Kuten edellä todettiin: ravintolan henkilöstöpalvelut ulkoistettiin.
Tässä kerrot, että Ässät myi ravintolatoimintansa ulkopuoliselle yritykselle. Myynti on kieltämättä ehkä huono termi, mutta ajattelin että ymmärtäisit mitä tarkoitan
Olin vielä erikseen korostanut termin "henkilöstöpalvelut". Henkilöstöpalvelut ei tarkoita koko ravintolatoiminnan myyntiä, vaan juurikin henkilöstön (keittiömestari, kokki, tiskari jne") ulkoistamista.
Luetaan ne viestit, niin kuin ne on kirjoitettu, eikä lähdetä luomaan omia kuvitelmia.
Ruoka on ollut aina lounaalla käydessäni hyvää ja tämä onkin ollut hyvä syy niin minulle kuin muillekin ihmisille tulla hieman kauempaakin lounastamaan hallille. Toki me patasydämet haluamme tukea seuraa monellakin tavalla, mutta jos ruuan taso putoaa kuin lehmän häntä, veikkaan että lounastajatkin vaihtavat nopeasti paikkaa, vaikka omaisivat sitten millaisen patasydämen.
Sama juttu. Aina Porissa vieraillessani lounastan miltei poikkeuksetta Patasydämessä. Eiköhän siellä tekijät tiedosta, että laadun on säilyttävä ennallaan. Kaiken lisäksi samoja pöperöitä syövät suhteellisen usein myös Ässien joukkue (välillä myös vierasjoukkue). Sieltäkin suunnalta luulisi aika nopeasti tulevan kuittia, jos ruoka muuttuu hössömötöksi.
Kaiken kaikkiaan uskon, että päätös oli ihan hyvä. Kunhan taso säilyy ja liiketoimintamalli saadaan raiteilleen, niin ravintolassa tarjoillaan edelleen laadukasta ruokaa, mutta taloudellisesti kannattavasti.