Ässien talous

  • 1 511 748
  • 6 719

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
2.12 Ässät - KooKoo, pari lippua Syöpyköille pistetty matkaan. Aivan loistava kampanja kyseessä, iso hattu Porin suunnille tästä.

Koitetaan josko pari seurarajat ylittävää saisi vielä haastettua:
@Sämppäri pidetään kiekko jäässä ja seurat pystyssä
@Bread Boy Kai me tahdotaan joulukuussa KooKoon (vieras)matsiin väkeä?

edit: typo jouluukuussa -> joulukuussa
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koitetaan josko pari seurarajat ylittävää saisi vielä haastettua:
@Sämppäri pidetään kiekko jäässä ja seurat pystyssä
Ässät-Kärpät, Ässät-IFK, Ässät-Tappara. Jokaiseen peliin kaksi lippua jokaiselle kolmelle lahjoituskohteelle.

Vaikka mulla on tietynlainen ryssän trollin maine tällä palstalla, niin en mä halua tippaakaan, että yksikään kotimainen seura kaatuisi tähän vaikeaan tilanteeseen. Työttömiä on jo liikaa, ja onhan Ässät vanha rakas vihollinen. Muutenkin tämänlainen toiminta on lähellä sydäntä, ja kun samalla on mahdollisuus tukea myös kaikkia ihmisiä koskevia asioita, mitä lahjoituksien kohteet edustavat, niin päätös tukea on helppo.

Oikeestaan tää on niin hieno kampanja, että otan firmassakin tän puheeks rahaliikenteestä vastaavan kanssa. Vaikka tuetaan jo Jokereita, niin varmasti myös tähän tarkoitukseen lohkeaa kassasta rahaa. Kyseessä on kuitenkin iso asia ja yrityksellä on toimintaa myös Satakunnassakin päin.

Tsemppiä Ässille jatkoon. Kaikkea hyvää.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ässät-Kärpät, Ässät-IFK, Ässät-Tappara. Jokaiseen peliin kaksi lippua jokaiselle kolmelle lahjoituskohteelle.

Mahtavaa, jos täällä olisi tykkäykselle joku "next level", niin nyt pamahtaisi. Helvetin hyvä homma, että näinä vaikeina aikoina vedetään yhtä köyttä ja tehdään toimia mistään seurarajoista tai muusta huolimatta.

Kiitos, vastasit haasteeseen upeammin kuin oletin! Toki oletin vastausta huutoon, mutta ylitit kyllä positiivisessa mielessä sen, mitä oletin realistiseksi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täällähän tulee melkein tippa linssiin, meillä on upea kiekkoyhteisö!
Kiitos kaikille jo osallistuneille.
Mä en nyt tässä vaiheessa osta tämän enempää. Keväällä ostin nipun playoff-lippuja, sen päälle kausarit, fanikrääsää, hallin palveluiden käyttämistä... olen kyllä oman osani tehnyt. Hengityssuojaimiinkin mennyt jo 60 euroa rahaa, mutta kuinka paljon tuosta menee seuran kassaan? Toivottavasti iso osa, sillä näitä saa ihan avoimella kaupalla ostaa, omalla printillä luokkaa vitosella / kpl. Jos organisaatio saa tuosta vaan euron tai pari, niin kusetuksen makua on.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Kannoin pienen korteni kekoon.

Satasairaalalle 2 lippua per ottelu.
-ke 18.11. Ässät-Pelicans
-ke 2.12. Ässät-KooKoo
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ihastelin vain täällä meininkiä, ja meinasin prkl itse kokonaan unohtaa osallistua. Kaksi lippua on nyt ostettu Syöpyköille tuohon 31.10 Ässät-Kärpät otteluun. Onhan siinä silloin vieläpä halloween ja kaikkea. Enkä tosiaan uskaltanut ostaa mihinkään kauhean kaukana olevaan otteluun, kun ei tästä tilanteesta tiedä..

Syöpykät valikoituivat kohteeksi ainakin nyt siksi, että siellä jos missä toimitaan hyvin raadollisten ja sanalla sanoen julmien asioiden parissa, jollaista yhdenkään lapsen ei pitäisi joutua käymään läpi. Näin ollen siis elämänlaadun kohentaminen tulee tarpeeseen jos milloin..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen tässä nyt jokusen päivän seuraillut ja lukenut tästä ketjusta viestejä liittyen näihin yhteisölippuihin ja niihin liittyviin hyväntekeväisyyskuvioihin. Olen itsekin kirjoittanut tänne jotain ja myös osallistunut tähän juttuun. Tänään olen päässyt siihen tilanteeseen, mitä minulle harvoin tapahtuu eli olen lähes sanaton kaikkien näiden hienojen tekojen seurauksena. Olen todella tyytyväinen ja jopa hivenen liikuttunut siitä, miten tämä yhteisölippuasia on esimerkiksi täällä Jatkoajassa lähtenyt liikkeelle. Ja liikuttuminen on aika kova juttu tälläiselle elämää hitaammalle karpaasille, joka on suurimman osan elämäänsä nähnyt jääkiekon lähinnä pelinä, jossa lasketaan vain voittoja tai tappioita.

Kiitokset kaikille, jotka ovat jotenkin osallistuneet tähän juttuun. Lisäksi kiitokset myös niille, jotka ovat kannustaneet meitä muita osallistumaan tähän hienoon asiaan. Erittäin hienoksi tämän tekee myös se, että tämä asia on ylittänyt seurararajat. Tuntuu mahtavalta esimerkiksi se, että jotain muuta seuraa kannattavat henkilöt ovat ostaneet lippuja Ässien kotiotteluihin niille, joita niitä todellakin tarvitsevat. Itse olen työni puolesta seurannut läheltä, että kuinka tärkeää on esimerkiksi Icehearts-toiminta. Vaikkei Ässät voittaisi tällä kaudella enää otteluakaan, niin tämä toiminta saa hymyn huulille pitkäksi aikaa.
 

Langkow93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät pelicans peliin ostettu lippu. Ryhmäksi valitsin iceheartsin. Hyvä, että joku pääsee minun puolestani sinne kotiotteluun. Aika vähän tulee enää kotiotteluissa käytyä, kun asustelen sen verran kaukana Porista.

Tämä on nyt sitten myös ensimmäinen viesti tänne Jatkoaikaan. Olen ihan sieltä 2000-luvun puolivälistä lukenut tätä palstaa, mutta en ole tohtinut rekisteröityä. Saas nyt nähdä kuinka aktiivinen täällä olen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onneksi löytyi tällainen tukimuoto, kun olen itse nyt Ateenassa hommissa. Täältä ei ihan joka kotimatsiin ehdi.
Syöpykät saivat pari lippua Jyp-matsiin.
 

Myrvold

Jäsen
Hienosti tuntuu porukka lähenevän kampanjaan mukaan. Itse pitkään palstalle olleena tuli muutama konkari mieleen joka olisi mukava haastaa talkoisiin mukaan. Joten haastan mukaan käyttäjät @TosiFani, @vero, @Arnold, @Näkkäri,@angnus sekä @San Jose Shark #50. Itse siis mukana kampanjan ”alkupäästä” ja lisää pitää ostaa. Sen verran hieno kampanja.

Pahoittelut jos joku teistä jo ilmoittanut täällä mukana olosta.

Pistetään hyvä kiertämään!
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti tuntuu porukka lähenevän kampanjaan mukaan. Itse pitkään palstalle olleena tuli muutama konkari mieleen joka olisi mukava haastaa talkoisiin mukaan. Joten haastan mukaan käyttäjät @TosiFani, @vero, @Arnold, @Näkkäri,@angnus sekä @San Jose Shark #50. Itse siis mukana kampanjan ”alkupäästä” ja lisää pitää ostaa. Sen verran hieno kampanja.

Pahoittelut jos joku teistä jo ilmoittanut täällä mukana olosta.

Pistetään hyvä kiertämään!
Kiitos haastamisesta. Iam in!
Korjaus: Niin ja ostin siis lippuja Jyppi peliin, koska siellä on ainakin tilaa keskiviikko-illassa *hymiö*.
 
Viimeksi muokattu:

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyyhän tähän osallistua tavalla tai toisella, lisäsin nipun lippuja ostoskoriin, mutta sitten joutuu ilmeisesti pakosti rekisteröitymään, eli tarjolla ei ole vieraskäyttäjän maksua? Itse olen hyvin varauksellinen jättämään itsestä mitään tietoa mihinkään verkkopalveluun ja tiedän meidän vanhojen partojen joukossa olevan hyvin paljon samalla tavalla ajattelevia. Eli sanoisin, että en ole ainoa, joka haluaisi vain maksaa verkkopankissa tai luottokortilla. No, toki voin käydä toimistolla ja hoitaa asian siellä.

Idea on sinällään hyvä, mutta vähän itseä mietityttää onko syöpäpotilaiden joukossa juuri nyt halua tai järkeä lähteä jäähallille ja olisi erittäin positiivista, jos Ässät voisi lanseerata jonkin vaihtoehtoisen tavan, vaikkapa joukkueen kausikuva pelaajien nimikirjoituksilla postiin ja sitä vastaan voi sitten kuitata yhden lahjoituslipun käytetyksi, jos pikkupotilas tai potilaan vanhemmat eivät ole juuri nyt valmiita lähtemään peliin.

Toinen huomautus on se, että tämä on sitten syytä hoitaa Ässien puolelta vimpan päälle, eli paikat eivät ole ensimmäisen rivin tuoleja, josta pikkukannattaja ei näe jäälle ja turvavälit pitää olla kunnossa. Jos mennään siitä missä aita on matalin, hieno idea kääntyy itseään vastaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti tuntuu porukka lähenevän kampanjaan mukaan. Itse pitkään palstalle olleena tuli muutama konkari mieleen joka olisi mukava haastaa talkoisiin mukaan. Joten haastan mukaan käyttäjät @TosiFani, @vero, @Arnold, @Näkkäri,@angnus sekä @San Jose Shark #50. Itse siis mukana kampanjan ”alkupäästä” ja lisää pitää ostaa. Sen verran hieno kampanja.

Pahoittelut jos joku teistä jo ilmoittanut täällä mukana olosta.

Pistetään hyvä kiertämään!

Ilman muuta mukana!
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyyhän tähän osallistua tavalla tai toisella, lisäsin nipun lippuja ostoskoriin, mutta sitten joutuu ilmeisesti pakosti rekisteröitymään, eli tarjolla ei ole vieraskäyttäjän maksua? Itse olen hyvin varauksellinen jättämään itsestä mitään tietoa mihinkään verkkopalveluun ja tiedän meidän vanhojen partojen joukossa olevan hyvin paljon samalla tavalla ajattelevia. Eli sanoisin, että en ole ainoa, joka haluaisi vain maksaa verkkopankissa tai luottokortilla. No, toki voin käydä toimistolla ja hoitaa asian siellä.

Idea on sinällään hyvä, mutta vähän itseä mietityttää onko syöpäpotilaiden joukossa juuri nyt halua tai järkeä lähteä jäähallille ja olisi erittäin positiivista, jos Ässät voisi lanseerata jonkin vaihtoehtoisen tavan, vaikkapa joukkueen kausikuva pelaajien nimikirjoituksilla postiin ja sitä vastaan voi sitten kuitata yhden lahjoituslipun käytetyksi, jos pikkupotilas tai potilaan vanhemmat eivät ole juuri nyt valmiita lähtemään peliin.

Toinen huomautus on se, että tämä on sitten syytä hoitaa Ässien puolelta vimpan päälle, eli paikat eivät ole ensimmäisen rivin tuoleja, josta pikkukannattaja ei näe jäälle ja turvavälit pitää olla kunnossa. Jos mennään siitä missä aita on matalin, hieno idea kääntyy itseään vastaan.
Siellä on myös mahdollisuus ostaa fanituotteita hyväntekeväisyyteen. Löytyy tuosta sivun lopusta:

Pääsyliput ovat nykyisin katsomolohko kohtaisia, josta voi valita paikkansa itse, jotta turvavälit säilyisi mahdollisimman hyvin. Eli eivät ole eturivin paikkoja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Idea on sinällään hyvä, mutta vähän itseä mietityttää onko syöpäpotilaiden joukossa juuri nyt halua tai järkeä lähteä jäähallille ja olisi erittäin positiivista, jos Ässät voisi lanseerata jonkin vaihtoehtoisen tavan, vaikkapa joukkueen kausikuva pelaajien nimikirjoituksilla postiin ja sitä vastaan voi sitten kuitata yhden lahjoituslipun käytetyksi, jos pikkupotilas tai potilaan vanhemmat eivät ole juuri nyt valmiita lähtemään peliin.

Tässä on erittäin hyvä pointti. Pelilipun tilalle voisi halutessaan saada jonkun muun pienen henkilökohtaisen muiston
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös