ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 627
  • 2 492

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oiva

Sori, myöhässä, mutta virtuaalinen hevosenpää lähetetty!

Saatana, mun hevosaitauksesta rupee kaakit kohta loppumaan. Anonkin johtokunnalta pikaista täydennystä työsuhdehevosista, tai muuten pitää ens kerralla lähettää puuhevosen pää ja se ei kai toimi riittävänä pelotteena, vai kuinka?

Puoliksi loukkaantuneena, koska johtokunta ei ilmeisesti ole pitänyt minään ehdotustani kesäkepposkisaani Suuri Sikailu, muutan ehdottamaani muotoon

Suuri Sheikkailu 2002

Säännöt muuten samat. Mahtoiko vaisu kanta Sikailuun ottamiseen johtua johdon fobiasta Oliwaan tai jäähyaitioihin, mene ja tiedä! (Tiedän tämän olevan aran paikan ainakin yhdelle heistä!);)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"The Ketjussa" pientä niskurointia:
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Luin äsken 3-poikani kanssa painotuoretta aku ankkaa.Ihan´, kuin olisi silmäillyt ifk pelaajalistaa.Oli mikkihiirtä sählä hessua,hassua
roope-setää.Taitaa olla niin, että pentti ja muut toimistorotat ovat
jättäneet rustot käteen ja hävinneet kaiken mahdollisen.
Ei olisi ihme, jos uusia rytmihäiriöitä ilmaantuisi, muuallekkin, kuin
hesarille.
Alkaa näyttämään taas siltä, kuin muutamana vuonna aikaisemminkin.Sählätään itsemme kuvioista oikein kunnolla.
Teoreettinen mahdollisuus olla yhtä huonoja pelaajarintamalla, kuin rajalalla puolustuksessa lähenee helvetin lujaa vauhtia.
Ota pentti purkka pois suusta, kuin puhut miehille.:cool: :cool: :cool:
Hymynaamat eivät auta, ensimmäinen varoitus on jo annettu. Ehdotan, että valmiusastetta korotetaan tämän HH-episodin aikaansaaman kohun takia.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eroanomus.

Allekirjoittanut haluaa poistua ÄTPPOMKista, koska Pentti on alkanut näyttää omat kyntensä ja ruvennut aiheuttamaan itse omaa tönimistänsä. Se piirtää, jolla on liitua.

t. Rebel

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Eroanomus.

Viestin lähetti Rebel
Allekirjoittanut haluaa poistua ÄTPPOMKista, koska Pentti on alkanut näyttää omat kyntensä ja ruvennut aiheuttamaan itse omaa tönimistänsä. Se piirtää, jolla on liitua.

t. Rebel

Niin. Onneks olin kaukaa viisas ja jätin liittymättä näin älyttömään klubiin.

Pari viikkoa vielä, niin eiköhän TPPEOM (Töni Penttiä Pentti Ei Osaa Mitään)-klubilla ole enemmän jäseniä :mad:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olikos se säännöissä, että jäsenyys on ikuinen..?

Yllättävän kauan kesti, ennenkuin noita "Peltosia" alkoi ilmaantumaan. :D

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän tilanne

Tänään on synkät pilvet ahdistelleet Penaa, mullakin on kaikki hevoset jo ilman päitä, enää toi vika hätävara-puukoni. Uskoamme on koeteltu mutta Penailu on edelleen johtotähtemme! Josko se on niin, että Hillo kihertää tietsikkansa ääressä sopparipapereineen: S Kapanen, J Karalahti, J Ruuttu, Yytserman, Pronger ja Rajala. (Kyl noist voi ainakin joku toteutuu! lähde: luotettava)

ps mun pitää junnupelien tapaan saada 'Redi Kundi'-yrittäjäpalkinto, kun uupumatta jaksan tappion ja masennuksen hetkellä valaa uskoa ja henkeä kanssaveljiimme!:p . (vaik toi sikspäk koffii aluks)

ps 2 työsuhdehevosenpäävarasto empty, urgent delivery needed

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Kyllä on törkeän puoleista tönimistä tuolla Hifk 02-03 ketjussa. Turhaa meuhkaamista ainakin minun mielestäni, sillä kunnon klubilaisena olen Pentin toimintaan tyytyväinen enkä arvostele hänen tekemisiään! :D

Todellakin, törkeätä tönimistä! Minä kuitenkaan en ole Pentin toimintaan tyytyväinen, enkä missään nimessä hyväksy tätä HH:n sössimistä.

ÄTPPOMK:n säännöissä oli muistaakseni maininta siitä, että Pentin tekemisiä saa arvostella, mutta Penttiä henkilönä ei tönitä.

Vittu, mehän vaan koulutetaan sitä (ihan niin kuin meistä olisi Penttiä kouluttamaan...)!

Tällä hetkellä en ole tyytyväinen Pentin toimintaan, mutta luotan Penttiin silti.

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Ilmaisen täten kauhistumiseni siitä, että itse JHag mielestäni melkein töni Penaa, ilmaisemalla karkeita vihjailuja hänen luonteestaan ja hiusmallistaan: "..on jätkällä otsaa, ja takatukkaa..." Muutenhan tämän voisi ottaa kehumisena, mutta kun kyseessä oli Hanneskaupat, viittaus tuntui näin aktiivisen rivisoturin mielestä melkein tönimiseltä.

Voisitko JHag vastata välikysymykseeni, ei kai johtokaan saa niin vaan kokeilla rajoja, olemme sentään kaikki lupautuneet puolustamaan Penaa pyyteettömyydellä ja täydellä uskolla hänen kykyihinsä!

JanJ

Jäsen
nimimerkki Velho tönäisee Penttiä Maajoukkue-osion ketjussa Kuka Valmentaa Suomea Kotikisojen Jälkeen? seuraavasti:
Viestin lähetti velho
Minäkin kannatan Pentti Moravec Matikaista, en niinkään valmennuksellisten kykyjensä vaan huiman pitkän takatukkansa ansiosta.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Täällä Sörnäisten vastaava. Toivottavasti joku täyttää huomenna alueeni tontin, vartioimalla rakasta aluettamme kaikista anti-Penteistä. Itse lähden Kuopioon, joten tarkkailen minkälainen meno siellä on.

Kuopiolaiset HOI!!!!....parhaat menomestat, kiitos ;)

Carlos

Jäsen
Täytyy sanoa että äkkiä ne äänet muuttuvat kellossa. On helppoa taputella selkään hyvien uutisten jälkeen, mutta juuri nyt mitataan se kuka todella on sitoutunut ideologiaamme. Ilmeisesti olemme ottaneet kunniakkaaseen joukkoomme liian heppoisin perustein jäseniä, ja luulenkin että olisi aika poistaa "mädät hedelmät" jäsenlistalta.

Tämmöistä on valssi kesällä ilman villahousuja. Arvoisa Rebel, mitä jos miettisit vielä anomustasi, emmehän me anna periksi ihan vähästä. Jos todella luulit että Pena tekee tästä eteenpäin vain loistavia hankintoja ja hankkii kaikki ketä haluamme, taisit olla jo yltiöoptimistinen. Me sitouduimme ÄTPPOMK:iin niin myötä kuin vastamäessä, ja ainakin allekirjoittaneelle se lupaus on pyhä. Mites se sanonta menikään miehestä jonka sanaan ei voi luottaa...?

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Rebel, voisitko vahvistaa eroanomuksesi.

Olet monilla kirjoituksilla osoittanut olevasi hyvä kerhomme jäsen.

Annamme vielä mahdollisuuden palata. Kuten Pentiltä, hyväksymme kerhomme jäseniltä jääräpäisen käytöksen, hölmöilyt ja oman tien kulkemisen. Erehtyminen on inhimillistä.

Jos haluat erota lopullisesti, niin laita tähän ketjuun viesti. Sen jälkeen eroaminen astuu voimaan. Hiljaisuuden tulkitsemme penttimäiseksi kerhon jäsenyyden hyväksymiseksi jatkossakin.

t. Johannes, ÄTPPOMK, johtokunnan jäsen

ps. Carlos, olet aivan oikeassa, periaatteessa.

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
Kallion kuulumiset (+ pari hevosenpäätä)

Senior: Tarvittava määrä työsuhdehevosenpäitä täten toimitettu Kallion piirikunnasta. Luotan täydellisesti johtokunnan arvostelukykyyn niiden käytössä. Ja jos tämä ei riitä, niin voin pienellä varoitusajalla toimittaa vaaditun määrän päitä vastaisuudessakin. Luottamus omiin toimiinhan on Penttiyden ja ÄTPPOMK:n perusvaatimus!

Ja jottei vain unohtu, niin todetaan tässä välissä heti, että Kalliossa on ollut ehkä jopa liiankin hiljaista. Ei mitään havaintoja HIFK:stä, Pentistä, Brändistä tai yleensäkään mistään. Olenko ainoa Kalliossa budjaava ÄTPPOMK-lainen?

Allekirjoittanut voi myös siis tässä todeta, että melkein syyllistyin tönimiseen tuossa HIFK 2002-03-ketjussa. Hetkellinen -- alkoholin (brandyn?) puuttesta johtunut -- mielenvikaisuus esti 100% ajatuksenkulun; ja näin ollen tuli melkein sanottua jotain sellaista mitä olisi myöhemmin saanut katua. Onneksi onnistuin lopuksi vetämään Asterixit ja kumosin muutaman lasin punkkua (tosin ilman villisikaa); ja johan logiikka selkeni!

Meidän pitäisi kehitellä jonkinlainen ÄTPPOMK-logo, jonka itse kukin voisi vetäistä haluamallaan tavalla vaikkapa t-paitaan. Olisi hienoa bongata kaupungilla hengaillessaan toinenkin klubilainen! Mitä mieltä olette?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kallion kuulumiset (+ pari hevosenpäätä)

Viestin lähetti Taz#24

Meidän pitäisi kehitellä jonkinlainen ÄTPPOMK-logo, Mitä mieltä olette?

Luulenpa, että on hoidossa....

ps tänks päistä. Vaadittua määrää en voi näin yleisessä ketjussa ilmoittaa strategisista syistä. Ju sii.:cool:

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jebulis Senior, näinhän se menee. Sitä paitsi ÄTPPOMK:ltahan ei koskaan mikään lopu kesken. Vajautta voi hetkellisesti esiintyä aktiivisen toiminnan seurauksena, mutta kolot ja varastot ovat kuitenkin kaiken suhteen pohjattomat. Joten epäuskoiset varokaa! Päät eivät lopu, sellainen voi olla sinunkin oven takana ennemmin kuin arvaatkaan!

PS. Mitä mieltä olet Senior; jos joku ei tiedä mitä tällä päällä tarkoitetaan, niin kerrotaanko? Mun mielestä ei kannata pilata yllätystä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Taz#24
Jebulis Senior, näinhän se menee. Sitä paitsi ÄTPPOMK:ltahan ei koskaan mikään lopu kesken. Vajautta voi hetkellisesti esiintyä aktiivisen toiminnan seurauksena, mutta kolot ja varastot ovat kuitenkin kaiken suhteen pohjattomat. Joten epäuskoiset varokaa! Päät eivät lopu, sellainen voi olla sinunkin oven takana ennemmin kuin arvaatkaan!

PS. Mitä mieltä olet Senior; jos joku ei tiedä mitä tällä päällä tarkoitetaan, niin kerrotaanko? Mun mielestä ei kannata pilata yllätystä.

Ei. Kyllä sen sitten ymmärtää, kun sen jalkopäästään löytää!:cool:

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heh Heh!

Ja nyt kun joku tietämätön näkee jo märkiä unia päästä jalkopäässään, niin hah hah!. Siinähän sitä riittää yllätystä, kun "pää" ei teekkään sitä mitä ovat kuvitelleet :)

Terveisin,
Taz#24 + kaksi pulloa (brändin hyväksymää) punkkua

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ihan vaan...

...kaikille kunnon ÄTPPOMK-sotilaille (esim. Senior, Taz#24) tiedoksi; "Päät" eivät tule loppumaan kesken...!

Olen ottanut jo yhteyttä paikallisiin "Macellaio'hin" ja varmaa on, että toimitukset pelittävät tarpeista huolimatta!

Terv. jäsenkirjanpitoluottamustoimivastaava salamin luvatusta maasta.

Carlos: Exactly!

Edit: no...

Viimeksi muokattu:

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Ihan vaan...

Viestin lähetti Risa
"Päät" eivät tule loppumaan kesken...!

Joo, me pidetään siitä huolta! Mä voin ihan vapaaehtoisesti ryhtyä ÄTPPOMK-klubin viralliseksi päätoimittajaksi!!! Miten on? Kelpaako tällainen itsenimitys? Huumorihan on aina hyvästä :cool:

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Re: Ihan vaan...

Viestin lähetti Taz#24

Joo, me pidetään siitä huolta! Mä voin ihan vapaaehtoisesti ryhtyä ÄTPPOMK-klubin viralliseksi päätoimittajaksi!!! Miten on? Kelpaako tällainen itsenimitys? Huumorihan on aina hyvästä :cool:

Minun puolesta... "Va bene!"

Odotellaan JK:n vahvistusta ja päivitetään titteli jäsenkirjanpitoon sen tultua! ;)

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
ÄTPPOMK:n laiva lähti satamasta jo aikoja sitten eikä siitä enää poistuta kuin yli laidan tai kölin ali. Ymmärrän hyvin HIFK -fanien turhautumisen, mutta ei kannata hätiköiden sanoa tai tehdä mitään, minkä seurauksena menettää ÄTPPOMK -luottamuksensa. Ja kuten aiemmin on todettu, Pentin toimintaa saa kritisoida, mutta Penttiä ei tönitä.

Terveisiä muuten Kopiovastaavalta, joka oli länsinaapurissamme valvomassa mahdollisia tönimisiä Lenny Kravitzin keikalla. Kunnon jäsenen tavoin Kopiovastaava varmisti heti kättelyssä, että hotellihuoneessa on fööni. Ja eiköhän laivalta pari lavaa Koffia tartu mukaan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Heti kun poistun vähäksi aikaa paikkakunnalta niin alkaa hillitön hevosenpäitten jakelu! Mutta muistakaa että ainakaan niihin KOFFIN KALJAVANKKURIHEVOSIIN EI KOSKETA! Minä voin teille faksata muutaman härän pään sarvineen, ettei pollet pääse loppumaan tyystin... eikös tuollainen sarvipää aja saman asian, ainakin melkein. Kummisetä-leffaskin käyttettiin sitä hevoista VAIN sen takia, kun se tietty tyyppi sattui olemaan hevoisenkasvattaja....

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Heti kun poistun vähäksi aikaa paikkakunnalta niin alkaa hillitön hevosenpäitten jakelu! Mutta muistakaa että ainakaan niihin KOFFIN KALJAVANKKURIHEVOSIIN EI KOSKETA! Minä voin teille faksata muutaman härän pään sarvineen, ettei pollet pääse loppumaan tyystin... eikös tuollainen sarvipää aja saman asian, ainakin melkein. Kummisetä-leffaskin käyttettiin sitä hevoista VAIN sen takia, kun se tietty tyyppi sattui olemaan hevoisenkasvattaja....

Totta mooses, pistä tulemaan vaan. Onhan ne tönimiset joskus niin törkeitä, että kuvaavin olisi lähettää aasin pää.

Vankkurihepat on seiffissä, nou hätä.

Hevosenpäällä toki saattaa kuitenkin olla paras pelote:cool:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Senior

Totta mooses, pistä tulemaan vaan. Onhan ne tönimiset joskus niin törkeitä, että kuvaavin olisi lähettää aasin pää.

Kannatettava idea mutta oikeastaan aasinpään voisi laittaa sellaiselle tönijälle jonka tönimisessä ei ole ollut todellakaan munaa vaan se on ollut epämääräistä ja kenties jopa surkuhupaisaa tuhertamista... aasille aasinpää varoitukseksi!

Ja, ensimmäinen laivalastillinen aaseja on jo laivattu Suomeen ÄTPPOMK'n käyttöön.

Terv.
Pätevöitynyt lihanpolttomerkitsijä & seivästys ja mestausalan ammattilainen vuosisatojen ajan vlad.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Kallion kuulumiset (+ pari hevosenpäätä)

Viestin lähetti Taz#24
Ja jottei vain unohtu, niin todetaan tässä välissä heti, että Kalliossa on ollut ehkä jopa liiankin hiljaista. Ei mitään havaintoja HIFK:stä, Pentistä, Brändistä tai yleensäkään mistään. Olenko ainoa Kalliossa budjaava ÄTPPOMK-lainen?

Itseäni lainaten jokunen sivu taaksepäin;

Poimittu ketjusta "Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti Taz#24

Olen kuitenkin kotiutunut jo jonkin aikaa sitten takaisin kotikonnuilleni, joten suorittan myös mielelläni vakituisia vahtivuoroja Helsingin Kallion baareissa ja tarpeen tullen raportoin mitä pikimmiten tuohon 24H-ketjuun.

--------------------------------------------------------------------------------

Kallio siis taatusti turvattu tönimisiltä!

Itsekin aukioloaikojen sallimissa puitteissa valvon tauotta Kallion baarit mahdollisien invaasioiden varalta.

Olisko baarijako kuitenkin paikallaan? Etäisyys Ysipalosta Bravadoon on kuitenkin melkoinen...

Joten no hätä, Kalion osasto siis ERITTÄIN hyvin hallussa! Tosin yhä vastausta työnjakoon kaipaillen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy