Juu, Isaksson, asiaveikko, kritisoi Penttiä ja on muistettava, että Isaksson ei ole ÄTPPOMK:n jäsen, joten hänen tönimisensä on tavallaan haasteenomaisesti heitettynä vakavaa. Jopa kunnioitettavaa.
ÄTPPOMK tukee ja kannustaa Penttismiä ns. elämäntapana. Tähän kuuluvat mm. diplomaattinen taidottomuus, kovaäänisyys, purkan jauhaminen, Koffin vetäminen, sikarit, konjakki, viski takatukan pitäminen vielä 50-v iässäkin ja muutenkin kaikkinainen oman tien kulkeminen. Penttismi on individualismia parhaimmillaan: ajatelkoon muut mitä ajattelee, mutta minä teen niinkuin minua huvittaa.
Se, että Pentti tässä sivussa toimii erään jääkiekkojoukkueen toimitusjohtajana, on paljon pienempi pointti. Olemme kuitenkin ylpeitä siitä, että joukkue on HIFK, jonne tällainen värikkyys ja särmikkyys sopivat kuin nenä päähän.
Kerhomme puolustaa Penttismiä ja P.Matikaisen koskemattomuutta nimenomaan tällä saralla. Jos joku tulee jonnekin ketjuun morkkaamaan Pentin hiusmuotia, on se paljon vakavampi asia ÄTPPOMK:n kannalta kuin se, että Pentin pelaajavalintoja kritisoidaan.
Jossain viestissä jo hakkasin kiveen tällaisen periaatteen:
"Pentin pelaajavalintoja saa kritisoida, jos välttämättä haluaa, mutta itse Penttiä ei saa siinä yhteydessä töniä. Penttiys on elämää ja siten jääkiekkoakin suurempi asia" Tämän ovat ÄTPPOMK:n jäsenet sydänverellään vannoneet...
Joten, keskustelu pelaajista jatkukoon vapaasti, totta mooses. Vastasinkin juuri Isakssonille heittämällä pöytään kolme HIFKin kannalta arvokalaa, jotka Pentti on kalastanut.