Ässät-Kärpät, Ässät-IFK, Ässät-Tappara. Jokaiseen peliin kaksi lippua jokaiselle kolmelle lahjoituskohteelle.Koitetaan josko pari seurarajat ylittävää saisi vielä haastettua:
@Sämppäri pidetään kiekko jäässä ja seurat pystyssä
Ässät-Kärpät, Ässät-IFK, Ässät-Tappara. Jokaiseen peliin kaksi lippua jokaiselle kolmelle lahjoituskohteelle.
Kiitos haastamisesta. Iam in!Hienosti tuntuu porukka lähenevän kampanjaan mukaan. Itse pitkään palstalle olleena tuli muutama konkari mieleen joka olisi mukava haastaa talkoisiin mukaan. Joten haastan mukaan käyttäjät @TosiFani, @vero, @Arnold, @Näkkäri,@angnus sekä @San Jose Shark #50. Itse siis mukana kampanjan ”alkupäästä” ja lisää pitää ostaa. Sen verran hieno kampanja.
Pahoittelut jos joku teistä jo ilmoittanut täällä mukana olosta.
Pistetään hyvä kiertämään!
Hienosti tuntuu porukka lähenevän kampanjaan mukaan. Itse pitkään palstalle olleena tuli muutama konkari mieleen joka olisi mukava haastaa talkoisiin mukaan. Joten haastan mukaan käyttäjät @TosiFani, @vero, @Arnold, @Näkkäri,@angnus sekä @San Jose Shark #50. Itse siis mukana kampanjan ”alkupäästä” ja lisää pitää ostaa. Sen verran hieno kampanja.
Pahoittelut jos joku teistä jo ilmoittanut täällä mukana olosta.
Pistetään hyvä kiertämään!
Kiitos haasteesta, laitetaan tänään haaste tulille! Korjaus, eli @Myrvold kiitos haasteesta.Kiitos haasteesta. Lippuja hommattu Ässät - Lukko peliin Syöpyköille.
Siellä on myös mahdollisuus ostaa fanituotteita hyväntekeväisyyteen. Löytyy tuosta sivun lopusta:Täytyyhän tähän osallistua tavalla tai toisella, lisäsin nipun lippuja ostoskoriin, mutta sitten joutuu ilmeisesti pakosti rekisteröitymään, eli tarjolla ei ole vieraskäyttäjän maksua? Itse olen hyvin varauksellinen jättämään itsestä mitään tietoa mihinkään verkkopalveluun ja tiedän meidän vanhojen partojen joukossa olevan hyvin paljon samalla tavalla ajattelevia. Eli sanoisin, että en ole ainoa, joka haluaisi vain maksaa verkkopankissa tai luottokortilla. No, toki voin käydä toimistolla ja hoitaa asian siellä.
Idea on sinällään hyvä, mutta vähän itseä mietityttää onko syöpäpotilaiden joukossa juuri nyt halua tai järkeä lähteä jäähallille ja olisi erittäin positiivista, jos Ässät voisi lanseerata jonkin vaihtoehtoisen tavan, vaikkapa joukkueen kausikuva pelaajien nimikirjoituksilla postiin ja sitä vastaan voi sitten kuitata yhden lahjoituslipun käytetyksi, jos pikkupotilas tai potilaan vanhemmat eivät ole juuri nyt valmiita lähtemään peliin.
Toinen huomautus on se, että tämä on sitten syytä hoitaa Ässien puolelta vimpan päälle, eli paikat eivät ole ensimmäisen rivin tuoleja, josta pikkukannattaja ei näe jäälle ja turvavälit pitää olla kunnossa. Jos mennään siitä missä aita on matalin, hieno idea kääntyy itseään vastaan.
Idea on sinällään hyvä, mutta vähän itseä mietityttää onko syöpäpotilaiden joukossa juuri nyt halua tai järkeä lähteä jäähallille ja olisi erittäin positiivista, jos Ässät voisi lanseerata jonkin vaihtoehtoisen tavan, vaikkapa joukkueen kausikuva pelaajien nimikirjoituksilla postiin ja sitä vastaan voi sitten kuitata yhden lahjoituslipun käytetyksi, jos pikkupotilas tai potilaan vanhemmat eivät ole juuri nyt valmiita lähtemään peliin.