Onko Ässille halvempaa jatkaa Härkälän kanssa vai vaihtaa valmentajaa? Mikä on tilanne budjetoitujen yleisömäärien suhteen?Kuka tilalle? On helppo antaa kenkää, mutta kuka tilalle?
Onko Ässille halvempaa jatkaa Härkälän kanssa vai vaihtaa valmentajaa? Mikä on tilanne budjetoitujen yleisömäärien suhteen?Kuka tilalle? On helppo antaa kenkää, mutta kuka tilalle?
Tuskinpa se meidän keskustelupalstalaisten tehtävä on löytää Ässille valkku, kysypä kuule toimistolta.
Ymmärrän toki, että tämä on keskustelupalsta ja siksi yritänkin tuoda jotain realismia tähän keskusteluun. Katsomosta on helppo huudella.
Lehkonen ei tule kesken kauden.Oma suosikki olisi ehdottomasti Lehkonen Ässien valmentajaksi.
Sehän tämän palstan rikkaus/kirous onkin. Katsomosta saa huudella.
Oma suosikki olisi ehdottomasti Lehkonen Ässien valmentajaksi.
Sehän tämän palstan rikkaus/kirous onkin. Katsomosta saa huudella.
Oma suosikki olisi ehdottomasti Lehkonen Ässien valmentajaksi.
Tämän illan pelin ryssivät hyökkääjät, tehottomuudellaan. Ensimmäisen erän jälkeen pelin olisi pitänyt olla selvästi Ässien. Vanha jäähallin sanonta sanoo, että jos et tee maalia, vastustaja tekee. Eli tämän ottelun perusteella en vaihtaisi valmentajaa.
Uusi valmentaja tuo lisäarvoa joukkueelle, jos valmentaja on hyvä, vaihtaminen vaihtamisen takia ei tuo.
Missä olen sanonut, että Ässien pelaajamateriaali olisi huono?? Olen arvostellut ainoastaan Ässien puolustusta, joka tänäänkin oli heikko.
Ylävartalovamma on huimauskohtaus ja Kapanen halusi pelata.
Tässä Härkälä/puolustuksen taso keskustelussa on nyt fokus pahasti hukassa.
...clip...
Eli vielä loppukaneettina, valmentaja on vaihdettava, eikä se kuusi mestaruutta hei olisi yhtään huono vaihtoehto.
Täysin samaa kiukuttelin aamulla. En olisi koskaan uskonut tekeväni tätä, mutta nyt aion äänestää jaloillani. En aio mennä katsomaan yhtään kotipeliä ennen kuin Härkälä saa potkut. Sellainen kasa höyryävää paskaa taas kaadettiin niskaan. Ei eilinen peli vielä mitään mutta juurikin tuo päävalmentajan kommentti "hyvästä pelistä" sapetti niin v**usti että eipä paljon jää vaihtoehtoja. Lätkäpeleissä käymisen pitäisi olla hauskaa! Miksi ihmeessä mä maksan siitä että tulen vain kiukkuisena kotiin kun jätkät perseilee jäällä ja valmentaja ei edes näe sitä?!? "Hyvä peli" - just."Viimeistely ontui. Harmittaa, ettei hyvä peli tuottanut yhtään pistettä", Härkälä näki.
Härkälä missä hitossa vaellat?! Mikä hyvä peli?!?
Mielenkiintoista sikäli, että Ässät pyrkii pelaamaan oman pään nimenomaan samoin kuin Toivolan aikana, kiekon riistot pyritään tekemään hyökkäyspäässä tai keskialueella.
Mahtaisikohan Jukka Koivu lähteä turkkulaiste "kiekkoakatemiasta" Poriin? J.Koivulla on, kaikesta huolimatta, näkemystä kiekonpeluusta, ja ilmeisesti aika auktoriteetti valmentajana.
Mietippä vähän, mitä itse tekisit Ässien toimarina
a) olet sijoittanut Ässiin enemmän kuin koskaan ja huomaat että yleisö hylkää joukkueen, aiheellisestikin, jonka itsekin myönnät itsellesi koska peli on puuroa ja yleisöluvut alkavat kolmosella.
vai
b) Teet raskaan mutta ainoan oikean vaihtoehdon, eli vaihdat valmentajan. Tämän vaihtoehdon tehdessäsi tiedät että joudut median riepoteltavaksi koska olet epäonnistunut raskaasti valmentavalinnassa.
Nyt on myös toivoa, että yleisö palaa halleihin ja kaudesta saadaan edes kohtuullinen katastrofin sijaan.
Niinkuin aikaisemmin kirjoitit, aineksia olisi vaikka mihin asti, jopa mestaruuteen. Jos asia on tosissaan niin, se kyllä pitää sisällään myös ainekset tähän viimeiseen asiaan, josta kysymyksen esität.Onkohan meillä tälläinen materiaali käytössä?
Vastaus kohtaan b: Hirsimäeltä olisi selkärankainen veto, jos lähtisi Härkälän mukaan. Vastuu valkun palkkaamisesta on hänen.
Niinkuin aikaisemmin kirjoitit, aineksia olisi vaikka mihin asti, jopa mestaruuteen. Jos asia on tosissaan niin, se kyllä pitää sisällään myös ainekset tähän viimeiseen asiaan, josta kysymyksen esität.
No, joudun valitettavasti kirjoittamaan ilman, että olen nähnyt yhtään sarjapeliä Ässiltä tällä kaudella. Silloin ei voi oikeastaan mitään sanoa, mutta sen sanon ketjuun liittyen, että tuo Härkälän puolustuspuhe muutama päivä sitten oli kyllä varsin erikoista luettavaa. Jo se, että vastailee, en tiedä, moneen kohtaan kertoo mielestäni jonkun sortin ongelmista. Ensi viikon perjantaina olen ehkä asiassa viisaampi, koska aion olla katsomassa peliä Raumalla, ja voin kertoa lisää mielipiteitä ko. herran valmennuskuvioista. Ei sitä jo paljonkin puhuttua valmentajan vaihtoa kuitenkaan aikaisemmin tapahdu.