Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 549 049
  • 2 180

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Jes, kolme pilettiä lavvantaille!

Tuntuu, että irtoliput oli myynnissä 2-3 minuuttia. Oli lippuja sitten olemassa kuinka vähän tahansa, revittiin ne netistä tai ärrätädeiltä äärettömän nopeasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitä veikkaatte, paljonko lippuja olisi mennyt, jos tilaa olisi hallissa enemmän?

Itse veikkaan, että kyllä joku 10 000 ihmisen saapuminen hallille olisi ainakin täysin mahdollista.
 

motamoro

Jäsen
Minä kun luulin olevani fiksu että haen liput lauantaille täältä päin maailmaa missä ei jonoja ole.. noh, eipä niitä yksittäislippuja ollut sitten vapautunut ainoatakaan myyntiin, kun 11:55 olin Hämeenlinnan Citymarketin lippupisteellä niitä kyselemässä. Ilmeisesti homma menee sitten jotenkin järjestelmäkohtaisesti, en tiedä..

Vähän harmittaa, kuka tietää (or dares to dream) millaiset panokset lauantain pelissä jo saattaa olla. Mutta ei voi mitään..

Turun Itäharjun Prismalta isä sai ostettua pari seisomalippua pari minuuttia vaille 12. Myyjät jutteli, että seisomalippuja oli jo saanut pidemmän aikaa (Turussa 67-klubin etuoikeus kaikilla käytössä? :D), mutta istumalippuja ei vielä ollut tarjonnassa. Tosin tuohon aikaan ne istumaliput olivat kuulemma jo loppuneet ennen aikojaan. Jonossa oli edellä kuulemma monia, jotka odottivat istumalippuja, sen kun olisivat sitten tienneet, että ne ovat loppu niin olisivat varmaan ostaneet seisomaliputkin kenties?

Itse tuskailin noihin aikoihin ennen iloista "Liput saatu!"-puhelua vaasalaisella R-kioskilla, tapahtumanumero oli tiedossa, mutta myyjänä oli Harjoittelija-nimikyltillä koristeltu neitokainen, eikä kuulemma osannut konetta käyttää juuri yhtään. Hyvä ettei jäänyt tuon kortin varaan paikalle pääsy.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Joo-o, itse jäin myös ilman lippua. Kolmella koneella yritettiin yhtäaikasesti, ja oltiin heti 12.00 täpinöissään varaamassa. Miten nuo istumaliput ylipäätään myydään? Onko niitä edes mahdollisuutta saada noihin finaalipeleihin tällainen normaalijamppa, jolla ei oo mitään klub - tai muita etuja? Jos jollakin löytyy istumapaikkalippu, eikä jostain syystä pääse paikalle, ostaisin mielelläni. 15v olen ässäfanina kilvoitellut oulusta käsin, ja vuosien aikana saanut paljon kuraa niskaan. Nyt olisi ollut oiva tilaisuus sulkea ympyrä, ja olla seuraamassa ässien tietä kohti mestaruutta.
 

Polovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jes, kolme pilettiä lavvantaille!

Tuntuu, että irtoliput oli myynnissä 2-3 minuuttia. Oli lippuja sitten olemassa kuinka vähän tahansa, revittiin ne netistä tai ärrätädeiltä äärettömän nopeasti.

Jyväskylän Sokokselta sain omani klo 11.57 ja ilman jonoja. Epäreilua esim. Porissa jonottaville? Kyllä. Haittaako minua? Ei.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Satakunnan kansa kirjoittaa, että liput menivät parissa minuutissa. FINAALIHUUMA päällä!
 

Tuamas

Jäsen
Joo-o, itse jäin myös ilman lippua. Kolmella koneella yritettiin yhtäaikasesti, ja oltiin heti 12.00 täpinöissään varaamassa. Miten nuo istumaliput ylipäätään myydään? Onko niitä edes mahdollisuutta saada noihin finaalipeleihin tällainen normaalijamppa, jolla ei oo mitään klub - tai muita etuja?

Ei ole.

67-klubilaisena kävin tasaisin väliajoin tsekkaamassa istumalippujen tilannetta, myynnin alkaessa yhdeksältä lippuja oli karkeasti arvioiden kolme-neljä sataa myytävänä ja yleisen myynnin alkaessa kahdeltatoista istumalippuja oli keskiviikon peliin ehkä kymmeniä ja lauantain peliin ei yhtäkään.

Vielä kun Lippu.fi ei mahdollista lippujen varaamista, jolloin ei lippuja vapaudu yhtä paljoa kuin Lippupalvelun systeemissä, on turha toivo saada yleisestä myynnistä istumalippuja.

Ja en näe että tilanne ainakaan helpottuisi.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Ei ole.

67-klubilaisena kävin tasaisin väliajoin tsekkaamassa istumalippujen tilannetta, myynnin alkaessa yhdeksältä lippuja oli karkeasti arvioiden kolme-neljä sataa myytävänä ja yleisen myynnin alkaessa kahdeltatoista istumalippuja oli keskiviikon peliin ehkä kymmeniä ja lauantain peliin ei yhtäkään.

Vielä kun Lippu.fi ei mahdollista lippujen varaamista, jolloin ei lippuja vapaudu yhtä paljoa kuin Lippupalvelun systeemissä, on turha toivo saada yleisestä myynnistä istumalippuja.

Ja en näe että tilanne ainakaan helpottuisi.

Lippu.fi:ssä on täysin mahdollista varata lippuja. Se, että näihin tapahtumiin ei voi varata lippuja on täysin tapahtumajärjestäjän, eli Ässien päätös.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Ei finaalihuuma vaan Lippupiste. Toimii ja ei toimi. Onneksi jonotin kaverille enkä itselle.

Mikä viestisi tarkoitus on? Lippu.fi oli kyllä ruuhkautunut.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse tuli haettua Turusta Ravattulan Cittarista lippu. 3 jampaa oli ennen minua. Lippuja alettiin myydä tosin noin 10 minuuttia ennen klo 12. Kaveri hankki minulle sekä keskiviikon, että lauantain peliin 67-klubijäsenyydellään ennakkoon liput, joten pikkuveljelle piti vielä hakea erikseen.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Viimeksi muokattu:

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Nonni, kuka tunnustaa kaupittelevansa tytölle lippua? Linkki vie Huutonettiin Ke 17.4 Ässät-Tappara seisomalippu 18-21v tytölle - avoin - 0.00 - Urheilutapahtumat - Pääsyliput - Pääsyliput - Huuto.net

Komeet hinnat näyttää olevan Huutonetissä. Ei ahneudella rajaa...

Ja edelleen lauantaille olisi tarvetta lipulle, ottakee yhteyttä jos sattuu ylimääräisenä olemaan.

Näytti joku mulkero myyvän seisomaan viittä lippua 69 eeron kappalehintaan. Trokareilla on nyt ns. markkinarakoa...
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Ok, hyvä tietää.

Terveisiä vaan sinne myyntipisteelle.

En tiedä, miksi joku myyntipisteläinen erityisesti Lipppistettä puolustelisi, he kun eivät työskentele heidän palkkalistoillaan. Myyntipisteet ovat ainoastaan yhteistyökumppaneita, jotka hoitavat myymisen kuluttajille. Lipunvälitysala on maallikolle aika vaikeaselkoinen ala, joka pitää sisällään niin markkinointipalveluiden kuin lipunmyyntijärjestelmienkin kehittämistä yms.

Terveisiä vaan sinne hitsipillin äärelle :)
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo-o, itse jäin myös ilman lippua. Kolmella koneella yritettiin yhtäaikasesti, ja oltiin heti 12.00 täpinöissään varaamassa. Miten nuo istumaliput ylipäätään myydään? Onko niitä edes mahdollisuutta saada noihin finaalipeleihin tällainen normaalijamppa, jolla ei oo mitään klub - tai muita etuja? Jos jollakin löytyy istumapaikkalippu, eikä jostain syystä pääse paikalle, ostaisin mielelläni. 15v olen ässäfanina kilvoitellut oulusta käsin, ja vuosien aikana saanut paljon kuraa niskaan. Nyt olisi ollut oiva tilaisuus sulkea ympyrä, ja olla seuraamassa ässien tietä kohti mestaruutta.

Laitoin sulle yv lipuista.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pataljoonan jäsenillä on oikeus varata 1 lippu seisomakatsomoon.

Varaus on tehtävä ottelupäivänä klo12. mennessä.

Silloin vapautuu myyntiin niiden jäsenten liput, jotka ei varanneet.

Eli jokunen seisomalippu tullee vielä tajolle.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kristus, että vituttaa! Meillä kotona 4:lla koneella päivystys, Rovaniemellä yksi kaveri hyvää hyvyyttään lippupisteellä ja Lappeenrannassa toinen. Tulos: 11.57 "Olet jonossa" ja kyseisillä lippupisteillä toisella puolella valtakuntaa ei edes päässyt tapahtumaan. Heti perään jotkut saatanan runkkarit myy SATASELLA hamstraamiaan seisomakatsomon lippuja huuto.netissä. Vitun hienoa. Toivottavasti katkee verisuoni päästä, niin lakkaa vituttamasta. Yhtään matsia ei oo jäänyt katsomatta tällä kaudella ja vituttaa jos tää on eka joka jää... JOS jollakin sattuu olemaan ylimääräinen lippu tai tulee este saapua paikalle, niin MAKSAN MIELELLÄNI RUHTINAALLISEN HINNAN mistä tahansa lipusta lauantain matsiin kenelle tahansa, paitsi trokareille! -No toisaalta minunkin on turha itkeä, sillä kaikilla oli mahdollisuus liittyä 67-klubiin.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kristus, että vituttaa!-No toisaalta minunkin on turha itkeä, sillä kaikilla oli mahdollisuus liittyä 67-klubiin.

Niijust, lopeta turha itku. On ollut 67-klubia, on pleijarikausaria ja vielä finaalikorttia, mutta kun et ole hommannut noista mitään, niin voi kurjuus kun maailma potkii.
 
Viimeksi muokattu:

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan vielä tännekin, jos jollakin on ylimääräisenä 2 istumalippua perjantain finaalipeliin Tampereelle, saa lähetellä YV:tä!

edit. yksittäinen lippukin kelpaa
 
Viimeksi muokattu:

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Laitetaan vielä tännekin, jos jollakin on ylimääräisenä 2 istumalippua perjantain finaalipeliin Tampereelle, saa lähetellä YV:tä!

Joo, tuskinpa ylimääräisiä liiemmin on liikkeellä, mutta jos niin olen kans kiinnostunut parista seisomalipusta kyseiseen perjantain vääntöön. YV kiitos!
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niijust, lopeta turha itku. On ollut 67-klubia, on pleijarikausaria ja vielä finaalikorttia, mutta kun et ole hommannut noista mitään, niin voi kurjuus kun maailma potkii.

IN YOUR FACE FUCKER! =D

Auttoi itku markkinoilla, eikä ollut ollenkaan turhaa! -Kiitos palstaveljelle XX! Irtosi lippu ja vielä ihan normihintaan -hallilla tavataan lauantaina!
 

Somn

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, Ilves
Jos joltain vielä löytyy yhtä ylimääräistä lippua seisomakatsomoon keskiviikon tai lauantain peliin, niin laittakaa YV:tä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös