Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 549 084
  • 2 180

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Pataljoona, jatkoaika...

Pataringin kautta. Mulle soitettiin myös ja kun otin paketin ja yhteystietojen tarkistuksessa ilmeni että sama sähköposti osoite kuin mitä pataringille olen joskus ilmoittanut.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä sain myös samanlaisen puhelun kuin muutama yllämainittu. Oikeastaan olin vain positiivisesti yllättynyt kun tajuttuani puhuvani puhelinmyyjän kanssa kaupattava asia oli kuitenkin sellainen josta periaatteessa olisin voinut olla kiinnostunut. En kuitenkaan täkyyn tarttunut koska en asu Porissa ja vaikka kauden mittaan varmasti muutama matsi tuleekin käytyä paikanpäällä katsomassa, niin taloudellisesti tarjottu paketti ei ollut minulle hyvä. Itse kun tapaan käydä opiskelijalipulla seisomakatsomossa. Puhelun jälkeen ihmettelin myös hetken että mistä ihmeestä he ovat numeroni saaneet. En kuulu pataljoonaan, patarinkiin, klubi 67:aan (?) enkä jatkoaikaankaan ole mitään tarkempia yhteystietojani laittanut. Facebookissa saatan olla muutamalla kiekkokanavalla, että ehkäpä sitten sitä kautta ovat hankkineet numeroni.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
No, tuskin sieltä mitään kirjaa koskaan tulee. Mutta kuitenkin. Onko kenelläkään mitään hajua, nyt kun pöly on kunnolla laskeutunut ja tunteet eivät kuohu, mistä Pajuoja olisi hallunnut kirjoittaa?

E tiedä, kun en ole Pajuoja, mutta veikkaan että kaksikon Härkälä-Takko juonitteluista ensiksi mainitun saamiseksi Ässien käskijäksi.
 

rosnäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhelun jälkeen ihmettelin myös hetken että mistä ihmeestä he ovat numeroni saaneet.

Sain myös vastaavan puhelun ja pidin sitä positiivisena, vaikka lähtökohtaisesti suhtaudun puhelinmyyntiin negatiivisesti. Tuotteen pitää siis olla kunnossa, niin puhelinmyyntikään ei ärsytä. Kysyin puhelinmyyjältä, mistä yhteystietoni olivat heille tulleet ja vastaus oli: nimenne on kategoriassa enemmän kuin viisi lippua ostaneet.

Nyt näyttäisi olevan myös markkinoinnissa melkoista yritystä taistella katsojien vapaa-ajasta, erinomaista.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Patrik Parkkosen porin murre herättää kysymyksiä. :D

...et tuanoi, et...

...no meil oli krosfittii porihallil...

+ pari muuta. Hauskaa kuunneltavaa myös muutenkin. Taisi olla nuorelle pojalle tiukka paikka istua "piinapenkkiin".
 

JohnDorian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Winnipeg Jets
Tuli tässä mieleen kun illan kokoonpanossa on mukana nuori puolustaja Sulin, että mitä tapahtui Jami Laineelle? Kun mies pyöri ainakin kauden 2010-11 edustuksen ringissä ja sai pari liigapeliäkin alle, mutta viime kausi HC Satakunnassa?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvältä! Lukkoa vastaan pelin paras pelaaja ja tehoili 1+2. Pitsissä oli hieman kassalla sen 40min mitä siellä pelattiin.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Nousipa mieleeni yksi kysymys, kun tuolla Lukon puolella on Maalivahtivalmennus-ketjussa mainintaa myös Lehtosesta.

Kuka hänet korvaa ja mitä luulette/tiedätte hänen tasostaan? Edeltäväähän Porissa pidettiin ellei maan parhaana, niin ainakin lähelle sitä. Huippuahan on aina haasteellista korvata niin, ettei taso laskisi... oli se sitten kyse vaikka pelaajasta tai tässä tapauksessa mv-valmentajasta.

(sellainen huomio vielä, että itse en ota kantaa kuka on hyvä ja kuka on huono, koska minulla ei ole mitään kompetenssia arvioida ko. valmentajia, ei edes vertailla keskenään. Perustan Lehtosen hyvyyden vain porilaisten ylistäviin puheisiin)
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Lisäkysymys Lehtosesta: Joko on selvinnyt että miksi hän päätti lähteä Ässistä? Kuitenkin olisi päässyt jatkamaan yhteistyötä kahden huippulupauksen kanssa potentiaalisessa kärkijoukkueessa, mutta jostain syystä halusi jumbosijoista kamppailevaan Kerhoon koutsaamaan tolvasia ja järvisiä. Ei kai sillä nyt niin kova koti-ikävä ollut? Oliko tuo jossain huhuttu autoetu todella se suurin kynnyskysymys siirrossa?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Oliko tuo jossain huhuttu autoetu todella se suurin kynnyskysymys siirrossa?

Valitettavasti jotain tämän tyyppistä on ilmeisesti tapahtunut, Lehtonen olisi tietoni mukaan halunnut jatkaa Porissa.

Rosendahl on ainakin minulle täysin katsomaton kortti, ei varmasti korvaa Lehtosta täysin tässä vaiheesas.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Rosendahl on kuitenkin pari kautta tehnyt läheistä yhteistyötä Lehtosen kanssa, eli tietotaitoa korvaamista ajatellen on varmaankin riittävästi. Aikahan tämän näyttää, mutta en nyt ihan sitäkään usko että mikään älytön pudotus valmennuksen tasossa olisi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onko tää ässien Rosedahl jotain sukua Lukon Rosendahlin kanssa? Veljeksiä kenties?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eiks toi oo Tukiaisen Ikun biisi, niin muistelisin nimestä. Oon kännykällä netissä joten en voi kuunnella.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jep, mä kysyin sitä itse tuon videon alla, mutta sain siihen vastauksen ihan henkilökohtaisesti (en muista keneltä)...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisko joku selittää, miten on mahdollista seurata Växjön sivujen kautta löytyvästä linkistä Ässät-Växjö pelin 99 kruunun hintaan? Haen vaa sitä takaa, että kun Ässät ei itse tälläistä mahdollisuutta tarjoa mutta Växjö tarjoaa, ei käsitä... SaiPa ja Pelicans tarjoavat jo harjoitusmatsejaan netistä, miksei muualla ole yleistynyt tämä käytänö.
 

Jarsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hertat
Voisko joku selittää, miten on mahdollista seurata Växjön sivujen kautta löytyvästä linkistä Ässät-Växjö pelin 99 kruunun hintaan? Haen vaa sitä takaa, että kun Ässät ei itse tälläistä mahdollisuutta tarjoa mutta Växjö tarjoaa, ei käsitä... SaiPa ja Pelicans tarjoavat jo harjoitusmatsejaan netistä, miksei muualla ole yleistynyt tämä käytänö.

Yritin asiaa selvittää mutta en löytänyt mistään Ässät-Växjö peliä. Paljon tarjontaa näyttää VIDA Areeenalla olevan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Luvia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satakunta, Juventus
Kun selailin tuossa ässien vanhoja kokoonpanoja, niin tuli mieleen, että kukas oli se yliopisto hyökkääjä joka kävi täällä harkoissa pari kautta sitten? Olisko ollut Shirreffsin suosittelema? Kiinnostaisi miten on ura kehittynyt että onko pojasta tullut mitään. Voi olla että muistini tekee tepposet mutta vahva tunne on että joku janari olisi ainakin ollut tulossa harkkoihin. Kiitos etukäteen.
 

Luvia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satakunta, Juventus
Juu olihan se! No eipä mies ole urallaa näköjään mitenkään ihmeellinen ollut. Kiitos nimestä, mielenrauha saatu.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tarkemman tutkiskelun jälkeen, pelin näyttääkin joku LGSPORTS. Mikä liekään mutta kai sen 99 kruunua vois pulittaa.

Peli näkyy netissä, linkki löytyy ainakin Ässien sivuilta. Ihan hyvä, että tällainenkin mahdollisuus tarjotaan. Selostus on kuitenkin varmaan ruotsiksi.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Yhteistyösopimukset?

Tuli luettua taas veikkaajan sm-liiga opusta, ja monena vuonna on askarruttanut sama asia, että miten Ässien Yhteistyösopimuksista saatava tuotto on selkeästi heikompi kuin monella muulla liigajoukkueella? Onko meillä miestä, joka pelkästään hoitaisi sitä puolta, vai eikö porista vaan enempää irti saada? Ja mistä kaikesta nuo lukemat koostuu, ja onko nuo pahastikin vain arvoita, mitä veikkaaja lehdissään lukemia antaa? Eikös se kuitenkin mene aika käsikädessä, että jos saisimme enemmän hyödynnettyä ns. "sponsorirahaa" yrityksiltä, olisi se suoraan verrannollinen myös siihen, paljonko voisimme käyttää pelaajabudjettiin, ja myöskin helpommin saisimme parempia taloudellisia tuloksia kausista? Tästä enemmän tietävä valaiskoon asiasta.

Vertailuna laitan Veikkaajasta lukemiani lukuja Sm-liiga -seurojen yhteistyösopimuksista:

Jokerit: 4 046 000e (+586 000e)
Tappara: 2 750 000e (+322 000e)
Kärpät: 4 250 000e (+250 000e)
Kalpa: 2 600 000e (+100 000e)
Lukko: 3 100 000e (+100 000e)
TPS: 2 895 000e (+50 000e)
JYP: 2 600 000e (+700 000e)
HIFK: 4 150 000e (+350 000e)
Ässät: 1 789 000e (+45 500e)
Pelicans: 2 800 000e (+270 000e)
Blues: 1 550 000e (+50 000e)
HPK: 2 160 000e (+52 000e)
Saipa: 1 460 000e (+60 000e)
Ilves: 2 300 000e (-200 000e)

Eli näiden tietojen perusteella pelkästään Saipa sekä Blues saavat yhteistyösopimuksilla heikommin kuin Ässät. En tarkkaan tiedä mitä kaikkea tuohon kuuluu, mutta ihan puhtaasti meillä on jo muutaman kauden ollut joukkue, joka taistelee kärkisijoista eikä tämä kausi siihen tee poikkeusta. Voisi luulla, että se vaikuttaisi myös yhteistyökumppaneiden puolelta positiivisesti, mutta kuinka paljon noiden hankkimiseen ylipäätään satsataan?

Joku kysyi myös veikkaajan arviota runkosarjasijoituksista, niin laitoin joukkueet siihen järjestykseen.

IkuinenPata
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös