ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 617
  • 2 492

JanJ

Jäsen
Voxmox tönii Penaa!
Törkeää pilkkaa vastaajaviestin muodossa tarjolla.
Kuunnelkaa vaikka.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
Voxmox tönii Penaa!
Törkeää pilkkaa vastaajaviestin muodossa tarjolla.
Kuunnelkaa vaikka.

Jumaleissön. Onneksi on winamp kadonnut tästä läppäristä, mutta ottaisin mielelläni näytteen mp3 -muodossa, jos mahdollista?

JanJ

Jäsen
Tuolla se on wave-filenä vain,
kyllä sen pitäis aueta ihan Windowsin omilla playereillä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JanJ
Tuolla se on wave-filenä vain,
kyllä sen pitäis aueta ihan Windowsin omilla playereillä.

Läppärini on ns. sekaisin..........ei tunnista waveja, kaikki muut formaatit kyllä. Olen nimittäin ottanut tilaa saadakseni sen winampin veks, nero kun olen

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Rakkaat ÄTPPOMK:laiset

En pysty valvomaan maissa tapahtuvaa mahdollista tönimistä enää klo 16 jälkeen, joten itse olen laivalla todella tarkkana. Ja tiedän, että pystyn nukkumaan (lue:sammumaan) yöni rauhallisesti, koska TE rakkaat ÄTPPOMK:laiset pidätte huolta täällä, niin minun on hyvä palata kotiin, sitten joskus viikonlopun aikana;)

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jhag

Pakkaa nyt tavarasi, passisi tarvittaessa hammasharjakin. Yksi A-luokan paikka olisi vapaana. Joo, joo, mä tiedän, että vaimosi ei ehkä tykkää, mutta mä voin sitten selittää sille....hop hop hop hop, toimintaa!!!;)

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Meillä on täällä Tampereella Rokki-Pena , nimen synnystä en nyt viitsi kertoa mutta erotukseksi Rokki-Penaan voitaisiinko teidän Penaanne kutsu Viski-Penaksi tai Brändi-Penaksi , olisi tuo nimen syntyprosessi hiukan samanlainenkin sitten ?
Muutoin sekaantumismahdollisuus olisi melkoinen.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Jhag

Viestin lähetti Korak
Pakkaa nyt tavarasi, passisi tarvittaessa hammasharjakin. Yksi A-luokan paikka olisi vapaana. Joo, joo, mä tiedän, että vaimosi ei ehkä tykkää, mutta mä voin sitten selittää sille....hop hop hop hop, toimintaa!!!;)

Herrasmies pesee hampaansa viskillä risteilyolosuhteissa, mutta no can do.......asiareissua kuitenkin!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Korak!

Me valvomme puolestasi niin ettei mikään taivaan alla muutu reissusi aikana. Ollos huoleti ja vietä riemukas sammumiseen päättyvä reissu laivalla mutta varo eksymästä laivan reelingin väärälle puolen, mikäli kuitenkin tällainen onnettomuus on mahdollinen lienee parasta, että teet ennen reissua itsellesi pelastusliivit Koff-tölkeistä.

ÄTPPOMK rules!

vlad#16.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Jhag

Viestin lähetti JHag

Herrasmies pesee hampaansa viskillä risteilyolosuhteissa, mutta no can do.......asiareissua kuitenkin!

Damn, olisimme voineet jakaa vahtivuorot tyyrpuurin ja paapuurin välillä. Toinen puoli sinun, toinen minun;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pientä v*ttuilun sävyä havaittavissa ei itse Penttiä, vaan klubia kohtaan "Star Wars: Episode II"-ketjussa. Ei hälyttävää, joskin antennit nostettu entistäkin korkeammalle varmuuden vuoksi.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Olihan klubin kuningasajatus ettei Penttiä ( siis viski- ) saa töniä joten jatkumona on tietenkin että itse klubia saa töniä kunhan ei töni itse Penttiä ( brändi- ) . Onko nyt niin ettei klubiakaan saa töniä ? Kohta ei saa edes hifk:ta töniä , tuhmaa.
Olisi se töniminen kivaa , jos edes jotakin saisi töniä.
Töniminen kunniaan !

Jet-Ace

Jäsen
Vanhan Stasi-perinteen ja DDR-hallin kautta käräytän itseni.

Jet Ace vertasi Suzy Quatro-ketjussa P. Matikaisen ulkonäköä Gary Glitterin vastaavaan. Paras ehtiä ennen kuin joku muu ehtii ennen. Gary on kuulemma raivoissaan.

Edit: Toivon kuitenkin selviäväni vähällä. Sopisiko 20 kertaa "Pena meidän, joka olet hallissa. Sillä sinun on faksi, Hifki ja kunnia toimistossa ja DDR:ssa."

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jet Ace
Vanhan Stasi-perinteen ja DDR-hallin kautta käräytän itseni.

Jet Ace vertasi Suzy Quatro-ketjussa P. Matikaisen ulkonäköä Gary Glitterin vastaavaan. Paras ehtiä ennen kuin joku muu ehtii ennen. Gary on kuulemma raivoissaan.

Edit: Toivon kuitenkin selviäväni vähällä. Sopisiko 20 kertaa "Pena meidän, joka olet hallissa. Sillä sinun on faksi, Hifki ja kunnia toimistossa ja DDR:ssa."

>>> Menit sitten viemään senkin ilon että saisi käräyttää turkulaisen... prkl... eikä tuo rangaistus riitä alkuunkaan. Lisää siihen nyt ainakin ensin 40 etunojapunnerrusta ja iltakävely Helsingin rautatieasemalla TPS:n pelipaidassa...

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Predator

>>> Menit sitten viemään senkin ilon että saisi käräyttää turkulaisen... prkl... eikä tuo rangaistus riitä alkuunkaan. Lisää siihen nyt ainakin ensin 40 etunojapunnerrusta ja iltakävely Helsingin rautatieasemalla TPS:n pelipaidassa...

Kiitos. Pistän heti maanantaina sihteerin töihin.

kohottaja

Jäsen
tönäsin penaa

Tossa Stockalla vaateosastolla oli ryysistä ja kääntyessäni kynnärpääni kolahti melkoisen kovaa pehmeähköön vatsaan. Ja kukas se siinä. Pena! Asiaan kuului tietysti kohtelias toteamus "Oho!".

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: tönäsin penaa

Viestin lähetti kohottaja
Tossa Stockalla vaateosastolla oli ryysistä ja kääntyessäni kynnärpääni kolahti melkoisen kovaa pehmeähköön vatsaan. Ja kukas se siinä. Pena! Asiaan kuului tietysti kohtelias toteamus "Oho!".

pena stockalla...:eek: vielä vaateosastolla siis oikeesti? mitä se siellä teki eikse hommaa kledjunsa yleensä uff:ltä,kirppikseltä tai äiti käy ostaa sille löytexsistä silverdollarin farkut

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: tönäsin penaa

Viestin lähetti Lukkolainen

pena stockalla...:eek: vielä vaateosastolla siis oikeesti? mitä se siellä teki eikse hommaa kledjunsa yleensä uff:ltä,kirppikseltä tai äiti käy ostaa sille löytexsistä silverdollarin farkut

Tännehän on jo kohottajan lisäksi ilmottautunut toinen huomionkipeä kurahousu. Meinasin ihan tikahtua nauruun näppärän viestisi takia. Ettet olisi joku valtakunnan eturivin koomikko?
:o

Kauan muuten meni sen tekemiseen? Ei kai ihan hetkessä syntynyt. Toisilla vaan on huumori geeneissä. Voi tsiisus!

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Re: tönäsin penaa

Viestin lähetti Senior

Tännehän on jo kohottajan lisäksi ilmottautunut toinen huomionkipeä kurahousu. Meinasin ihan tikahtua nauruun näppärän viestisi takia. Ettet olisi joku valtakunnan eturivin koomikko?
:o

Kauan muuten meni sen tekemiseen? Ei kai ihan hetkessä syntynyt. Toisilla vaan on huumori geeneissä. Voi tsiisus!

jos totta puhutaan nii toi huono juttu munkin mielestä oli kattos pakko vaan kirjottaa jotain oli vaan tekemisen puute.oli siinä sen verran jotain että sääs kuittasit takas.kyllähän toi johonki lukiohuumori miäheen voi iskeä.ei toi sun vastaus viestikään mikää herkkupala ollu meinasin kans tikahtua nauruun kun luin viestis joten se siitä.ihan hyvän kuitin heitit :)

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: Re: Re: tönäsin penaa

Viestin lähetti Senior

Tännehän on jo kohottajan lisäksi ilmottautunut toinen huomionkipeä kurahousu.

Ethän ole unohtanut minua? Ettehän te kaikki ole unohtaneet minua..? Myöntäkää pois vaan; teillä on tylsää ilman minua! Koko ÄTTPOMK-iltakerhonne tukehtuu omaan tehokkuuteensa!

Poliisikin olisi aivan tarpeeton, mikäli se puuttuisi joka ikiseen rötökseen. Kuka uskaltaisi vastustaa lakia ja järjestystä mikäli kiinnijääminen olisi yhtä varmaa kuin Penan säälittävä aamuföönitys... Teidänkin tulisi ottaa oppia uskollisista lainvartijoistamme ja jättää aina silloin tällöin muutama töniminen vaille maksimirangaisusta.

Itse asiassa uskoni tähän muutokseen on niin vahva, että uskaltauduin tänne leiriinne jälleen kerran siinä toivossa, että uusi, kevyempi linjanne sallisi kevyen, nöyrän poistumis....... *jää nieleskelemään viimeistä sanaa, kun huomaa kääntyessään muutaman gorillan tukkivan reitin (gorillat olivat ilmeisesti saapuneet jossain sanojen "säälittävä" ja "aamuföönitys" välillä)*

*kääntyy taas puhuakseen* Selvä, upotkaa omaan suohonne! Olkoon tappavan tehokas Systeeminne myös sellainen teille itsellenne! Mutta sanonpa vain: Teillä tulee olemaan tylsää! *huutaa vielä tyrmien uumenista gorillojen raahatessa Optimistia syvemmälle loputtomilta tuntuvien sellirivien välistä*

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dear Optimisti from Tampester...

Linjamme ei ole, eikä tule hiukkaakaan höllentymään... PÄINVASTOIN!
Johtokunnan jäsenet ovat iltalukemisinaan ahmineet läpi kaikki Judge Dredd-sarjisalbumit... joten niistä olemme oppimme ottaneet.
Tästä päivämäärästä lähtien johtokunnan jäsenet ovat saneet uudet arvonimet. Ja merkkinä tästä meille kaikille laitetaan PENA-FOREVER tatska sydämenpuoleiseen pakaraan. Tatuointi suoritetaan kuumennetulla karjanmerkitsemisraudalla, ja VAPAAEHTOISET TATSKAN POLTTAJAT VOIVAT ILMOITTAUTUA TÄSSÄ KETJUSSA NYT HETI TÄMÄN VIESTIN JÄLKEEN. Siis VIISI ensimmäistä ilmoittautunutta pääsevät korventamaan johtokunnan lihaa.

Ai niin, ne johtokunnan uudet arvonimet:

- Judge JHag
- Judge Brewer
- Judge Korak
- Judge Johannes
- Judge Predator

... ja kunniajäsenenä Judge Janina...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin... tämähän pitäisi olla itsestään selvyys, mutta sanotaan nyt kumminkin, että JANINAN IHOON EI KOSKETA! Muuten saatte kyllä nauttia käristyvän silavan aromeista...

PS: Se joka minua pääsee grillaamaan, niin suosittelen mukaan hyppysellisen valkosipulia, hiukan curryä ja muutama ropahdus karkeata merisuolaa... se on siinä!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Heilutan kättä innoissani, huomatkaa minut!

Haluni on kova päästä korventamaan johtokunnan lihaa. Osaamiseni on vankalla pohjalla, olenhan minä monasti korventanut lihaa mitä moninaisimmissa tilanteissa.

Tarpeen vaatiessa voin esittää poltinraudankäsittelijän arvostetun diplomin joka myönnettiin minulle vuosia sitten Texasin Karjankasvattajien toimesta, samoin Suurtenjärvien Karjankasvattajat ovat myöntäneet minulle diplomin jonka sain suoriuduttuani vaativasta poltinraudankäsittelijän erikoiskurssiosta.

vlad#16.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy