Tavallisia työssäkäyviä suomalaisia ihmisiä ne Ässien toimiston työntekijätkin ovat.
Mitä ihmeen ylimääräistä vaivaa yksi puhelinsoitto tai sähköpostin lähettäminen on?
Kaikkia työssäkäyviä ei voi rinnastaa keskenään. Asiakaspalvelutyössä pitää työajat suhteuttaa tarpeen mukaan. Ei se Pori ole vielä niin pop ja kehityksen kärjessä, että jokainen potentiaalinen asiakas olisi kykenevä/halukas asioimaan netin välityksellä. Tähän viittaan sillä, että hyvä markkinointi ei toteudu täysin myyntipuolella.
Muutenkin ajatus kausarin myynnistä puhelimitse tökkii, yleensä asiakas haluaa kuitenkin nähdä vapaat paikat ja päättää sen pohjalta. Toistaiseksi ei ole www-sivujen pohjaltakaan tarjolla palvelua, jonka kautta olisi helppo tuotetta myydä. Ei kuitenkaan puhuta nyt mistään Ässä-pipon ostamisesta.
Edelleenkään puhelinsoitto ei ole minulle ongelma. Pointtini on se, että mikäli tuotetta halutaan saada myytyä kunnolla, olisi sen myynnin myöskin oltava mahdollisimman helppoa. Sähköpostin lähetteleminen ja soitteleminen ei ole myyntiä perinteisimmillään, kun sitä tehdään asiakkaan puolelta.
Onko Porissa vain yksinkertaisesti sellainen linja, että kausikorttien myynti halutaan pitää pienenä? Hyvänä kautena tämä tietysti kannattaa, koska irtolipuista saa enemmän rahaa silloin, kun yleisöä käy hyvin. Paskana kautena taas kausarimyynti tukee aika mukavasti taloutta ja tuo tiettyä turvaa ja vakautta.