Re: Re: Re: tönäsin penaa
Viestin lähetti Senior
Tännehän on jo kohottajan lisäksi ilmottautunut toinen huomionkipeä kurahousu.
Ethän ole unohtanut minua? Ettehän te kaikki ole unohtaneet minua..? Myöntäkää pois vaan; teillä on tylsää ilman minua! Koko ÄTTPOMK-iltakerhonne tukehtuu omaan tehokkuuteensa!
Poliisikin olisi aivan tarpeeton, mikäli se puuttuisi joka ikiseen rötökseen. Kuka uskaltaisi vastustaa lakia ja järjestystä mikäli kiinnijääminen olisi yhtä varmaa kuin Penan säälittävä aamuföönitys... Teidänkin tulisi ottaa oppia uskollisista lainvartijoistamme ja jättää aina silloin tällöin muutama töniminen vaille maksimirangaisusta.
Itse asiassa uskoni tähän muutokseen on niin vahva, että uskaltauduin tänne leiriinne jälleen kerran siinä toivossa, että uusi, kevyempi linjanne sallisi kevyen, nöyrän poistumis....... *jää nieleskelemään viimeistä sanaa, kun huomaa kääntyessään muutaman gorillan tukkivan reitin (gorillat olivat ilmeisesti saapuneet jossain sanojen "säälittävä" ja "aamuföönitys" välillä)*
*kääntyy taas puhuakseen* Selvä, upotkaa omaan suohonne! Olkoon tappavan tehokas Systeeminne myös sellainen teille itsellenne! Mutta sanonpa vain: Teillä tulee olemaan tylsää! *huutaa vielä tyrmien uumenista gorillojen raahatessa Optimistia syvemmälle loputtomilta tuntuvien sellirivien välistä*