Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 548 826
  • 2 180

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Miksei voi soittaa tai laittaa s-postia?
Niinpä. Mulla todellakin toimi sähköpostin lähettäminen vallan mainiosti. Rva Mattila vielä ihan itse ehdotti, että voisi lähettää kausikortin ja laskun kotiin. Vaikka onhan se älytön vaiva lähettää huikeat kaksi sähköpostiviestiä (yksikin varmaan riittää, mikäli sanoo haluavansa kortin ja laskun kotiin) ja maksun nettipankissa.

Ei tää voi olla niin vaikeeta!
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Paljon lokaa tulee itsekin kaadettua the Parakin niskaan, mutta toi narina kausarin ostamisen vaikeudesta tuntuu vähän kohtuuttomalta.

Puhelin käteen ja soitto rva Mattilalle ja eiköhän kortti + lasku ole mahdollista saada kotiosoitteeseenkin? Tai jos luurikammosta kärsii, niin varmasti sähköpostiinkin sieltä vastataan.

Paljon on kehittämistä Ässien toimiston(kin) toiminnassa, mutta jotkut asiat kyllä vaativat hiukan omaakin ajattelua.

Kohtuuttomalta? Itse en juuri epäröi tarttua puhelimeen tai ottaa yhteyttä sähköpostilla, kun ongelmia ilmenee. Pointti ei ole tässä. Mielestäni meillä ei ole käsissä erityisen hyvä tuote, jos sen hankkimiseksi pitää nähdä ylimääräistä vaivaa. Tuotteen hankkimisen pitäisi olla helppoa ja vaivatonta, tällöin myös maksimoitaisiin se myynti. Mikäli työssäkäyville tilanne on se, että pitää yrittää sopia poikkeusjärjestelyistä puhelimitse tai sähköpostilla,

HOMMA EI TOIMI.

Markkinointipuolella sinänsä Ässät on mennyt viime vuosina reippaasti eteenpäin, mutta jos myynti ei toimi, menee markkinointiin panostettu työ hukkaan.

Yksinkertaisinta korjata nyt mainittu ongelma olisi pidentää aukioloaikoja kauden alla ainakin sillä viimeisellä viikolla. Tuotteen kannalta taas paras vaihtoehto olisi se, että kausikorttiasiat voisi hoitaa keskustassa, Mikonkadun toimiston aikoihin tuote oli tästä näkökulmasta katsottuna huomattavasti paremmassa kunnossa.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Tavallisia työssäkäyviä suomalaisia ihmisiä ne Ässien toimiston työntekijätkin ovat.

Mitä ihmeen ylimääräistä vaivaa yksi puhelinsoitto tai sähköpostin lähettäminen on? Ajallisesti varmaan siinä menee vähemmän aikaa, kuin kurvailla Ässien toimistoon ja siellä toimittaa asiansa. Ja vaikka asuisi korttelin päässä, niin enemmän aikaa siihen silti menisi kuin yhden e-mailin kirjoittamiseen.

Mun mielestä sen kausikortin hankkiminen oli nimen omaan helppoa ja vaivatonta, kun Mikkolaan ei tarvinnut mennä eikä tarvinnut miettiä toimiston aukioloaikoja.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mikäli työssäkäyville tilanne on se, että pitää yrittää sopia poikkeusjärjestelyistä puhelimitse tai sähköpostilla,

HOMMA EI TOIMI.

Mikä ihmeen poikkeusjärjestely? Voin lyödä vaikka vetoa, että vain murto-osa niistä ketkä ostavat kausikortin esim. Helsingin jäähalliin käy itse paikan päällä sen hakemassa. Itse ainakin uusin firmamme kausarit sähköpostitse, eikä vähempää voisi innostaa jos pitäisi asiaa lähteä toimittamaan keskustaan tai jäähallille.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ole ihme jos kausarimyynti takkuaa mikäli useammalla kuin yhdellä faneista on järjenkäyttö Janiz80:n tasolla. Toki tiesin osan porilaisista keksivän aina syyn olla ostamatta kausaria/kannattamatta Ässiä, mutta jotenkin tuo "toimisto ei ole auki neljän jälkeen" kuulostaa jo kaikkien aikojen rimanalitukselta.

Pitäisiköhän Ässien perustaa kausikorttien kotiinkuljetuspalvelu?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tavallisia työssäkäyviä suomalaisia ihmisiä ne Ässien toimiston työntekijätkin ovat.

Mitä ihmeen ylimääräistä vaivaa yksi puhelinsoitto tai sähköpostin lähettäminen on?

Kaikkia työssäkäyviä ei voi rinnastaa keskenään. Asiakaspalvelutyössä pitää työajat suhteuttaa tarpeen mukaan. Ei se Pori ole vielä niin pop ja kehityksen kärjessä, että jokainen potentiaalinen asiakas olisi kykenevä/halukas asioimaan netin välityksellä. Tähän viittaan sillä, että hyvä markkinointi ei toteudu täysin myyntipuolella.

Muutenkin ajatus kausarin myynnistä puhelimitse tökkii, yleensä asiakas haluaa kuitenkin nähdä vapaat paikat ja päättää sen pohjalta. Toistaiseksi ei ole www-sivujen pohjaltakaan tarjolla palvelua, jonka kautta olisi helppo tuotetta myydä. Ei kuitenkaan puhuta nyt mistään Ässä-pipon ostamisesta.

Edelleenkään puhelinsoitto ei ole minulle ongelma. Pointtini on se, että mikäli tuotetta halutaan saada myytyä kunnolla, olisi sen myynnin myöskin oltava mahdollisimman helppoa. Sähköpostin lähetteleminen ja soitteleminen ei ole myyntiä perinteisimmillään, kun sitä tehdään asiakkaan puolelta.

Onko Porissa vain yksinkertaisesti sellainen linja, että kausikorttien myynti halutaan pitää pienenä? Hyvänä kautena tämä tietysti kannattaa, koska irtolipuista saa enemmän rahaa silloin, kun yleisöä käy hyvin. Paskana kautena taas kausarimyynti tukee aika mukavasti taloutta ja tuo tiettyä turvaa ja vakautta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse ainakin uusin firmamme kausarit sähköpostitse, eikä vähempää voisi innostaa jos pitäisi asiaa lähteä toimittamaan keskustaan tai jäähallille.

Kausarin uusiminen on aika lailla eri juttu. Kun uusi asiakas haluaa ensimmäisen kausikorttinsa, helpointa sellaisen hankinta on henkilökohtaisella palvelulla joko hallilla tai muussa paikassa, joka on yleisön saavutettavissa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ole ihme jos kausarimyynti takkuaa mikäli useammalla kuin yhdellä faneista on järjenkäyttö Janiz80:n tasolla. Toki tiesin osan porilaisista keksivän aina syyn olla ostamatta kausaria/kannattamatta Ässiä, mutta jotenkin tuo "toimisto ei ole auki neljän jälkeen" kuulostaa jo kaikkien aikojen rimanalitukselta.

Pitäisiköhän Ässien perustaa kausikorttien kotiinkuljetuspalvelu?

Olen varmaan missannut sen vaiheen, jossa porilaisista tuli hetkessä moderni yhteisö, joka hoitaa kaikki hankintansa verkossa tai puhelimitse. Koko maailma elää murrosvaiheessa, jossa kaikkia palveluita ollaan pikkuhiljaa siirtämässä mahdollisimman etäälle varsinaisesta asiakaspalvelusta. Luulisi tällaisessa rupukylässä löytyvän ymmärrystä sille, että suuren maailman malli ei vielä yksinään toimi.

Itse olen kyllä tottunut järjestelemään asioita sekä netissä että puhelimitse, mutta katson tätä myynnin näkökulmasta. Ei tässä organisaatiossa pitäisi olla varaa toimintaan, missä rahan vapaaehtoinen siirtäminen firmalle ei ole mahdollisimman helppoa.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Kaikkia työssäkäyviä ei voi rinnastaa keskenään. Asiakaspalvelutyössä pitää työajat suhteuttaa tarpeen mukaan. Ei se Pori ole vielä niin pop ja kehityksen kärjessä, että jokainen potentiaalinen asiakas olisi kykenevä/halukas asioimaan netin välityksellä. Tähän viittaan sillä, että hyvä markkinointi ei toteudu täysin myyntipuolella.
Jos ei kykene asioimaan netin välityksellä, niin ottaa sen puhelimen kouraan.

Eiköhän Ässien toimistolla tehdä paljon muutakin kuin asiakaspalvelua. Jos yksi henkilö siellä pyörittääkin kausikorttihommaa, niin suurin osa porukasta pyörittää urheilujoukkuetta. Ja tuskin kukaan haluaa toimistolla olla yli 8 tuntia päivässä ihan vain sen takia, että Janiz80 haluaa tulla klo 17.40 hakemaan kausarin, kun ei halua sähköpostia lähettää.

Muutenkin ajatus kausarin myynnistä puhelimitse tökkii, yleensä asiakas haluaa kuitenkin nähdä vapaat paikat ja päättää sen pohjalta. Toistaiseksi ei ole www-sivujen pohjaltakaan tarjolla palvelua, jonka kautta olisi helppo tuotetta myydä. Ei kuitenkaan puhuta nyt mistään Ässä-pipon ostamisesta.
No jos asiakas haluaa ostaa kausikortin, niin todennäköisesti myös tietää minne haluaa. Ässien kotisivuilta näkee myös katsomokartan. Kuinka vaikeaa on sanoa, että haluaisin B4-katsomon keskeltä varata itselleni kausikortin?

Edelleenkään puhelinsoitto ei ole minulle ongelma. Pointtini on se, että mikäli tuotetta halutaan saada myytyä kunnolla, olisi sen myynnin myöskin oltava mahdollisimman helppoa. Sähköpostin lähetteleminen ja soitteleminen ei ole myyntiä perinteisimmillään, kun sitä tehdään asiakkaan puolelta.
Eikös aloite tule myös silloin asiakkaan puolelta, kun sinä menet oma-aloitteisesti parakille kysymään kausikorttia? Kuinka paljon helpommaksi sinä myynnin haluat? Eikö se ole yksinkertaista mennä sinne koneen ääreen, näpytellä sähköpostiviesti ja juoda samalla kaljaa? Helpommaksi asian tekisi vain se, että joku tulisi myymään sinun kotiovellesi sitä kausaria.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On täälläkin kyllä pahvipäitä kirjoittamassa.

Varmaan jokainen Jatkoajan kirjoittaja ehtii ja jaksaa ajella sinne Murskatielle
neljäksi korttia hakemaan, Janiz ja meikäläinen mukaan lukien. Mutta kun niitä kortteja pitäisi myydä muillekin kuin tosifaneille. Jos ei äiti itse osta, sellaisenhan voi ostaa vaikka lahjaksi kummipojalle.

Moniko "tavallinen" porilainen ylipäätään tietää, missä Ässien toimisto on? Olisko se monen sadan euron kausikortissa hirveää, jos joku Sokos ottaisi viisi euroa välistä, jos siitä hyvästä myytäisiin pari sataa korttia enemmän?

Ja kun perus-kaupan kassat joutuu nykyään tekemään töitä 23 asti sunnuntaisinkin, miten täällä viitsitään sääliä jotain 1970-luvun asiakaspalvelukulttuuriin juuttuneita ässätoimiston tyyppejä, joille olisi ihan ylitsepääsemätöntä pitää ovia auki kuuteen asti? Miten ylityöllistetyt raukat jaksavatkin, kuuteen asti...
 

Wrister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmeellistä vittuilua täällä, jos joku antaa mielestäni aiheellista palautetta. Kaikki eivät yksinkertaisesti halua/osaa asioida sähköpostitse tai puhelimitse, joten miksi näitä asiakkaita ei huomioitaisi Ässien toimesta. Eihän se vaatisi kuin pari arkipäivää viikossa istua siellä toimistolla vaikka kello kuuteen. Ja tätäkään toimintaa ei tarvitsisi toteuttaa kuin esimerkiksi kahden viikon ajan kausarimyynnin kannalta tärkeimpänä ajankohtana.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On täälläkin kyllä pahvipäitä kirjoittamassa.

Varmaan jokainen Jatkoajan kirjoittaja ehtii ja jaksaa ajella sinne Murskatielle
neljäksi korttia hakemaan, Janiz ja meikäläinen mukaan lukien. Mutta kun niitä kortteja pitäisi myydä muillekin kuin tosifaneille. Jos ei äiti itse osta, sellaisenhan voi ostaa vaikka lahjaksi kummipojalle.

Vihdoinkin joku jaksaa ilman ihme kiihkoilua lukea se pointti tuosta tekstistä. Juurikin tässä on pointtini. Totta helvetissä olen sen kausikortin joka kausi hankkinut, koska Ässät on pysyvästi osa vapaa-ajan elämääni. Mikäli taas yritetään hakea sitä optimaalista tuotetta, sen pitäisi myydä muillekin kuin tosifaneille, jotka panostavat asiaan.

Sitten meillä on hyvä tuote, kun joku täti tosiaan siellä Sternin mainitsemalla Sokoksen pisteellä ostaa kummipojalleen kortin vaikka synttärilahjaksi. Silloin saadaan niitä uusia asiakkaita, joiden hankkiminen tuntuu joidenkin mielestä olevan täysin turhaa. Tuote pitää tuoda sinne, missä ihmiset ovat. Ei se myy, jos se on siellä parakeilla, ja sen hankintaa voidaan tiedustella spontaanisti puhelimella tai sähköpostilla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Neljältä kiinni. Helvetillisellä purnaamisella olen viime kausina päässyt viisi yli sisään ostamaan kausaria. Erittäin kyseenalaista toimintaa sulkea toimisto neljältä varsinkin viimeisillä viikoilla ennen kauden alkua, kun kausarikauppa käy kuumimmillaan.

Palautetta on annettu, tuskin muutosta tulee. Aika vaikeaa on työssä käyvän noutaa kausaria ilman vapaapäiviä tai saikkua. Sen sijaan työttömille ja opiskelijoille mahdollisuus on parempi, toisaalta taas johonkin periferiaan sijoitettu toimisto vaatii oman auton, jota kyseisellä ryhmällä ei välttämättä ole aina käytössään.

Ja sitten ihmetellään ääneen, ettei kausareita oikein mene kaupaksi.

Asia mistä annat palautetta on varmasti oikea, toimiston pitäisi järjestää esimerkiksi muutama ilta viikosta, jolloin se olisi auki esim. klo 18 tai lauantaisin. Muuten kirjoituksesi on liioittelevaa ja yliampuvaa.

Ässien toimisto ei ole periferiassa vaan Porin suurimassa ostokeskuksessa, jossa käy erittäin paljon ihmisiä. Sinne on helppo tulla omalla autolla tai linja-autolla. Toisaalta netin käyttö on lisääntynyt ja tätä kautta kausikortin hankkiminen on helppoa.

Toisaalta toimiston sijainnilla tai aukiajoilla ei ole käytännön merkitystä kausikorttien myyntiin, markkinointi on se ratkaiseva juttu. Ässien kausikortin hankintaa ei tehdä mielijohteesta ja lähdetä siltä istumalta hakemaan sitä vaan se on harkinnan tulos. Tällöin ostos jää erittäin harvoin tekemättä toimiston aukioloaikojen takia.

Eli mielestäni voit antaa palautetta toimiston aukioloajoista, mutta kausikorttimyyntiin niillä ei ole merkitystä.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausikorttimyyntiin saisi itse asiassa varmaan muitakin kumppaneita, kuin sen Lippupisteen ja Sokoksen - eikö noita ole perinteisesti esimerkiksi autokaupoista ja huoltoasemilta saanut? (Miksei niitä voisi antaa kaupan päälle esimerkiksi autohankinnasta kiitokseksikin.) Kortithan eivät vie tilaa juuri mitään ja luottokorttikomission korvaaminen on Ässille pieni raha. Samalla toisi uusia asiakkaita myymälöihin ja kahviloihin.

Itse en kyllä usko Tosifanin kommenttia, että kausikorttia kaikkiin perheisiin aina vain pitkällisen harkinnan jälkeen ostetaan. Moni asiaa harkinnut voi ostoksen tehdä, kun kortti sattuu olemaan tarjolla siellä kantahuoltoasemalla. Tai kun mainos kortista tulee vastaan Sokoksen ohi kävellessä, ja tulee yht'äkkiä Heureka siitä lahjaideaksi kaksospojille tai naapurin Vesalle. Kyllä ainakin minun tulisi hankittua UrhoTV Totalin sarjakortti huomattavasti vähemmän todennäköisesti, jos se pitäisi netin sijasta hommata ajamalla autolla Jumboon Vantaalle..

Pointti kun oikeastaan on, että kausikorttien myyminen tosifaneille on aika huonoa bisnestä - nämä kun käyvät hallilla usein joka tapauksessa ja toisivat todennäköisesti enemmän rahaa irtolippuostajina. Sen sijaan urheiluturistit käyttävät takuulla enemmän rahaa lippupaketin ostaessaan.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausikorttimyyntiin saisi itse asiassa varmaan muitakin kumppaneita, kuin sen Lippupisteen ja Sokoksen - eikö noita ole perinteisesti esimerkiksi autokaupoista ja huoltoasemilta saanut? (Miksei niitä voisi antaa kaupan päälle esimerkiksi autohankinnasta kiitokseksikin.) Kortithan eivät vie tilaa juuri mitään ja luottokorttikomission korvaaminen on Ässille pieni raha. Samalla toisi uusia asiakkaita myymälöihin ja kahviloihin.

Itse en kyllä usko Tosifanin kommenttia, että kausikorttia kaikkiin perheisiin aina vain pitkällisen harkinnan jälkeen ostetaan. Moni asiaa harkinnut voi ostoksen tehdä, kun kortti sattuu olemaan tarjolla siellä kantahuoltoasemalla. Tai kun mainos kortista tulee vastaan Sokoksen ohi kävellessä, ja tulee yht'äkkiä Heureka siitä lahjaideaksi kaksospojille tai naapurin Vesalle. Kyllä ainakin minun tulisi hankittua UrhoTV Totalin sarjakortti huomattavasti vähemmän todennäköisesti, jos se pitäisi netin sijasta hommata ajamalla autolla Jumboon Vantaalle...

Kuten jokainen kausikortin hankkinut on huomannut, kortti ei ole enää vanhanmallinen muoviläpyskä, joita on laatikossa tarvittava määrä vaan se tulostetaan lippunmyyntitulostimella. Tällaisen ja tarvittavan ohjelmiston hankinta ei ole halpaa puuhaa, tästä syystä Ässätkin on ulkoistanut lipunmyyntinsä. Tuskin Lippu.fi toimittaa Rinta-Joupille tai Karjarannan Shellille näitä laitteita, jotta saadaan myytyä muutamia kausikortteja.

Kausikortti maksaa istumaan 490 - 750€ ja minusta se on valtaosalle ihmisistä sen suurunen summa, että asiaa harkitaan hetken aikaa. Aika harvassa on ne minkkiturkki mummut, jotka päättävät antaa lapsenlapsilleen 1000 - 1500€:n kausikortit lahjaksi ihan heureka periaatteella...

Netistä voi tilata Ässien kausikortit, lähetät Marja Mattilalle spostia ja saat lippusi omaan postiluukkuun.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten jokainen kausikortin hankkinut on huomannut, kortti ei ole enää vanhanmallinen muoviläpyskä, joita on laatikossa tarvittava määrä vaan se tulostetaan lippunmyyntitulostimella. Tällaisen ja tarvittavan ohjelmiston hankinta ei ole halpaa puuhaa, tästä syystä Ässätkin on ulkoistanut lipunmyyntinsä.

Joo tämä on juurikin se syy miksi kortteja saa vain toimistolta. Lippupalvelussa olisi mahdollisuus ilmeisesti näitä tehdä mutta se menee semmoseksi sählingiksi että siitä ei ole kenellekään minkäänlaista hyötyä.

Siksi Ässät toimittaa mielellään kortteja laskun kera postissa puhelimitse tai sähköpostilla tilattaessa . Tarpeeksi ajoissa liikenteessä niin tämä on se kaikkein helpoin tapa jos sattuu jonkinlaisen kotiosoitteen omistamaan. Jos tällä ei kausikorttia itselleen saa helposti niin sitten on syytä vähän miettiä päissään että vaaditaanko vähän liikoja. Kotiinkuljetukset ja kaikki kuuluu pakettiin :D
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lippupalvelussa olisi mahdollisuus ilmeisesti näitä tehdä mutta se menee semmoseksi sählingiksi että siitä ei ole kenellekään minkäänlaista hyötyä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi menee? Yksittäisessä pelissä ainakin itse netissä varatessa menee juurikin sählingiksi.

Lippupalvelun myyntipisteestä kun käy ainakin yksittäisen lipun hakemassa, saa lippunsa juuri sinne vapaista paikoista minne haluaa. Nuo nettipalvelut vaan ei toimi niin kuin nykypäivänä olettaisi(surkeita siis). Itse ainakin ymmärrän hyvin miksi joku haluaa tarkempaa tietoa siitä missä aikoo koko kautensa istua. Yhden pelin valinta nyt maailmoja kaada, mutta kyllähän se risoo jos koko kauden joutuu istumaan jossain muualla missä oli tarkoittanut.

Eikä noi 2D-viivakoodien tulostuslaitteet nykyään niin kauhean kalliita tai erikoisia ole. Tuo viivakoodihan se kortin oleellisin "osa" on.
 

AsFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitänee heittäytyä pilkunpiippaajaksi janan toiselle puolelle.
Että ei ne katsomot siellä toimistolla ole että ei sieltä nää, että onko juuri siitä jakkaralta pleksin reuna taittamassa valoa väärin, tai maalin toisella puolella tumma mainos ettei nää kiekkoa kun se lentää maaliin.
Aina pitää myyjän joustaa, jos haluaa myynnin maksimoida.

Tahtoo vaan sanoa että harvassa on ne tapaukset joissa soittamalla Ässien toimistolle ei saisi jotain kautta kausaria hankittua. Onko kukaan ees soittanu sinne ja sanonu, että miten voisin tulla toimistolta lippuni hakemaan kun ei ole aukiolo aikoina mahkujahakea ja haluan sen nimenomaan toimistolta hakea.

Ehkä tässä oli ainoa viestini tähän juttuun.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausikortti maksaa istumaan 490 - 750€ ja minusta se on valtaosalle ihmisistä sen suurunen summa, että asiaa harkitaan hetken aikaa. Aika harvassa on ne minkkiturkki mummut, jotka päättävät antaa lapsenlapsilleen 1000 - 1500€:n kausikortit lahjaksi ihan heureka periaatteella...
Lasten kausikortti maksaa 145 euroa ja aikuisten seisomakorttikin vain 300€. Ei tuossa nyt missään älyttömissä hinnoissa olla. Edelleenkin; vaikka UrhoTV:stä pelejä katsonkin, harvemmin tulisi lähdettyä Jumbosta sitä sarjalippua ostamaan.

Edit: kieltämättä väärä foorumi tälle keskustelulle; joku näppärä moderaattori voisi vaikka siirtää sinne muutosehdotuksia- tai talous-ketjuun.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lasten kausikortti maksaa 145 euroa ja aikuisten seisomakorttikin vain 300€. Ei tuossa nyt missään älyttömissä hinnoissa olla. Edelleenkin; vaikka UrhoTV:stä pelejä katsonkin, harvemmin tulisi lähdettyä Jumbosta sitä sarjalippua ostamaan.

Edit: kieltämättä väärä foorumi tälle keskustelulle; joku näppärä moderaattori voisi vaikka siirtää sinne muutosehdotuksia- tai talous-ketjuun.

No voi herran jestas, sinä puhut siis seisomakausikorteista?? Siinä olet oikeassa, että seisomakausikortteja tai -vihkoja voisi olla vaikka Maisassa myynnissä x määrä.

edit: En tiedä salliiko Lippu.fi:n sopimus tällaisen.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No voi herran jestas, sinä puhut siis seisomakausikorteista?
No kausikortti kuin kausikortti; mitä helpompi se on ostaa, sitä enemmän niitä menee kaupaksi ja sitä enemmän Ässät saa rahaa. Ei kai siitä tarvi sen enempää keskustella; toki tuotto-panostus-suhteen pitää olla jotenkin kunnossa, eli tuskin ässätoimistolle tarvitsee joka ilta pystyttää yölinjaa sitä yhtä mahdollista ostajaa vartomaan. Mutta ensi kaudella, nyt kun yritysyhteistyö on saatu kuntoon, toivottavasti panostetaan myös tähän kausikorttiostajien määrän kasvattamiseen tavalla tai toisella.

Ei tästä Kysymyksiin ja vastauksiin liittymättömästä aiheesta sen enempää, jatketaan vaikka täällä (Ässäorganisaatio ja muutostarve):
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=46608&page=19
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mikä on se sisääntulobiisi missä soi taustalla joku hälytyssireeni?

EDIT: Biisi soi ainakin Pelsu pelissä ja nyt HPK pelissä. Kuulostaa jotenkin Van Halenin Right Now:lta (muttei siinä ole sitä hälärisireeniä taustalla ja muutenkin pianonpimputusta.) Olisiko soinut Welcome to the Junglen jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä on se sisääntulobiisi missä soi taustalla joku hälytyssireeni?

EDIT: Biisi soi ainakin Pelsu pelissä ja nyt HPK pelissä. Kuulostaa jotenkin Van Halenin Right Now:lta (muttei siinä ole sitä hälärisireeniä taustalla ja muutenkin pianonpimputusta.) Olisiko soinut Welcome to the Junglen jälkeen?
Jos en nyt väärin muista niin tätä ennen soi The Alan Parsons Projectin Sirius. Tosin itse sireenin ääni ei biisiin kuulu vaan se on erikseen lisätty siihen. Biisi on henkilökohtaisesti erittäin tuttu Chicago Bullsin menestysvuosilta, jolloin sitä käytettiin pelaajien esittelyn aikana. Minusta erinomainen tunnelman kohotus biisi, josta itselläni on loistavia muistoja takana.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Jos en nyt väärin muista niin tätä ennen soi The Alan Parsons Projectin Sirius. Tosin itse sireenin ääni ei biisiin kuulu vaan se on erikseen lisätty siihen. Biisi on henkilökohtaisesti erittäin tuttu Chicago Bullsin menestysvuosilta, jolloin sitä käytettiin pelaajien esittelyn aikana. Minusta erinomainen tunnelman kohotus biisi, josta itselläni on loistavia muistoja takana.

No siis tämähän se on, kiitos. Todella hyvä fiiliksen nostatus biisi! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös