jamppa1919
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ♠Ässät♠
Pataljoona, jatkoaika...
Pataringin kautta. Mulle soitettiin myös ja kun otin paketin ja yhteystietojen tarkistuksessa ilmeni että sama sähköposti osoite kuin mitä pataringille olen joskus ilmoittanut.
Pataljoona, jatkoaika...
No, tuskin sieltä mitään kirjaa koskaan tulee. Mutta kuitenkin. Onko kenelläkään mitään hajua, nyt kun pöly on kunnolla laskeutunut ja tunteet eivät kuohu, mistä Pajuoja olisi hallunnut kirjoittaa?
Puhelun jälkeen ihmettelin myös hetken että mistä ihmeestä he ovat numeroni saaneet.
...Oliko tuo jossain huhuttu autoetu todella se suurin kynnyskysymys siirrossa?
Eiks toi oo Tukiaisen Ikun biisi, niin muistelisin nimestä. Oon kännykällä netissä joten en voi kuunnella.
Voisko joku selittää, miten on mahdollista seurata Växjön sivujen kautta löytyvästä linkistä Ässät-Växjö pelin 99 kruunun hintaan? Haen vaa sitä takaa, että kun Ässät ei itse tälläistä mahdollisuutta tarjoa mutta Växjö tarjoaa, ei käsitä... SaiPa ja Pelicans tarjoavat jo harjoitusmatsejaan netistä, miksei muualla ole yleistynyt tämä käytänö.
Yritin asiaa selvittää mutta en löytänyt mistään Ässät-Växjö peliä. Paljon tarjontaa näyttää VIDA Areeenalla olevan.
Tarkemman tutkiskelun jälkeen, pelin näyttääkin joku LGSPORTS. Mikä liekään mutta kai sen 99 kruunua vois pulittaa.