Nemo Nokkosmäki 1994, Tommi Rajamäki 1995 ja Pasi Peltonen 2005.Tuli tuossa kaverien kanssa mietiskeltyä nyt kun Kolalla pari maalia alla tänään, että milloin on Ässissä puolustaja mahtanut tehdä viimeksi hattutempun?
Nemo Nokkosmäki 1994, Tommi Rajamäki 1995 ja Pasi Peltonen 2005.
192 euroa jaettuna maksimäärällä kotipelejä on yhden kotipelin hinta?Onko tietoa kuinka paljon tuo yhden pelin hinta on jos aktivoi seisomakausikortin playoffeihin? Entäs miten tuo laskutus toimii käytännössä?
Playoffs-kausikortti seisomakatsomoon 2023
Varmista paikkasi pudotuspelikeväässä!Seisomakausikortit playoffseihin myynnissä nyt! Mikäli sinulla oli seisomakausikortti jo runkosarjassa, voit aktivoida playoffsit käytössä olevaan korttiisi. Tällöin maksat ennakkomaksuna ainoastaan 1. playoffs-ottelun hinnan ja loput ottelut laskutetaan...kauppa.assat.com
En varmaksi tiedä, mut twitteristä tällainen tieto tuli vastaan:Onko tietoa kuinka paljon tuo yhden pelin hinta on jos aktivoi seisomakausikortin playoffeihin? Entäs miten tuo laskutus toimii käytännössä?
Playoffs-kausikortti seisomakatsomoon 2023
Varmista paikkasi pudotuspelikeväässä!Seisomakausikortit playoffseihin myynnissä nyt! Mikäli sinulla oli seisomakausikortti jo runkosarjassa, voit aktivoida playoffsit käytössä olevaan korttiisi. Tällöin maksat ennakkomaksuna ainoastaan 1. playoffs-ottelun hinnan ja loput ottelut laskutetaan...kauppa.assat.com
Olin unohtanut Pelen hatun. Myös Rajamäen.
Seisomaan kausikortti ostettu, ei täsmännyt minunkaan kortissa numerot noihin ohjeisiin mutta eiköhän ne siellä toimistolla osaa ne yhdistää.
Ostohommissa täällä. Oikeassa yläkulmassa 3 numeroa ja vasen alareuna 14 numeroa. Eripaikoissa mitä ohjeissa. Lyön nuo numerot sinne. Kai siellä toimistolla osaavat lukea numeroitaan.Seisomaan kausikortti ostettu, ei täsmännyt minunkaan kortissa numerot noihin ohjeisiin mutta eiköhän ne siellä toimistolla osaa ne yhdistää.
Pitää silti antaa tunnustus että nyt on minusta tuote kohdillaan. Ei tarvitse miettiä sen kummemmin että "maksaako turhasta" tai paljonko siirtyy ensi kaudelle. Tietää että finaaleissakin on oma paikka seisomakatsomassa varmistettu ja laskut tulee sitten kun tulee, ei tarvitse miettiä koska minkäkin pelin lipunmyynti alkaa.
"Twitterissä oli ohje tuohon, jos ei kahta numeroa kortista löydy kuten itsellä oli, niin toinen kohta jätetään vaan tyhjäksi tai sitten ranskalaisella viivalla"Ostohommissa täällä. Oikeassa yläkulmassa 3 numeroa ja vasen alareuna 14 numeroa. Eripaikoissa mitä ohjeissa. Lyön nuo numerot sinne. Kai siellä toimistolla osaavat lukea numeroitaan.
Ei kai viimeinen ole koskaan saanut mitään?Vieläkö Liiga jakaa seuroille rahaa kauden jälkeen sijoitusten mukaan, viimeinen saa vähiten potista jne.?
Tuolla on jotain:Mitä tapahtui Ässien e-urheilu joukkueelle? Ei mitään oo kuulunut, enkä mitään mistään löydä enää. Viimeisin tieto on 2021/22 eLiigasta. Sitä ennen löytyy vaan joku 2019 vuonna julkaistu SK:n artikkeli, mitä en pysty ite lukemaan.
Eiköhän tossa ole virhe, sillä FoPS on HPK:n yhteistyöjoukkue.Elite Prospects väittää, että Forssan Palloseura olisi Ässien yhteistyöjoukkue. Oonko missannut jotain?
Voi olla virhe, mutta HPK:n ja FPS:n yhteistyö ei sitä todista. Mestiksessä useammalla seuralla on yhteistyösoppareita kahden liigajoukkueen kanssa.Eiköhän tossa ole virhe, sillä FoPS on HPK:n yhteistyöjoukkue.
Kyllä mä luulen että Rubin kiilasi kolmanneksi / toiseksi. Mutta mitään tietoa ei ole.Ketkähän mahtavat olla Ässien historian kalleimmat pelaajat? Listalla varmaan ainakin
1. Niklas Hagman
2. Stephen Dixon
3. Michael Ryan
4. Kamil Kreps
5. Niklas Rubin
Jonkinnäköinen arvio top10:stä olisi hauska.
Eikös "Kreikkalainen Kokki" eli Kamil Piros... Ollut aikoinaan Ässien historian kallein pelaaja..Kyllä mä luulen että Rubin kiilasi kolmanneksi / toiseksi. Mutta mitään tietoa ei ole.
Veikkaan Marko Kivenmäki.Entäs pikku-Hakin jälkeen toiseksi kallein suomalainen?