Minä kun luulin olevani fiksu että haen liput lauantaille täältä päin maailmaa missä ei jonoja ole.. noh, eipä niitä yksittäislippuja ollut sitten vapautunut ainoatakaan myyntiin, kun 11:55 olin Hämeenlinnan Citymarketin lippupisteellä niitä kyselemässä. Ilmeisesti homma menee sitten jotenkin järjestelmäkohtaisesti, en tiedä..
Vähän harmittaa, kuka tietää (or dares to dream) millaiset panokset lauantain pelissä jo saattaa olla. Mutta ei voi mitään..
Jes, kolme pilettiä lavvantaille!
Tuntuu, että irtoliput oli myynnissä 2-3 minuuttia. Oli lippuja sitten olemassa kuinka vähän tahansa, revittiin ne netistä tai ärrätädeiltä äärettömän nopeasti.
Joo-o, itse jäin myös ilman lippua. Kolmella koneella yritettiin yhtäaikasesti, ja oltiin heti 12.00 täpinöissään varaamassa. Miten nuo istumaliput ylipäätään myydään? Onko niitä edes mahdollisuutta saada noihin finaalipeleihin tällainen normaalijamppa, jolla ei oo mitään klub - tai muita etuja?
Satakunnan kansa kirjoittaa, että liput menivät parissa minuutissa. FINAALIHUUMA päällä!
Ei finaalihuuma vaan Lippupiste. Toimii ja ei toimi. Onneksi jonotin kaverille enkä itselle.
Ei ole.
67-klubilaisena kävin tasaisin väliajoin tsekkaamassa istumalippujen tilannetta, myynnin alkaessa yhdeksältä lippuja oli karkeasti arvioiden kolme-neljä sataa myytävänä ja yleisen myynnin alkaessa kahdeltatoista istumalippuja oli keskiviikon peliin ehkä kymmeniä ja lauantain peliin ei yhtäkään.
Vielä kun Lippu.fi ei mahdollista lippujen varaamista, jolloin ei lippuja vapaudu yhtä paljoa kuin Lippupalvelun systeemissä, on turha toivo saada yleisestä myynnistä istumalippuja.
Ja en näe että tilanne ainakaan helpottuisi.
Ei finaalihuuma vaan Lippupiste. Toimii ja ei toimi. Onneksi jonotin kaverille enkä itselle.
Lippu.fi:ssä on täysin mahdollista varata lippuja. Se, että näihin tapahtumiin ei voi varata lippuja on täysin tapahtumajärjestäjän, eli Ässien päätös.
Nonni, kuka tunnustaa kaupittelevansa tytölle lippua? Linkki vie Huutonettiin Ke 17.4 Ässät-Tappara seisomalippu 18-21v tytölle - avoin - 0.00 - Urheilutapahtumat - Pääsyliput - Pääsyliput - Huuto.net
Komeet hinnat näyttää olevan Huutonetissä. Ei ahneudella rajaa...
Ja edelleen lauantaille olisi tarvetta lipulle, ottakee yhteyttä jos sattuu ylimääräisenä olemaan.
Ok, hyvä tietää.
Terveisiä vaan sinne myyntipisteelle.
Joo-o, itse jäin myös ilman lippua. Kolmella koneella yritettiin yhtäaikasesti, ja oltiin heti 12.00 täpinöissään varaamassa. Miten nuo istumaliput ylipäätään myydään? Onko niitä edes mahdollisuutta saada noihin finaalipeleihin tällainen normaalijamppa, jolla ei oo mitään klub - tai muita etuja? Jos jollakin löytyy istumapaikkalippu, eikä jostain syystä pääse paikalle, ostaisin mielelläni. 15v olen ässäfanina kilvoitellut oulusta käsin, ja vuosien aikana saanut paljon kuraa niskaan. Nyt olisi ollut oiva tilaisuus sulkea ympyrä, ja olla seuraamassa ässien tietä kohti mestaruutta.
Kristus, että vituttaa!-No toisaalta minunkin on turha itkeä, sillä kaikilla oli mahdollisuus liittyä 67-klubiin.
Laitetaan vielä tännekin, jos jollakin on ylimääräisenä 2 istumalippua perjantain finaalipeliin Tampereelle, saa lähetellä YV:tä!
No niin, yritäs vielä! Ässien peliin voi vielä saada lippujaKristus, että vituttaa!
Niijust, lopeta turha itku. On ollut 67-klubia, on pleijarikausaria ja vielä finaalikorttia, mutta kun et ole hommannut noista mitään, niin voi kurjuus kun maailma potkii.