynytkään...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Muistakaa tulla tänään syystalkoisiin, tai kuolette!

Lupaatko, että syystalkoisiin osallistujat saavuttavat kuolemattomuuden?

Jos lupaat, lupaan minä vastaisuudessa olla osallistumatta vallankaappauksiin - sinä olet Klubin puheenjohtaja Penan armosta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Juu, kuolemattomuus taataan kaikille osallistujille. Tosin se koskee vain tätä iltaa. Predator; toi on hyvä syy, muista varoa hirviä Suomenlahden jäällä.

Juhannuksen tienoolla sitten telttaretki Bodomin rannalla, omat kengät mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös