ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 629
  • 2 492

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt ei ole ollut ÄTPPOMK valppaana, HIFK 2002 -2003 ketjussa on selkeää Pentin tönimistä lakanagaten ja klubituolien tiimoilta!

Onkos ÄTPPOMK -klubi vielä elossa vai onko viimeaikaiset Pentteilyt ravistelleet klubin perusteita niin pahoin että klubi vaietaan vähin äänin kuoliaaksi...? :confused:

JanJ

Jäsen
Kävin auditoimassa Tukholman pentintönimistilanteen, ja huomasin että asia on kunnossa.
Paikallisessa yrityksessä oli jopa työntekijä, jonka sukunimi oli Pentti. Ja hän ei ollut lainkaan tönityn oloinen.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Iceman: Ei huolta. Klubi jatkaa elämäänsä. Kävin juuri vuokraamassa videon nimeltä "Pelon (=Pentin) ilmapiiri". Huh! Tosi tylsää, kukaan ei edes töni. Kaikki ovat kesälomalla...

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti JHag
Iceman: Ei huolta. Klubi jatkaa elämäänsä. Kävin juuri vuokraamassa videon nimeltä "Pelon (=Pentin) ilmapiiri". Huh! Tosi tylsää, kukaan ei edes töni. Kaikki ovat kesälomalla...

No minä voin sparrata! Silloin tällöin kevyt tönäisy jossain ketjussa. Ettehän te ole valmiita syksyllä jos koko kesä menee ilman treeniä....

Ja sparrikaveria ei sitten saa lyödä liian kovaa!! ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Iceman

No minä voin sparrata! Silloin tällöin kevyt tönäisy jossain ketjussa. Ettehän te ole valmiita syksyllä jos koko kesä menee ilman treeniä....

Ja sparrikaveria ei sitten saa lyödä liian kovaa!! ;)

No mutta tämähän käy. Voit sitten lisätä Tony Halmeen tapaan cv:hesi mestarien sparraajana toimimisen! Ties vaikka pääsisit Extreme Duudsoneihin tai jopa Lauri Harjolan leffoihin stunttaamaan.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti JHag
Kävin juuri vuokraamassa videon nimeltä "Pelon (=Pentin) ilmapiiri". Huh!
Voih, itse kävin kattomassa filkan teatterissa, mitäköhän päässäni liikkui? :confused: John "fatdancer" Travolta ei edes tanssi kertaakaan tässä keskinkertaisessa tv-leffamaisessa 1,5- tuntisessa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ajattelin vaan kysäistä, että onko Simicekin polvien parjaaminen kerhonne mustalla listalla? Tällaista on ilmassa, ja ennen kuin mahdollisesti liityn joukkoon sankkaan, niin varmistan tällä tavoin oman turvallisuuteni...

ÄTPPOMK - Suomen jääkiekkoskenen helvetin enkelit

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Ajattelin vaan kysäistä, että onko Simicekin polvien parjaaminen kerhonne mustalla listalla? Tällaista on ilmassa, ja ennen kuin mahdollisesti liityn joukkoon sankkaan, niin varmistan tällä tavoin oman turvallisuuteni...

ÄTPPOMK - Suomen jääkiekkoskenen helvetin enkelit

Tottahan tiedämme, ettei Simillä ole enää moneen vuoteen ollut koko polvilumpioita. sääri- ja reisiluu duunataan matseihin erkalla nippuun. Ei mikään uutinen, eikä liity Penaan mitenkään. Korkeintaan siten, että Pena 'penaili' sainatessaan sopparin.

Näin rivijäsenenä otan tuon helvetin enkeli -vertauksen rispektillä vastaan. Johtokunta: miten liivisuunnittelu voi?:cool:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No, aika helvetinmoisia me kyllä ollaan. Jos Pena on tehnyt sopparin, vaikka miehellä on polvien paikalla legopalikat, niin sehän on niin typerää....että se on kunnon penailua. Vittu, mä palkkaan sut, kukaan muu ei tajua mitään, käytä käsiäs enemmän, mä hommaan liikettä sun ympärille

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylös ja kiitokset jäsenkirjanpitovastaavalle Risalle, jolta tuli Excel-muotoinen TÄYDELLINEN jäsenluettelo. Mielenkiintoista luettavaa. Johtokunta on säilönyt luettelon kassakaappiin ja harkitsee uusien jäsenien ottamista aikaisintaan ensi syksynä.
Tämä originaali jäsenluettelo lienee Nooan arkin veroinen keräilyharvinaisuus jo noin sadan vuoden päästä.

So far ÄTPPOMK:ssa on johtokunta mukaanluettuna 96 jäsentä, jotka jakautuvat suosikkijoukkueidensa mukaan jaoteltuina seuraavasti:

HIFK 59
Jokerit 10
Tappara 6
HPK 4
Ässät 4
Kärpät 3
TPS 3
Blues 1
Ilves 1
Jyp 1
Sapko 1
Sport 1

ei suosikkia 2

TOTAL 96
-------------

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei yhtään Lukko- eikä Pelikaaniheeboa? Onko Lahdessa ja Raumalla liian korkea huumorintaju vai liian matala, jään pohtimaan. Sitä, etteikö kiinnostaisi, en nimittäin usko. Vahtikoiraosastomme Felix lienee myös noteerattu koko luettelossa. Tuohan Felix eläimellistä pelotetta Klubiin, no doubt! Toivottavasti myös jäsenistöön kuuluu mahdollisimman monia daameja, koska silloin kiinnostukseni vain kas....

:eek: rouva! älä viitti vetää siitä korvasta niin kovaaaaaihh!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ylös, ylös!

Luvattoman alas tämä ketju ehtinyt vajota, tätähän voisi jo pitää hyvin lieväasteisena tönimisyrityksenä...

Rangaistuksena laiskasta kirjoittelusta ja partioinnin laiminlyömisestä ja eritoten raportoinnin laiminlyömisestä määrään itselleni seuraavaa:

50x etunojapunnerruksia.
50x vatsarutistuksia.
50x haaraperushyppyjä.
50x selkäliikkeitä.

Ja tämä sarja toistettuna viisi kertaa jonka päälle kahden tunnin tiivis vartiointi ja partiointivuoro. Eiköhän tämä riitä palauttamaan mieleeni ÄTPPOMK-partioinnin tarpeellisuuden.

vlad#16.

edit: kellon ollessa 04:50 - ei havaittavaa tönimistä millään ilmansuunnalla.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti vlad
Rangaistuksena laiskasta kirjoittelusta ja partioinnin laiminlyömisestä

Partiointia ei ole laiminlyöty vaan päinvastoin sitä on kiristetty ainakin täällä Länsi-Euroopassa World Cupin takia.

Mitään tönimisiä ei ole ollut havaittavissa, mutta pointtihan on juuri se, että kun koko kansakunta seuraa jalkapalloa, Penttiä olisi muka helppo töniä siinä kenenkään huomaamatta. Turha luulo, ei tule onnistumaan, valppaana ollaan.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua on tönitty

Kun aikanaan liityin tähän kerhoon, niin olin ensimmäinen klubin Jokeri-jäsen. Tästä syystä - täysin aiheesta - minulle luvattiin jonkinlainen erikoispalkinto/tunnustus. Mitään ei ole kuulunut, vaikka olen kaksin käsin haravoinut informaatiovirtaa ja käräytellyt tönijöitä, lähettänyt heille vieläpä kaiken aikaa paskamaisia yksityisviestejä ja koittanut välillä puristaa sormiani nyrkkiinkin. (pannaanko peukalo nyrkissä kämmenen sisään, vai ulos?)

Urheasti olen välttänyt naisellisia avokämmenlyöntejä ja munille potkimisia. Ketään en ole repinyt hiuksista, enkä ole purrut käsivarteen. En ole rääpinyt, enkä nipistellyt.

Sitä vastoin olen juonut saksalaista, tislattua viiniä. Olen silittänyt paitani. En ole juonut Koffia, mutta olen säännöllisesti ostanut sitä. Tukkaanikin olen kasvattanut.

Minä - Oulussa asuva Jokeri-fani - olen tehnyt kaiken tämän ja tällä kerholla on varaa jättää lupauksensa lunastamatta. Onko tällä kerholla muutenkaan enää selkärankaa? Minun lähtökohtani on, että EI tarkoittaa EI ja Penttiä EI tönitä. Ei missään muodossa, ei suoraan, eikä kieroon. Ei näkyvästi, ei rivien välissä. Minun toleranssini on nolla.

Monilla se ei ole. Olemmeko ajautumassa tilanteeseen, jossa on aika perustaa uusi ja ehyempi - ennenkaikkea vastuullisempi ja varteenotettavampi järjestö, jolla todella on halua ja munaa puolustaa Penttiä?

Vai onko nykyjohto valmis terästämään otettaan, kantamaan vastuunsa, innostamaan muita ja pitämään lupauksensa? Odotan vastausta.

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
En ano jäsenyyttä

Mutta en myöskään näe mitään syytä, miksi jonkun pitäisi potkia päähän tuota ah niin kovin sympaattista, Kamerunin jalkapallomaajoukkueen saksalaista Schäfer-nimistä valmentajaa erehdyttävästi muistuttavaa Takatukka-Penttiä.

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tönimistä havaittavissa

Näin jalkapallon MM-kisojen aikana on muutama pieni seikka pistänyt silmään ja nämä alkavat lähennellä tönimistä. Risuja sataa Espanjan ja Brasilian suuntaan. En tiedä, että kenen vastuulla nämä alueet ovat, mutta molempien mainittujen maiden joukkueiden kokoajat ovat harrasteneet tönimistä.

Vai miten selitätte sen, että mm. FC Porton brasilialainen kärkipelaaja Pena voidaan jättää pois maajoukkueesta. Tämä on mielestäni selvää tönimistä.

Toinen huutava vääryys on S.S.Lazion espanjalaisen keskikenttäpelaajan Ivan de la Penan pois jättäminen Etelä-Korean ja Japanin kisoista.

Toisaalta tönimiseksi voisi myöskin laskea molempien kyseisten pelaajien käyttämä kampaus. Tuollaisella nimellä varustettu pelaaja ei yksinkertaisesti voi olla kalju, takatukka se olla pitää.

Ehkäpä sitä jäsenmäärää pitäisi kuitenkin kasvattaa. Näiden laitaseutujen valvonta näyttää olevan retuperällä.

StevieY

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oiva: Malta mielesi. Niinkuin kaikki isot järjestöt, myös meidän klubimme on liikkeissään ketteryydeltään ennemminkin valtamerilaivan kuin pikku peräpaatin luokkaa. Valmistelemme pientä kesään liittyvää toimenpidettä, josta tiedotamme aikanaan. Siinä yhteydessä sinun muistamisesi otetaan huomioon. Aikaahan se muun kesähässäköinnin ohessa ottaa, mutta dinosaurukseen voi aina luottaa.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti JHag
Ylös ja kiitokset jäsenkirjanpitovastaavalle Risalle, jolta tuli Excel-muotoinen TÄYDELLINEN jäsenluettelo. Mielenkiintoista luettavaa. Johtokunta on säilönyt luettelon kassakaappiin ja harkitsee uusien jäsenien ottamista aikaisintaan ensi syksynä.
Tämä originaali jäsenluettelo lienee Nooan arkin veroinen keräilyharvinaisuus jo noin sadan vuoden päästä.

So far ÄTPPOMK:ssa on johtokunta mukaanluettuna 96 jäsentä, jotka jakautuvat suosikkijoukkueidensa mukaan jaoteltuina seuraavasti:

HIFK 59
Jokerit 10
Tappara 6
HPK 4
Ässät 4
Kärpät 3
TPS 3
Blues 1
Ilves 1
Jyp 1
Sapko 1
Sport 1

ei suosikkia 2

TOTAL 96
-------------

Pyytäisiin saada toivoa, että allekirjoittaneelle aikoinaan myönnetty ulkojäsenyys otetaan huomioon näitä tilastoja värkätessä.

Jouduin aikoinaan pidättäytymään jäsenyyshakemuksen jättämisestä oluenjuontiin liittyvien rajoitteitteni vuoksi. Arvon JHag myönsi minulle kuitenkin välittömästi ja oma-aloitteisesti ulkojäsenyyden.

Kohteliaimmin.

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Kurgan poistuu koneen ääreltä järven rannalle pentteilemään. Ensiksi suunnittelin onkivani kuusi tuntia ilman matoa ja jos ei nappaa, heitän kaverin virvelin järveen! Juhannuksena kiskaisen hirveät niitit ja viimein konttaan takaperin järveen.

Tarkkailen myös norsunmuistilla erinäisten luontokappaleiden mahdollisia penttiin kohdistuvia tönimisiä, sillä naapureita ei huvilani läheisyydessä ole. Oravat ovat sangen epäilyttäviä pikkukavereita. Ne vikisee koko ajan, muttei niitten puheestä saa mitään selvää. Myös erinaiset pöllöt saattaa yrittää painostaa mua tuijottamalla, mutta hey, nou hätä, ne ei tiedä ketä ne yrittää kouluttaa. Sitten on ne särjet... mutta ei niistä sen enempää...

Parhainta kesää kaikille meille "Penan enkeleille", kliffaa jussia ja älkäähän hukkuko tai saako puukosta, ainakaan itse. Juhannusta on keskimääräisesti ottaen mukavampi viettää elossa.

CU, lomille lops! *kaipaakin jo lomaa, ensimmäinen sellainen kahteen vuoteen*

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää penahenkistä lomaa vaan, Kurgan. Jos linnut laulavat liian lujaa, niin ammu ne.

Lapanen: Jäsenvastaava Risa on sijoittanut sinut joukkoon.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Lapanen

...Pyytäisiin saada toivoa, että allekirjoittaneelle aikoinaan myönnetty ulkojäsenyys otetaan huomioon näitä tilastoja värkätessä...

Kuten arvoisa johtokuntamme jo edellä mainitsi, kaikkinainen vapaus ja mahdollinen todellisuudesta irtautuminen on ainoastaan ja vain minun toimenkuvassani aiheuttamaa!

Johtokunnalle toimittamassani kirjanpidossa en tehnyt kummempaa erittelyä jäsenstatuksen suhteen, käytännön syistä. Mainitsin myös erikseen, että otin vapauden ja samalla vastuun listatessani sinut tietyn joukkueen kannattajakuntaan, tämä jo edes menneen kiekkopesän pohjalta R.I.P.

Kunkin jäsenen todellinen status on edelleen tarkistettavissa kerhon varsinaisen synnyttämisketjun sivulta no. 9.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, mikäli olen mielestäsi toiminut väärin ja tulen tarvittaessa julkisesti tässä ketjussa korjaamaan menettelyni asiallisin anteeksipyynnöin.

Vielä haluan korostaa, että mahdollinen virhe oli minun ja yksin minun!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Perjantai 14.6. klo21

ÄTPPOMK:n johtokunnan kokous salaisessa paikassa, Kalliossa/Sörkassa sijaitsevassa ravintolassa. Paikalle tulevat Jhag, Johannes, Senior, JanJ sekä allekirjoittanut. Puimme elämää suurempia asioita olutlasien ääressä. Pahus kun tämä kyseinen asia tuli niin yllättäen, että olisimme saaneet itse Hillokuninkaan, Pentin paikalle. No ehkä joku toinen kerta. Sen voin kuitenkin taata, että kyseisessä ravintolassa ei varmasti ilmene tönimistä.;)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Perjantai 14.6. klo21

Viestin lähetti Korak
ÄTPPOMK:n johtokunnan kokous salaisessa paikassa, Kalliossa/Sörkassa sijaitsevassa ravintolassa. Paikalle tulevat Jhag, Johannes, Senior, JanJ sekä allekirjoittanut. Puimme elämää suurempia asioita olutlasien ääressä. Pahus kun tämä kyseinen asia tuli niin yllättäen, että olisimme saaneet itse Hillokuninkaan, Pentin paikalle. No ehkä joku toinen kerta. Sen voin kuitenkin taata, että kyseisessä ravintolassa ei varmasti ilmene tönimistä.;)

Mitä pirua te siellä teette? Minä olen myös ÄTPPOMK:n johtokunnan kokouksessa salaisessa paikassa. Siitä olen varma, etten ole Kalliossa enkä Sörkassa, joten missä hemmetissä minä sitten olen? Kylmää ja valoisaa täällä kyllä on... vaikka kelli näyttää jo setien nukkumaanmenoaikaa... hups... tuossa tienvarsikyltissä näkyy lukevan Kilpisjärvi 10... no voi perkele, ja minä kun olin menossa Korsoon kummipojan synttäreille... en ota enää..

Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Perjantai 14.6. klo21

Viestin lähetti Korak

Saanko ehdottaa arvoisalle johtokunnalle, että joskus järjestettäisiin myös koko klubille kokoontuminen, viime kevään kriisikokouksen tyyliin?

En päässyt omien menojeni takia kriisikokoukseen, mutta olen erittäin kiinnostunut tapaamaan tätä samanhenkistä porukkaa IRL.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Perjantai 14.6. klo21

Viestin lähetti seeyou@jäähalli

Saanko ehdottaa arvoisalle johtokunnalle, että joskus järjestettäisiin myös koko klubille kokoontuminen, viime kevään kriisikokouksen tyyliin?

Uh! Kovia on hemmot pitämään kokouksia. UUh! Burb!
Mikäli ymmärsin, koko Klubin kokoontuminen tulee ta burb pahtumaan!

Ehkä vakavin, puhuttavin, tärkein ja ajankohtaisn kysymys, mitä koko burb uksessa keskusteltiin, oli se, että, burb, The Kerho tarvitsee selvästi puolueetoman, ammattitaitoisen ja tunnustetun selostajan. Selostajan, joka ilmentää Klubimme tunteet, kun kausi on alkanut. Selostajan, joka kouluttaa kansaa, mitä on Penailu! Miehen, joka kiistatta täyttää Klubin peruskriteerit tyylillään ja tavoillaan. Tekemisillään ja burb olemuksellaan sopii meihin kuin rintaperillinen.

Emme nähneet asiassa kahta vaihtoehtoa. No doubt! Olemme nimittäneet The Klubin The Viralliseksi The Selostajaksi The Tapio ''teen mitä haluan, muut tekee mitä kehtaa'' Suomisen!!! Tuntematta tarkemmin heebon mieltymyksiä, tapoja toimia tai feivoritteja, päätimme yksimielisesti, että He Is The Man! Valinta perustuu vaistoon. Luotamme, että olemme oikeassa. Tapi rules! burb

Tästä päätöksestä ei ole valitusoikeutta. Se, joka päätöstä arvostelee, ei tiedä mistä puhuu. Tai kirjoittaa.

Ja tämä tarina on tosi.

psta: rivijäsen Senior

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy