Milloin saa ostettua jostain irtolippuja (siis pääsylippuja) playoff peleihin?
Eikös ne tule myyntiin vajaa viikko (3 - 5 päivää) ennen peliä ? Eli kuun puolivälin tienoilla.
Milloin saa ostettua jostain irtolippuja (siis pääsylippuja) playoff peleihin?
Seisomakatsomoon hinnat ovat ainakin tällaiset.
Onko tietoa mikä päivä nämä liput tulee myyntiin?
Hello rakkaat naapurit. Minulla on muistikuva että Vellu sanoi Otevrelin loukkaannuttua, että Jaron numerolla ei enää Ässissä pelaa kukaan. Pitääkö muistikuvani paikkansa. Onko numero jäädytetty / poistettu käytöstä ? Asia pälkähti mieleeni tuosta Antti Raannasta, joka pelaa numerolla 89.
Otevrelin numero on "epävirallisesti" jäädytetty ja minun tuntoni mukaan sillä numerolla ei Ässissä enää pelata.
Eikös se oltu ihan virallisestikin valmiita jäädyttämään, mutta Otevrel kieltäytyi kunniasta?
? Liput tulevat myyntiin 16.3. klo 0900.Eli toisinsanoen tänään, 14.3 sais pataljoonalaiset jo lippunsa noutaa sokkarilta? Onko näin?
? Liput tulevat myyntiin 16.3. klo 0900.
Ketjussa Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2010-2011 on aika hyvin tietoa tästä lippuasiasta.
Selänne 33 maalia, kausi 1990 -91.
Pleijareissa vai?? No eikait sentään. :) Seuraavalla kaudella 1991-92 näytti tehneen 10 maalia.
Juu, ei oo vastausta tuohon, mutta nuo tulokkaiden tehot on kyllä aika maltillisia. Kovin mitä pienellä katsannalla tuli vastaan oli Miika Elomo HIFKin mestaruuskaudelta, lukemat 4+3=7. Muistaakseni tuohon sisältyy myös kypärätemppu, en kerro ketä vastaan... Itseasiassa taisi tehdä kaikki maalinsa Ässiä vastaan, saa korjata.Löytyykö mistään SM-liigan play-offien tulokkaiden piste-ennätyksiä?
Oskar Osala sivusi tulokkaiden piste-ennätystä pleijareissa silloin kun Blues pelasi finaaleissa. Tuolloin syntyi tehot 7+3. Myös Janne Ojanen on päässyt samaan pistemäärään, mutta maaleja syntyi vähemmän.
10Kertokaa joku parempi muistinen, että millä numerolla Kivelän Teppo pelasi Padassa. Kaverin kanssa löin betsin kännipäiten ja pitäisi ollla varmuus numerosta. Luultavasti sen kyllä hävisin kun sanoin 11. 10 se vissiin oli...
Kyllä mä silti vähän muistelisin että tuollakin kaudella soi Touch&go.Satakunnan Kansan Ässäliite noin 92-93, kävivät läpi liigajengien tunnusmusiikkeja. Ässät johdateltiin jäälle "Richard Wagnerin sotaisten sointujen" kera. Mihinköhän viitattiin?
Kyllä mä silti vähän muistelisin että tuollakin kaudella soi Touch&go.