ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 330 946
  • 2 488

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
No niin...

...siis kai mä olen vielä hallituksessa??

IFK-miehet valitettavasti vei meitä, kuten sitä kuuluisaa "kuoriämpäriä", grappa pullon parissa yön pimeinä tunteina... olen sanaton... Kiitos jpp!

Onnekseni muistin, että eilen vietettiin kerhon kevätjuhlaa -01, joten vuoden -02 pikkujoulujen perusteella olemme edelleen Stadin kingejä! ...siis mitä grappaan tulee.

Ilta tarjosi myös mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Tapasin tänä vuonna myös bisnesmanin, tosin tapasin kyseisen, huikean jampan, myös vuosi sitten, mutta silloin hän ei tavannut minua. Se la vie, toivottavasti muistit ottaa sen T-paidan mukaan.. Älä polta itseäsi, polta...

Kiitokset kaikille paikalla olleille! Tämä on penailua parhaimmillaan...
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Oppia Pena kaikki

Ei mitään kiittämistä, Risa vaan kiitos itsellesi. Grappa avaa röörit ja sielut ja itselläni se avasi Sportin edessä molemmat. Sportissa vierailleet koulukaverit (Tatzka kävi tarkastamassa tilanteen pariin otteeseen ja pöytä piti pyyhkiä kuolasta) haukkuvat aina vanhaksi, mutta nyt oli olo kuin teinipojalla ensimmäisiä kossusnapseja maistaessa. Vatsa on selkeästi liittynyt Penailijoihin teemalla "meillä ei ole käyttöä tämäntyyppiselle juomalle" ja näillä mentiin. Tulipahan flunssasta toipuva keho tislattua. Harjoituksen puutetta ja ilman selittelyjä totean NÖYRÄSTI tapahtuneen ja teen todennäköisesti saman ensi jouluna. Toisaalta Risa voisi lähettää The Klubin jäsenille kuukausittaisen Grappa-pullon että voisi totuttaa kropan siihen. Kuulemma kroppa tottuu Lasoliinkin kun tarpeeksi juo.

Otin vuosipäivän kunniaksi riskin ja menin Amarilloon. Tällä kertaa sisäänpääsy oli ongelmaton eikä kukaan potkinut munille. Penailun hengessä ei neljältä vielä tietenkään voinut kotiin lähteä vaan jatkoille vei tie ja kotiin pääsin siinä kahdeksan maissa. Tänään sitten kuuntelemaan, kun Bruce Dickinson availee röörejään. Alkuperäinen keikkapäivähän siirtyi Brucen flunssan takia. Pitää suositella Brucelle Grappaa, siinä häipyy pöpöt kehosta ja huolet elämästä.

Valta on ilmeisesti kaapattu edestakaisin ja JHag aloittaa taas puheenjohtajana. Toisaalta kyseessähän olivat vuoden 2001 pikkujoulut joten valta kaapattiin ennen Klubin perustamista ja on nyt taas alkuperäisessä muodossaan valmiina vuoteen 2004.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Senior
En pääse tulemaan paikalle.

Soneran miehiä...?

Mun mielestä tällä pitäis kyllä saada Trophy!

edit: yks "trophy" poistettu
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Turrrhaan, aivan turhaan tulee narrifanien itkut tähän ketjuun.. turhaan aivan turhaan...

Olipas lustia taas mukavien hemmojem kanssa, ja varsinkin Kempesin kanssa sovittua siitä että Vihko pannaan Kerhoon ja Stathos v**tuun. Ei se mitään. Liverpool on ohmo ja Leeds kuittaa!

Kiitokset Risalle taas paikallisesta pontikasta, ja jpp:lle sopivasta poistumisesta oikeaan aikaan. Miehekäs ryynäys.

Spanielin tulosvarmuus tuli hoidettua ja lopuksi selvyys spanielin paremmuus vs. jonkin pirun vompattiin nähden....

Mukavaa oli porukassa, joskin muutama puuttui kuten Rööri, B1, JanJ jne, mutta ilman isompia penailuja ... vuojen perästä uuremman kerran !!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Meillä ei ole käyttöä vallankumoukselle juuri nyt! Joten homma jatkuu entisenä penailuna, katsotaan sitten johtokunnan nauttima luottamus kesän -02 vuosikokouksessa, joka pidetään toukokuussa -04.

Tiesittekö muuten, että HIFK voittaisi mestaruuden, jos Stathos vaihdettaisiin Myllykseen ja Vihkon muuten pitäisi mennä Kerhoon. Ja sama alusta. Ja taas. Kempekselle kunniamaininta; hän ei ole pelkästään keksinyt ikiliikkujaa. Hän on itse ikiliikkujan käyttövoima!

Garppppa oli jees ja meikäläinen nappasi vedonlyöntivoiton suominössöjen hävittyä tsekeille 1-5. Hyvä ilta kaikkiaan, harmi että tunnelma romuttui tänään, sillä jouduin paikoista pahimpaan; jouluostoksille!! Arggh
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitenkäs, onko tässä joku ikäraja juttu, ja mites tähän liitytään? Valaiskaa tyhmää ja tietämätöntä. Ihan vaan olis mukava olla jäsen kun on aina välillä tullu penailtua oikein kunnolla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti VH87
Ihan vaan olis mukava olla jäsen kun on aina välillä tullu penailtua oikein kunnolla.

Tuo riittää, tervetuloa jäseneksi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JHag
Tuo riittää, tervetuloa jäseneksi.
Täten esitän nöyrimmät kiitokseni sinulle, JHag (anteeksi chat)
 

Carlos

Jäsen
Minäkin olin viettämässä näitä pikkujouluja jumiutuneena 12. Kaarlessa, joskus siinä illan ja aamun välissä. Se ei ilmeisesti ollut sama paikka kuin muilla, mutta kivaa oli silti. Viini virtasi ja naiset olivat kauniita. Paikalle oli eksynyt jopa yksi takatukka, joten tunnelma oli lähes täydellinen. Tosin Grappaa en saanut. Enkä kyllä mitään muutakaan. Ensi vuonna sitten paremmalla onnella.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Paikalle oli eksynyt jopa yksi takatukka, joten tunnelma oli lähes täydellinen.

Niin. Harvemmin käy sillä tavalla, että mies ja tukka viettävät juhlia eri paikassa, mutta näin pääsi nyt totaalipenailuhengessä tapahtumaan. Tukka oli Kallessa ja Pena-niminen jokerikannattaja Sportissa.

Toisaalta, grapan nauttimisen (?) jälkeen osa juhlijoista näköjään luopui vatsalaukkunsa sisällöstä ja jätti sen eri paikkaan kuin minne itse oli matkalla, joten ei tuo 'kahdessa paikassa yhtä aikaa' -ilmiö niin kummallinen ole.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveiset Espanjasta!
Ruoka on hyvaa, naiset kauniita ja jokapaikassa tuijotetaan.
Voisi várjata paan punaiseksi ;)

Hyvaa joulua.

edit: Risa,se paita jai pohjoiseen :(
 
Viimeksi muokattu:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Penamaisesti jätin viime viikon (tai edellisen, en voi olla varma) Urheilulehden lukematta ja luin tänään sitten pari kappaletta. Liekö The Pentin ojennuksen jäljiltä toimittajan aivot hieman kohmeessa, kun toteaa ulkomaalaispelaajien ranking-jutussa ykköseksi sijoitetusta Brett Harkinsista jotain sen tapaista, että kukahan on miehen löytänyt? Tuskin ainakaan Matikainen.

Siis tämähän on päivänselvä asia. The Pena olisi todennut, ettei HIFK:lla ole käyttöä tämäntyyppiselle pelaajalle. Toisaalta The Penalla ei ole käyttöä myöskään UL:n näkemyksille. Eikä meillä ole käyttöä juuri millekään. Enkä ole kännissä, koska treenien alkaminen pitää huolen, ettei mulla ole käyttöä baarille vähään aikaan. Ja YIT:n sekä Helsingin kaupungin penailu korjata Talin halli talvella, kun siellä pitäisi pelata, esim. kesän sijaan pitää huolta, ettei futiskengille ole tässä kuussa paljon käyttöä, lenkkareille senkin edestä. Mitä sitä jäähalliakaan kesällä korjaamaan, kun talvellakin voi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässä-osiossa on tapahtunut erittäin vakava töniminen!!!!!!
Nimim. vanha herra tönii ja solvaa The Penttiä minkä kerkiää ketjussa - Ässien tulevaisuus!!!!
Onko hätäkokouksen paikka taikka kriisipalaverin aika?
PENACOM 1, otetaanko käyttöön?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Seura uutisoi viime numerossaan:
Seura Euroviisujen jatkoilla - viinaa, itkua ja tönimistä.
Huolestuin että Penttiä ei ole vaan tönitty.
Kuka ottaa selvää?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Syysharjoituskauden-02 avajaiset 27.2.??

Niin, eli olisiko intoa tai mahdollisuutta tai jopa molempia järjestää pe 27.2. pienimuotoinen ätmöpomkin Syyskauden avajaistapahtuma IFK-Ilves-matsin jälkeen? Ainakin alustavien puheiden mukaan joitakin Ilves-henkisiä on paikalle saapumassa, joten miten olisi?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Syysharjoituskauden-02 avajaiset 27.2.??

Viestin lähetti Rebel
Niin, eli olisiko intoa tai mahdollisuutta tai jopa molempia järjestää pe 27.2. pienimuotoinen ätmöpomkin Syyskauden avajaistapahtuma IFK-Ilves-matsin jälkeen?

Ensinnäkin tuo päivämäärä 27.2.02 on keskiviikkopäivä, joten tietäen The Klubin suht kosteat pöytäkirjantarkistusmenetelmät, olisi ehkä syytä siirtää tuota ehdottamaasi sessiota lähemmäksi viikonloppua? Tai jollekin toiselle vuodelle?

Vieläkös Hadankaan pääsee sisään punaisessa paidassa/punaisin silmin? Siellä kun kuulemma on viime aikoina mennyt hieman kuppia, pöytää ja miestä nurin? Jos sisään päästetään, ilman että tarvitsee ruveta heti ovella vääntämään, niin sen jälkeen pelataan vaan omaa peliä - pidetään vessan edusta puhtaana - treenataan ylämummoja ja muutenkin mennään näillä. Kaljan kiskominen kaksin käsin on viisaitten miesten yksinkertainen laji.

Niin, jos tässä nyt oli edes Hadankasta kyse?
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllähän pikkujoulut-01 pidettiin jo, joten eiköhän ole aika -02 juhlien.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rebel
Kyllähän pikkujoulut-01 pidettiin jo, joten eiköhän ole aika -02 juhlien.

No joo joo, ainahan on juhlien aika. Sellaista tekosyytä ei ole syntynytkään, ettei se kelpaisi meille penailun ammattilaisille.

Mutta jos nämä nyt ovat syyskauden 02-avajaiset, niin missäs välissä juhannusbileet-02 järkätään, nehän on vielä viettämättä? Muistaakseni vappu-02 juhlittiin jo viime keväänä, joten jos esim. juhannus-02 biletettäisiin nyt vappuna, niin silloinhan vappu-03 jäisi rästiin. Pitäiskö sitä sitten juhlia vaikka jouluna-04?
Kyllä tämä menee sekavaksi. Ei ole mikään ihme, että Klubin johtokunta ei koskaan viitsi myöntää edes olleensa näissä kokouksissa paikalla... eikä myöskään johtokunnan kokouksissa. Minä voin sen verran tuoda julki, että minulla on edelleen trauma eräästä ÄTPPOMK:n johtokunnan miitingistä, nimittäin muutama vuosi sitten tuo kokous yhden illan aikana liikkui ympäri Helsinkiä. Minulta jäi henkselit Tervasaareen, avaimet taksiin ja Mikkelin Jukurien pelipaita Hulluun Kukkoon. Noista kamoista en ole saanut takaisin kuin sen Jukurien paidan ja sekin oli sotkettu huulipunalla - siihen oli joukkueen logon päälle joku kirjoittanut imelän hajuisilla punaisilla vedoilla että "Preda on kingi, siitä en tingi, pusi pusi". Siis voihan viddu. Omituista sattuu ja tapahtuu näissä kokouksissa, joten on ehkä ihan hyvä vaan, ettei kaikkea edes muista - ja onneksi niistä ei ole Iltapulun lööpeistäkään joutunut lukemaan.

Joten, mukana.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Syysharjoituskauden-02 avajaiset 27.2.??

Viestin lähetti Rebel
Niin, eli olisiko intoa tai mahdollisuutta tai jopa molempia järjestää pe 27.2. pienimuotoinen ätmöpomkin Syyskauden avajaistapahtuma IFK-Ilves-matsin jälkeen? Ainakin alustavien puheiden mukaan joitakin Ilves-henkisiä on paikalle saapumassa, joten miten olisi?

Aivan loistava idea, kertokaa vielä että mikä on Ilves? Eikös se ole siellä Tavastian vieressä oleva baari? Mennään mieluummin Hadankaan ja samalla voisimme neuvotella kahdesta todella tärkeästä asiasta jotka aina ovat olemassa kaikilla muillakin työpaikoilla, tällaisista suojatyöpaikoista puhumattakaan:
1) Mielestäni jonkun puuhakkaan pitäisi ehdottomasti ryhtyä julkaisemaan työpaikan sisäistä lehteä. Jokaisella duunipaikallahan on tällainen yleensä junan tuoma puupää, jonka mielestä meillä pitäisi olla enemmän me-henkeä ja lisäksi voisimme mennä koko firma Seurasaareen homoi...siis samoilemaan joka kuukauden ensimmäisenä, toisena, kolmantena ja neljäntenä lauantaina. Kuka on ÄTPPOMKin kansankynttilä?
2) Klubin talous huolettaa minua kovasti. Mielestäni Klubin rahastovastaava on hoitanut tehtävänsä huonosti ja ehdotan rahakirstun vartijaksi samaa teuvoa, joka ryhtyy julkaisemaan sisäistä lehteä. Tai sitten haluaisin raha-arkun päälle istumaan naisen (eikä mitään likaista tässä jutussa, hyi teitä). Esimerkiksi grilzillan tai tanrtgredulinin lähinnä siksi, että heillä on niin sairaan vaikeat nimet. Turha koettaa loppuillasta mokeltaa: "Hei kööllsszziigghhhrrr /tantgrrreeeddöökkkk anna mulle drinkkilippuja!". Kuka tollaista ymmärtää? Korkeintaan Pena saattaa kohottaa kulmakarvojaan, koska kyseiset nimet kuulostavat potentiaaleilta tsekkivahvistuksilta HIFKiin. Rahat säästyvät. Nyt on syksy kauneimmillaan ja asioille pitäisi tehdä jotain. Olen paikalla, olen itse asiassa Ilveksessä jo nyt ja joku lyö tuolla juuri kaveriaan tapparalla päähän. Syntyi riita siitä, kuka oli ensin vessanoven kahvassa kiinni ja tapparalainen oli nähdäkseni ensimmäinen.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Syysharjoituskauden-02 avajaiset 27.2.??

Viestin lähetti JHag
Tai sitten haluaisin raha-arkun päälle istumaan naisen (eikä mitään likaista tässä jutussa, hyi teitä). Esimerkiksi grilzillan tai tanrtgredulinin lähinnä siksi, että heillä on niin sairaan vaikeat nimet. Turha koettaa loppuillasta mokeltaa: "Hei kööllsszziigghhhrrr /tantgrrreeeddöökkkk anna mulle drinkkilippuja!". Kuka tollaista ymmärtää? Korkeintaan Pena saattaa kohottaa kulmakarvojaan, koska kyseiset nimet kuulostavat potentiaaleilta tsekkivahvistuksilta HIFKiin.

Kuulostaa hienolta. Minun nimimerkistäni on muuten tullut monia erilaisia versioita. Mm. nimimerkki reds1897 sanoi nimeni alkuillasta vielä ihan normaalisti, kun kello läheni klo 22 illalla, oli nimi jo muuttunut "ghööörrllltshilusllalalaa...."
Mikäs siinä, kyllä minä kyseistä herrasmiestä silti ymmärsin.

Reilun vuoden päästä gz:kin on täysi-ikäinen ja pääsee teidän rientoihin mukaan.

Mä näytän muuten ihan tsekkivahvistukselta.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
En tiedä vielä varmasti 27-28 päivän treeniaikatauluja, mutta katsotaan tilanteen mukaan pääsenkö paikalle. Grappaan en koske, olin vatsataudissa lauantaina ja annoin tyhjyyden tulla kroppaani ilman tuota jumalten juomaakin.

Olin tänään heti aamusta punttisalilla ja suihkusta tultuani huomasin, että onpa hieno fööni. Ihme kyllä pari muuta tyyppiä ei löytänyt käyttöä tämän tyyppiselle kapineelle, ajattelin jo pitää luennon mutta ei ollut käyttöä sen tyyppiselle toiminnalle siinä vaiheessa.

Viime viikolla kävi ilmi, että Huoneistokeskuksessa on töissä oikeanhenkistä jengiä. Työkaveri antoi kämppänsä niiden myytäväksi eikä ne meinanneet saada sitä ensin millään menemään ja syykin taisi selvitä. Viime viikolla kämppä lopulta myytiin ja välittäjä soitti hyvät uutiset, puhelun lopuksi välittäjä sanoi lähettävänsä yksityiskohtaiset tiedot ostajasta yms. Kun duunikaveri sitten sanoi, että pistää sähköpostilla tulemaan, diileri kysyi, että "etkö ole faksin lähettyvillä?"

Tästä viimeisestä kysymyksestä päättelin välittäjän olevan joko ÄTPPOMK:n jäsen tai ainakin tuleva sellainen. Kaveri on tietysti odotellut, koska työhuoneen nurkassa oleva faksi alkaa raksuttaa tarjouksia, vaikka mitään ilmoitusta ei olekaan missään. Oikeaa menoa!!

Noista ÄTPPOMK:n julkaisuista ja kevätretkistä puheenollen, mitäs jo aletaan pelaamaan jotain firmasarjaa seitsemässä eri lajissa. Tämän lisäksi osallistutaan soutukisoihin, köydenvetoon sekä perustetaan bändi ja kuoro?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
ÄTPPOMK on tulossa jostain ja matkalla...

Köörltsilla...öööh...eiku..keetseta (kröhöm). Vaikeita nämä ulkolaiset nimet.

27.2. on hyvä päivä klubin syyskauden 2002-avajaisille. Koska elimme silloin "The Alpon"-komennuksessa, voimme rakentaa ohjelmallisen iltapuhteen. Agendassa on mietiskelyä, punaviinien maistelua, leikitään sanaleikkejä ja kaikkea muuta kivaa. Ilta huipentuu tietovisaan Alpon "vuosi sydämestäni"-kirjasta. Kysymyksinä on kirjan kertomukset "NHL-jääkiekkovalmentajan" raskaasta arjesta rapakon takana. Jopa täysin lajista tietämätön henkilö voi siis voittaa kilpailun, ehkäpä juuri sellainen henkilö on vahvoilla "loppupeleissä". Kaikki siis innolla mukaan. Voittopalkintona on tietysti grappaa, joka nautitaan paikanpäällä.

27.2. on muuten hyvä ajankohta, mutta oma osaanotto on tällä hetkellä hyvin 50/60, kun on tullut muuta jo sovittua siksi illaksi. Se ei saa tietenkään pilata muiden juhlameininkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös